Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Meget forfriskende at han åbenmundet kommer ind og får sat lidt ord på de problemstillinger OB uden tvivl bøvler med. OB selv fremhæver lidt tilskuer og seerfremgang, hvilket selvfølgelig også skal belyses, men ellers gemmes problemerne lidt af vejen, ved at Hemme og Alm kommer i studiet og siger en masse ingenting. Kadrii har selvfølgelig også været på banen, men det overskygges bare for meget af han også selv har spillet et forfærdeligt halvår.
    Det bliver spændende at følge om han følger op i samme bramfri tone, når han får sin dagligdag i Ådalen. Det håber jeg virkelig, for der er brug for det når nu man har fået fat i et fornuftigt fangrundlag, at vi bliver gjort bevidste om at det ikke er her OB høre til. Vi skal udvikle os herfra og derfor skal vi være naturligt kritiske. Brøndby er det bedste eksempel på en klub der har brugt ressourcer på at holde fat i fanbasen og siden har udviklet klubben til igen at være en topklub i dansk fodbold. Det har været et langt og sejt træk, hvor problemerne er blevet belyst, men nu står de med en omend endnu stærkere fanbase end i deres storhedstid og har et fedt hold.
    Det må være et eksempel at følge, når nu vi faktisk har fået lokket interessen til at komme på stadion, at stå inde for sine ambitioner og så få synliggjort problemstillingerne, når man gang på gang fejler.
    Det kræver dog først og fremmest at man har folk i organisationen der kan se det og det bør en mand som BW kunne med hans erfaring fra en klub der har bølget igennem succeser og fiaskoer igennem de mange år han har været der.
    Det er i hvert fald god læsning der kun styrker min tro på Alm har fået et realistisk indtryk af det materiale han har til rådighed, og af SL i alm.hed og tilmed har ladet informationer om klub/trup sive til BW så han også har et fint kendskab til styrker og ikke mindst hvor der akut brug for opgradering. Jeg glæder mig til BWs ankomst og håber på han på den korte bane får friheden til at lave de rigtige investeringer til truppen. Det kan sagtens være en "no name" eller to fra den norske 2. div. igen bare de kan gøre en forskel fra dag et.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...saette/9050075

      Comment


        Ajax er angiveligt ikke inde i billedet

        Kunne fck virkelig være en mulighed.?
        Nægter stadig at tro på vi er det.

        Comment


          Jeg bliver altid perplexed over de her agentudtalelser. Det må være helt særegne mennesker, hvor virkelighed og fiktion flyder sammen.

          I går sagde Schoots, “At Eriksen vil blive ved med at bo og træne i Milano” (øv, tænke jeg - så var det heller ikke mere han skulle træne og Bo i Odense).

          I samme ombæring siger Schoots så, at Eriksen slet ikke må træne i Italien: “'Italien er det eneste land, hvor det officielt er forbudt at træne sport med en indopereret hjertestarter. Det er ikke engang tilladt at gå i et fitnesscenter for at træne”.

          Det er helt volapyk.

          Nu siger han i dag, at to klubber har ringet til ham for et par uger siden. En udtalelse, der kun giver mening, hvis man vil booste interesse og pris i kommende kontraktforhandlinger - intet af det peger i retning af OB.

          Spørgsmålet er dog hvad man overhovedet kan bruge Schoots’ udtalelser til, udover at det ligner Eriksen gerne vil fortsætte?

          Comment


            Så skal barometret skrues på igen. Desværre nedad. CE barometret er nu på 0,01%

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

            Comment


              Så længe han bare vælger os når tid er er jeg glad og tilfreds. Han har jo udtalt det i et gammelt interview så vidt jeg husker.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så skal barometret skrues på igen. Desværre nedad. CE barometret er nu på 0,01%

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
                Lyder helt klar at vi skal vente flere år mere til han kommer hjem. Men den gode forhold til klubben og sikker også muligheden OB gav han med det samme at træne i Ådalen gør mig optimistisk at det bliver OB og ikke plastikklubben han vælger for de sidste år af karrieren. Ville selvfølgelig også hjælpe hvis BW lykkes med at sammensætte en rigtig stærk trup så CE ser muligheden at afslutte karrieren med et dansk mesterskab med OB.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  "Som i mange sæsoner før denne minder OB lidt for meget om en kedelig Netflix-serie eller en film med dårligt skuespil, man bare ikke orker at skifte væk fra fredag aften, fordi fjernbetjeningen ligger i den anden ende af sofaen, og der er koldt uden for det varme tæppe. Og det dur simpelthen ikke længere."

                  Kloge ord fra Tipsbladet. Er helt enig. Fuck dem.

                  Det er vel ti år siden jeg var i Berlin og så den flotte hjemmekamp mod Villereal. Det har godt nok været ti meget magre år.
                  BW er eneste håb. Christian Eriksen kommer ikke. Det skal hans agent nok sørge for (penge).
                  Last edited by Tåhyler; 18-12-2021, 13:04.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                    Så længe han bare vælger os når tid er er jeg glad og tilfreds. Han har jo udtalt det i et gammelt interview så vidt jeg husker.
                    Han blev ihvertfald spurgt til en Q/A hvem han ville vælge af FCK/Brøndby hvor han svarede OB :-)
                    Håber og tror også CE har oplevet så meget i hans karriere, at trofæer og noget Europa i FCK ikke er noget der får hans mundvand til at løbe, så hellere end god brunner fra den lokale bager her i O'ense

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      "Som i mange sæsoner før denne minder OB lidt for meget om en kedelig Netflix-serie eller en film med dårligt skuespil, man bare ikke orker at skifte væk fra fredag aften, fordi fjernbetjeningen ligger i den anden ende af sofaen, og der er koldt uden for det varme tæppe. Og det dur simpelthen ikke længere."

                      Kloge ord fra Tipsbladet. Er helt enig. Fuck dem.

                      Det er vel ti år siden jeg var i Berlin og så den flotte hjemmekamp mod Villereal. Det har godt nok været ti meget magre år.
                      BW er eneste håb. Christian Eriksen kommer ikke. Det skal hans agent nok sørge for (penge).
                      tvivler ærlig talt på at eriksen alene ville være nok - der vil skulle yderligere forstærkninger til hvis det skulle rykke noget

                      Comment


                        Forvirringen er total. Hvorfor har fodboldspillere de her tossede agenter?
                        Det bekræftes nu, at en dansk klub har henvendt sig til Christian Eriksen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          tvivler ærlig talt på at eriksen alene ville være nok - der vil skulle yderligere forstærkninger til hvis det skulle rykke noget
                          Ork ja. Med mindre Eriksen imod al al forventning skulle skrive en længere kontrakt med OB, så vil det være ren lir og fantastisk omtale, hvis Eriksen kom til et halvt års tid for lige at mærke efter om motivationen og evnerne til topfodbold stadig er intakt. Det ville ikke rykke OB alverden med det halvår vi går ind i, hvor der forventeligt er et hav af dødvandskampe og så et par interessante i pokalen. Jeg forestiller mig ikke Eriksen tiltrækker spillere for et halvt år, men det vil tiltrække sponsorer, da Ob's brand vil boostes længere tid end for det halvår vi har ham. OB vil komme på verdenskortet. Især hvis det skulle lykkedes Eriksen at vende tilbage i verdenseliten. Det kunne ende i en historie med OB i en bærende birolle og den slags kunne smitte af på os, så vi fik lidt nemmere vilkår for at rykke os på længere sigt.
                          ​​​​​​

                          Comment


                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-er-ob-oplagt
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Ork ja. Med mindre Eriksen imod al al forventning skulle skrive en længere kontrakt med OB, så vil det være ren lir og fantastisk omtale, hvis Eriksen kom til et halvt års tid for lige at mærke efter om motivationen og evnerne til topfodbold stadig er intakt. Det ville ikke rykke OB alverden med det halvår vi går ind i, hvor der forventeligt er et hav af dødvandskampe og så et par interessante i pokalen. Jeg forestiller mig ikke Eriksen tiltrækker spillere for et halvt år, men det vil tiltrække sponsorer, da Ob's brand vil boostes længere tid end for det halvår vi har ham. OB vil komme på verdenskortet. Især hvis det skulle lykkedes Eriksen at vende tilbage i verdenseliten. Det kunne ende i en historie med OB i en bærende birolle og den slags kunne smitte af på os, så vi fik lidt nemmere vilkår for at rykke os på længere sigt.
                              ​​​​​​
                              Har mistet lidt af troen pga. agent udmelding, men der er så flere modsatrettede udmeldinger.

                              Syntes det 1/2 år i OB kunne lyde som en realistisk mulighed, han kan komme i kamp træning og måske få nogle indhop, og hvis alt går godt måske være kampafgørende i nogle kampe.

                              Det må være svært for ham at starte i en større udelandsk klub, medmindre han allerede ved at han kan spille fuldt ud med hjertestarteren.

                              Comment


                                Ja. Der var engang..

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aere-endt-i-ob

                                Comment

                                Working...
                                X