Ser godt nok tyndt ud på midtbanen, og det selvom de er i topform og spiller over evne. OB bliver trukket ned i bundstriden, forventer et grimt forår.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
FCK-OB, 20/2, kl. 18, Parken
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægSer godt nok tyndt ud på midtbanen, og det selvom de er i topform og spiller over evne. OB bliver trukket ned i bundstriden, forventer et grimt forår.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægSer godt nok tyndt ud på midtbanen, og det selvom de er i topform og spiller over evne. OB bliver trukket ned i bundstriden, forventer et grimt forår.
- Likes 3
Comment
-
Kløve og JJ trænede begge med i dag, og er vel et meget godt bud på de to startende på den centrale midt.
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...l-til-fck-kamp
Comment
-
Hej.
Fuld disclaimer: Jeg er blot en FCK-fan der læser lidt med herinde når vi skal møde jer i ligaen.
Nogen der har et kvalificeret bud på, hvor mange der dukker op i Parken søndag?
Der er solgt lidt over 25k i alt, men vejret bliver rigtig dårligt hele dagen, og ekstraordinært dårligt i prognosen for kamptidspunktet. Det kan forhåbentlig nå at ændre sig.
God tur til alle der tager turen, og god kamp.
Mvh.
En FCK'er på afveje
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerPåBesøg Se indlægHej.
Fuld disclaimer: Jeg er blot en FCK-fan der læser lidt med herinde når vi skal møde jer i ligaen.
Jes Mortensen der er pressemand i Parken har tweetet dette, her onsdag aften:
Der er solgt lidt over 25k i alt, men vejret bliver rigtig dårligt hele dagen, og ekstraordinært dårligt i prognosen for kamptidspunktet. Det kan forhåbentlig nå at ændre sig.
God tur til alle der tager turen, og god kamp.
Mvh.
En FCK'er på afveje
500 solgt for nuværende. Jeg tror at de fleste eksiler afventer med at købe billet til på dagen, eftersom man jo stadig kan nå at teste positiv op til (med det fortsat høje antal daglige cases in mente), og så selvfølgelig andre omstændigheder som vejret, om familiearrangementet slutter tidligt nok på dagen og sikkert også en masse andet.
Et bud må være en 800 stykker så, hvilket er mere end acceptabelt. Opfølgende spørgsmål: Hvor mange pladser er der i D1-afsnittet?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægNå fandt ud af, at der er 3900 pladser på hele D-tribunen, som er inddelt i 3 blokke. Det må betyder 1300 i hver, minus at der sikkert bliver taget nogle rækker væk mellem familietribunens fans og udeholdets. Så vi har nok 11-1200 pladser må være mit bud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Jeg så et indslag fra SFÅ, hvor de var til dagens træning. JJ træner fuldt med. Både Tver og Okosun prøves af som makker. Breum starter måske; Sander trak - måske - lidt på baglåret.
Så nok noget a la dette:
NM - Ivancevic - Tver/KL - JS
JJ - Tver/Okosun
Sabbi - Jebali - Breum/Sander
Fenger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg så et indslag fra SFÅ, hvor de var til dagens træning. JJ træner fuldt med. Både Tver og Okosun prøves af som makker. Breum starter måske; Sander trak - måske - lidt på baglåret.
Så nok noget a la dette:
NM - Ivancevic - Tver/KL - JS
JJ - Tver/Okosun
Sabbi - Jebali - Breum/Sander
Fenger.
Comment
Comment