Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Kunne fck virkelig være en mulighed.?
Nægter stadig at tro på vi er det.
Comment
-
Jeg bliver altid perplexed over de her agentudtalelser. Det må være helt særegne mennesker, hvor virkelighed og fiktion flyder sammen.
I går sagde Schoots, “At Eriksen vil blive ved med at bo og træne i Milano” (øv, tænke jeg - så var det heller ikke mere han skulle træne og Bo i Odense).
I samme ombæring siger Schoots så, at Eriksen slet ikke må træne i Italien: “'Italien er det eneste land, hvor det officielt er forbudt at træne sport med en indopereret hjertestarter. Det er ikke engang tilladt at gå i et fitnesscenter for at træne”.
Det er helt volapyk.
Nu siger han i dag, at to klubber har ringet til ham for et par uger siden. En udtalelse, der kun giver mening, hvis man vil booste interesse og pris i kommende kontraktforhandlinger - intet af det peger i retning af OB.
Spørgsmålet er dog hvad man overhovedet kan bruge Schoots’ udtalelser til, udover at det ligner Eriksen gerne vil fortsætte?
- Likes 1
Comment
-
Så skal barometret skrues på igen. Desværre nedad. CE barometret er nu på 0,01%
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå skal barometret skrues på igen. Desværre nedad. CE barometret er nu på 0,01%
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
"Som i mange sæsoner før denne minder OB lidt for meget om en kedelig Netflix-serie eller en film med dårligt skuespil, man bare ikke orker at skifte væk fra fredag aften, fordi fjernbetjeningen ligger i den anden ende af sofaen, og der er koldt uden for det varme tæppe. Og det dur simpelthen ikke længere."
Kloge ord fra Tipsbladet. Er helt enig. Fuck dem.
Det er vel ti år siden jeg var i Berlin og så den flotte hjemmekamp mod Villereal. Det har godt nok været ti meget magre år.
BW er eneste håb. Christian Eriksen kommer ikke. Det skal hans agent nok sørge for (penge).Last edited by Tåhyler; 18-12-2021, 13:04.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægSå længe han bare vælger os når tid er er jeg glad og tilfreds. Han har jo udtalt det i et gammelt interview så vidt jeg husker.
Håber og tror også CE har oplevet så meget i hans karriere, at trofæer og noget Europa i FCK ikke er noget der får hans mundvand til at løbe, så hellere end god brunner fra den lokale bager her i O'ense
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg"Som i mange sæsoner før denne minder OB lidt for meget om en kedelig Netflix-serie eller en film med dårligt skuespil, man bare ikke orker at skifte væk fra fredag aften, fordi fjernbetjeningen ligger i den anden ende af sofaen, og der er koldt uden for det varme tæppe. Og det dur simpelthen ikke længere."
Kloge ord fra Tipsbladet. Er helt enig. Fuck dem.
Det er vel ti år siden jeg var i Berlin og så den flotte hjemmekamp mod Villereal. Det har godt nok været ti meget magre år.
BW er eneste håb. Christian Eriksen kommer ikke. Det skal hans agent nok sørge for (penge).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tvivler ærlig talt på at eriksen alene ville være nok - der vil skulle yderligere forstærkninger til hvis det skulle rykke noget
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ork ja. Med mindre Eriksen imod al al forventning skulle skrive en længere kontrakt med OB, så vil det være ren lir og fantastisk omtale, hvis Eriksen kom til et halvt års tid for lige at mærke efter om motivationen og evnerne til topfodbold stadig er intakt. Det ville ikke rykke OB alverden med det halvår vi går ind i, hvor der forventeligt er et hav af dødvandskampe og så et par interessante i pokalen. Jeg forestiller mig ikke Eriksen tiltrækker spillere for et halvt år, men det vil tiltrække sponsorer, da Ob's brand vil boostes længere tid end for det halvår vi har ham. OB vil komme på verdenskortet. Især hvis det skulle lykkedes Eriksen at vende tilbage i verdenseliten. Det kunne ende i en historie med OB i en bærende birolle og den slags kunne smitte af på os, så vi fik lidt nemmere vilkår for at rykke os på længere sigt.
Syntes det 1/2 år i OB kunne lyde som en realistisk mulighed, han kan komme i kamp træning og måske få nogle indhop, og hvis alt går godt måske være kampafgørende i nogle kampe.
Det må være svært for ham at starte i en større udelandsk klub, medmindre han allerede ved at han kan spille fuldt ud med hjertestarteren.
Comment
Comment