Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart forår 2022
Collapse
X
-
https://www.bt.dk/superligaen/kan-du...sin-kaerlighed
ved ikke lige hvor jeg ellers skulle lægge den. Fantastisk Andreas. Håber ikke din kone er jaloux. Det er jo kærlighedOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæghttps://www.bt.dk/superligaen/kan-du...sin-kaerlighed
ved ikke lige hvor jeg ellers skulle lægge den. Fantastisk Andreas. Håber ikke din kone er jaloux. Det er jo kærlighed
Og efter en først "Seriøst??? Er du nu fuldstændig galt???" gik det heldigvis også godt med konen og hun kunne grine om den lille overraskelse. ;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 10
Comment
-
Tverskov kampklar efter corona-isolstion igen og flere interessante punkter om udfordringer i hensigt af Bekek:
https://fyens.dk/artikel/tverskov-er...ur-til-spanien"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Beklager hvis jeg poster forkert (jeg er ny her).
Jeg bor sydpå og ville gerne se holdet spille i Belek. Er der nogen der har noget mere specifik information om kampene? :)
Edit: Jeg tænker primært på placering i Belek og om tilskuere overhoved må komme "ind".Last edited by Nick123; 27-01-2022, 11:39.
Comment
-
Aron opereret for sportsbrok og er ude et stykke tid desværre
https://fyens.dk/artikel/islændingen...ndarsons-skade
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKatastrofe at han er ude det meste af grundspillet. Ser os få 0p de første 2 kampe
Jeg kan ikke godkende vinduet når man står står med så svag midtbane i så vigtigt et forår mens de 2 andre kæder er meget overbefolket
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKatastrofe at han er ude det meste af grundspillet. Ser os få 0p de første 2 kampe
Jeg kan ikke godkende vinduet når man står står med så svag midtbane i så vigtigt et forår mens de 2 andre kæder er meget overbefolket
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig. Det er klubbens status som superligahold der bliver gamblet med."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg kan ikke godkende vinduet når man står står med så svag midtbane i så vigtigt et forår mens de 2 andre kæder er meget overbefolket"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Enig. Aron var vores vigtigste spiller i efteråret. Uden ham falder midtbanen tilsammen. Ved ikke om AA vil prøve at skubbe Tverskov frem. Håber at vi prøver der i testkampene i Bekek men tvivler og frygter vi får JJ)Kløve
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDagens FS melde at Okosun tripper for at afløse Aron på pladsen. Alm er er fortrøstningsfuld over situationen, og garantere at de finder en løsning med dem der er der."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDagens FS melde at Okosun tripper for at afløse Aron på pladsen. Alm er er fortrøstningsfuld over situationen, og garantere at de finder en løsning med dem der er der.
Comment
Comment