Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Synes det må være lidt sjovere at være FCM / FCK fan i dette vindue... vores største nyhed er Opondo til Horsens
    På den anden side skulle man så leve med at være FCK/FCM-fan, hvilket er nederen på en masse andre måder
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #77
      https://www.bt.dk/superligaen/kan-du...sin-kaerlighed

      ved ikke lige hvor jeg ellers skulle lægge den. Fantastisk Andreas. Håber ikke din kone er jaloux. Det er jo kærlighed
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        https://www.bt.dk/superligaen/kan-du...sin-kaerlighed

        ved ikke lige hvor jeg ellers skulle lægge den. Fantastisk Andreas. Håber ikke din kone er jaloux. Det er jo kærlighed
        Det er fint hvor mange glade en nummerplade kan give. :-)
        Og efter en først "Seriøst??? Er du nu fuldstændig galt???" gik det heldigvis også godt med konen og hun kunne grine om den lille overraskelse. ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          Tverskov kampklar efter corona-isolstion igen og flere interessante punkter om udfordringer i hensigt af Bekek:
          https://fyens.dk/artikel/tverskov-er...ur-til-spanien
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Beklager hvis jeg poster forkert (jeg er ny her).
            Jeg bor sydpå og ville gerne se holdet spille i Belek. Er der nogen der har noget mere specifik information om kampene? :)

            Edit: Jeg tænker primært på placering i Belek og om tilskuere overhoved må komme "ind".
            Last edited by Nick123; 27-01-2022, 11:39.

            Comment


              #81
              Spændende opstilling mod SIF, der vel godt kunne ligne en idealopstilling minus Jebali, Frø og evt Bashkim. Østrøm igen med i midterforsvaret, Breum prøves af på 10’eren og Sander må have en vis stjerne hos Alm.

              Edit: Aron mangler selvfølgelig også.

              Comment


                #82
                Aron opereret for sportsbrok og er ude et stykke tid desværre

                https://fyens.dk/artikel/islændingen...ndarsons-skade

                Comment


                  #83
                  Katastrofe at han er ude det meste af grundspillet. Ser os få 0p de første 2 kampe

                  Jeg kan ikke godkende vinduet når man står står med så svag midtbane i så vigtigt et forår mens de 2 andre kæder er meget overbefolket

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Katastrofe at han er ude det meste af grundspillet. Ser os få 0p de første 2 kampe

                    Jeg kan ikke godkende vinduet når man står står med så svag midtbane i så vigtigt et forår mens de 2 andre kæder er meget overbefolket
                    Enig. Det er klubbens status som superligahold der bliver gamblet med.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Katastrofe at han er ude det meste af grundspillet. Ser os få 0p de første 2 kampe

                      Jeg kan ikke godkende vinduet når man står står med så svag midtbane i så vigtigt et forår mens de 2 andre kæder er meget overbefolket
                      Også godkender de vinduet? Det er en katastrofe både for ligaen og pokalen.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Enig. Det er klubbens status som superligahold der bliver gamblet med.
                        Mon dog men det virker underligt ikke at gå mere efter pokalen … der er frie midtbanespillere derude og en Makrini kunne man godt hente ind frem til sommer … JJT, Kløve, Tarik, Okosun … ser svært ud selv hvis man skulle hive Tverskov frem ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Katastrofe at han er ude det meste af grundspillet. Ser os få 0p de første 2 kampe

                          Jeg kan ikke godkende vinduet når man står står med så svag midtbane i så vigtigt et forår mens de 2 andre kæder er meget overbefolket
                          Enig. Aron var vores vigtigste spiller i efteråret. Uden ham falder midtbanen tilsammen. Ved ikke om AA vil prøve at skubbe Tverskov frem. Håber at vi prøver der i testkampene i Bekek men tvivler og frygter vi får JJ)Kløve
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Enig. Aron var vores vigtigste spiller i efteråret. Uden ham falder midtbanen tilsammen. Ved ikke om AA vil prøve at skubbe Tverskov frem. Håber at vi prøver der i testkampene i Bekek men tvivler og frygter vi får JJ)Kløve
                            Dagens FS melde at Okosun tripper for at afløse Aron på pladsen. Alm er er fortrøstningsfuld over situationen, og garantere at de finder en løsning med dem der er der.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Dagens FS melde at Okosun tripper for at afløse Aron på pladsen. Alm er er fortrøstningsfuld over situationen, og garantere at de finder en løsning med dem der er der.
                              Aaaaargh...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Dagens FS melde at Okosun tripper for at afløse Aron på pladsen. Alm er er fortrøstningsfuld over situationen, og garantere at de finder en løsning med dem der er der.
                                Det skal han jo sige. Uambitiøst. Troede vi var kommet lidt længere i den process

                                Comment

                                Working...
                                X