Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Også enig, først et pivringe forsøg på en aflevering fra Okosun , derefter står Okosun og kigger fodbold fremfor at passe sin mand, der ugeneret modtager bolden og får uendelig tid og plads til at se Mølgaard og spille ham.
    Men ja derfor kunne HC da godt have reddet den, men at han ikke gør det kan vel lige så meget tilskrives forskellen på en rutineret klasse keeper og en ung relativ uerfaren målmand.
    Ja det er lidt svært for Nico at gøre så meget anderledes. Han skal skubbe op og dække af ved manden der lægger den til Mucolli med forventning om at der er opbakning på. Selvom det måske er okosun der er tættest på, så er han jo ikke manden der skal dække af for sin højre back. Det er KL som ikke får skubbet ud. Han løber ind og bereder sig på indlægget, men har jo ikke engang en mand derinde. Det kan umuligt være aftalen. Han skal have øje for sin back er fanget lidt fremme og forudse afleveringen, så han er klar på at flyve i flæsket på Mucolli idet afleveringen slås. De har overblikket dernede, så skal man gå i detaljen, så ligner det KL også ser fodbold, og når Okosun og Sander gør det samme, så har Vejle temmelig nemt ved at blive farlige, selvom man må anerkende det er godt set af Mucolli, da Mølgaard er et godt stykke ovre i modsatte side af banen, da han ser løbet og beslutter sig for en cut back.

    Comment


      Mucolli er i øvrigt god, og så vel også i kategorien realistisk spiller at hente for OB der kan gå direkte i startelleveren.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Mucolli er i øvrigt god, og så vel også i kategorien realistisk spiller at hente for OB der kan gå direkte i startelleveren.
        Synes virkelig ikke vi mangler spillere der døjer med et lavt bund niveau

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

          Synes virkelig ikke vi mangler spillere der døjer med et lavt bund niveau
          Det var en strøtanke. Kender ham ikke godt. Vi skal også være realistiske. OB er ikke en voldsomt attraktiv klub.

          Jeg forventer, at Sabbi og BK ryger til sommer, og jeg forventer, at vi henter en 9er til at dyste med Fenger samt en fløj/offensiv spiller til startelleveren. Mucolli er et hurtigt bud til sidstnævnte.
          Last edited by Jungledyret; 15-04-2022, 12:42.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Det var en strøtanke. Kender ham ikke godt. Vi skal også være realistiske. OB er ikke en voldsomt attraktiv klub.

            Jeg forventer, at Sabbi og BK ryger til sommer, og jeg forventer, at vi henter en 9er til at dyste med Fenger samt en fløj/offensiv spiller til startelleveren. Mucolli er et hurtigt bud til sidstnævnte.
            Forventninger til OB har jeg ingen af.
            Jeg håber vi kommer af med Baskim, Kløve, Sabbi, Ryan, Okosun.
            Jeg frygter så bare hvad man henter ind af nye spillere, som skal have turen i svingdøren, hvor næsten ingen kommer ud af klubben med udvikling til det bedre, og ej heller har kvalitet til at udvikle OB til det bedre mens de er her.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Det var en strøtanke. Kender ham ikke godt. Vi skal også være realistiske. OB er ikke en voldsomt attraktiv klub.

              Jeg forventer, at Sabbi og BK ryger til sommer, og jeg forventer, at vi henter en 9er til at dyste med Fenger samt en fløj/offensiv spiller til startelleveren. Mucolli er et hurtigt bud til sidstnævnte.
              Jeg synes netop vi burde forsøge at være lidt 'urealistiske' i vores næste transfers. Mucolli mener jeg ikke er bedre end hvad vi allerede har

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Jeg synes netop vi burde forsøge at være lidt 'urealistiske' i vores næste transfers. Mucolli mener jeg ikke er bedre end hvad vi allerede har
                Jo, gerne. Hvis det er muligt. Det var som skrevet bare en strøtanke, da jeg blev imponeret over hans teknik og energi.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Jo, gerne. Hvis det er muligt. Det var som skrevet bare en strøtanke, da jeg blev imponeret over hans teknik og energi.
                  True. Ville heller ikke have noget i mod hvis vi signede ham - ville egentlig nok hellere have ham end f.eks. Sabbi muligvis . Så længe han så bare ikke tæller som en af de væsentlige forstærkninger og man ikke sprænger banken for ham

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                    Det er mig lidt uforstående at man ikke forsøger med Bashkim på højrekanten nu når det ikke kører for Sabbi og man tydeligvis ikke er klar til at lade Breum starte inde fast.
                    Jeg føler at vi med Sabbi til højre hverken får noget ud af ham eller det bedste ud af Nico. Kunne godt se idéen i Bashkim der trækker ind i banen til skud, og modstanderene vil hurtigt være over ham. Dette kunne potentielt åbne en masse rum til Nico i overlap
                    Rigtig god ide med at prøve Bash på højrekanten. Hvis han lykkes, vil han skabe uro i modstandernes forsvar og give mere plads til vore andre frontangribere. Samtidig er han af natur ikke egoistisk, men har et glimrende blik for sine medspillere, hvilket vi tidligere har set i hans samspil med Sander S, da JM var træner.
                    Jeg tror desværre ikke, at Bash og AA er på talefod, og at Bash derfor kan få lov at "rådne op" på bænken, hvilket efter min mening er dumt*****dumt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                      Rigtig god ide med at prøve Bash på højrekanten. Hvis han lykkes, vil han skabe uro i modstandernes forsvar og give mere plads til vore andre frontangribere. Samtidig er han af natur ikke egoistisk, men har et glimrende blik for sine medspillere, hvilket vi tidligere har set i hans samspil med Sander S, da JM var træner.
                      Jeg tror desværre ikke, at Bash og AA er på talefod, og at Bash derfor kan få lov at "rådne op" på bænken, hvilket efter min mening er dumt*****dumt.
                      Men kan han sætte en modspiller? Han er ikke nogen dribler og intet lyn mere, så han skal indgå i kombinationer

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Men kan han sætte en modspiller? Han er ikke nogen dribler og intet lyn mere, så han skal indgå i kombinationer
                        Det med at indgå i kombinationer er efter min mening en af hans spidskompetencer, men det kræver jo at andre vil det samme i stedet for at spille egoistisk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Det med at indgå i kombinationer er efter min mening en af hans spidskompetencer, men det kræver jo at andre vil det samme i stedet for at spille egoistisk.
                          Der er ingen skade sket ved at prøve det, men jeg tvivler på han har nok i posen til at det lykkedes.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Der er ingen skade sket ved at prøve det, men jeg tvivler på han har nok i posen til at det lykkedes.
                            Det kan godt være, jeg er naiv, men jeg drømmer om, at superduoen fra JM trænerperioden - Sander og Bash - igen vil få chancen for at banke kasser ind for OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                              Det er mig lidt uforstående at man ikke forsøger med Bashkim på højrekanten nu når det ikke kører for Sabbi og man tydeligvis ikke er klar til at lade Breum starte inde fast.
                              Jeg føler at vi med Sabbi til højre hverken får noget ud af ham eller det bedste ud af Nico. Kunne godt se idéen i Bashkim der trækker ind i banen til skud, og modstanderene vil hurtigt være over ham. Dette kunne potentielt åbne en masse rum til Nico i overlap
                              God ide, og jeg ville også gerne prøve den. Det kan næsten ikke være værre end Sabbi.

                              Men Alm har beslutt sig. Bashkim er færdig til sommer. Sabbi skal skydes af og derfor spiller han.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                God ide, og jeg ville også gerne prøve den. Det kan næsten ikke være værre end Sabbi.

                                Men Alm har beslutt sig. Bashkim er færdig til sommer. Sabbi skal skydes af og derfor spiller han.
                                Det er ikke kun Alm der har besluttet sig. Det hele er strategisk nu. Selvfølgelig er det Alm der sætter holdet. Men man tænker meget mere i salgs og udviklingsbaner nu ift tidligere.
                                Men lad os nu se. Spillere som fx Okosun har været død og begravet før i OB for så at rejse sig fra asken

                                Comment

                                Working...
                                X