Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vores unge udspiller jo de her stakkels georgiere
    Aaaaaah, nu synes jeg liiiige :D ... det er faktisk ikke bare tæt på at de gør det, som jeg ser det.
    Okay mål, men ellers har det da primært været med georgierne på bolden, brudt op af en serie frispark fra OB.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Det er altså en fed energi, det her kuld af unge spillere kommer med. Synes forøvrigt Vinther ser voldsomt spændende ud, når han har bolden ved fødderne og spiller i små rum.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Aaaaaah, nu synes jeg liiiige :D ... det er faktisk ikke bare tæt på at de gør det, som jeg ser det.
        Okay mål, men ellers har det da primært været med georgierne på bolden, brudt op af en serie frispark fra OB.
        Nu er boldbesiddelse jo ikke alt. Og OB har været betydeligt farligere iflere sekvenser end georgierne har været på noget tidspunkt so far. Men "udspille" er uden tvivl en stramning - mon ikke det er skrevet i overraskelse og glæde over, hvor godt vores meget uerfarne hold gør det?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Nu er boldbesiddelse jo ikke alt. Og OB har været betydeligt farligere iflere sekvenser end georgierne har været på noget tidspunkt so far. Men "udspille" er uden tvivl en stramning - mon ikke det er skrevet i overraskelse og glæde over, hvor godt vores meget uerfarne hold gør det?
          Jo jo, jeg skal heller ikke tage det fra jer ... der har jo også været kontraer, men en sådan kamp her ville det georgiske hold vinde de fleste gange :).
          Reagerede bare på at de blev "udspillet", det er der slet ikke tale om, så jeg sprang lidt i den anden grøft.
          Last edited by Entusiastens; 10-02-2022, 11:46.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Jo jo, jeg skal heller ikke tage det fra jer ... der har jo også været kontraer, men en sådan kamp her ville det georgiske hold vinde de fleste gange :).
            Reagerede bare på at de blev "udspillet", det er der slet ikke tale om, så jeg sprang lidt i den anden grøft.
            Vi var KLART bedst i 1.halvleg. Udspillet eller ej

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Vi var KLART bedst i 1.halvleg. Udspillet eller ej
              Ja, sådan kan man jo se tingene forskelligt.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Ja, sådan kan man jo se tingene forskelligt.
                Godt nok sjovt hvor ofte det sker

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Godt nok sjovt hvor ofte det sker
                  Tjaa, vi har også hver sin "hat" på :).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Så kom 1.holdet på banen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Tjaa, vi har også hver sin "hat" på :).
                      Ja

                      Comment


                        Jebali bruges som midtbane spiller sammen med Okosun

                        Comment


                          Breum brænder GIGA chance

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Breum brænder GIGA chance
                            x2

                            Rent offensivt er Jebali forøvrigt en fornøjelse på den centrale midt. Men han får også oceaner af plads.

                            Comment


                              Jebali gør det super godt som 6’er. Han ligger nogle knivskarpe afleveringer

                              Comment


                                Slut. 1-0. Vi burde have scoret 2 gange efter 1. Holdet kom på banen

                                Comment

                                Working...
                                X