Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    FCN har signet marxen fra Randers og der skulle være mere på vej - bliver spændende hvor meget der sker på holdene under os. Hvis sønderjydske begynder at røre på sig kan det vel tvinge OB på markedet...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      FCN har signet marxen fra Randers og der skulle være mere på vej - bliver spændende hvor meget der sker på holdene under os. Hvis sønderjydske begynder at røre på sig kan det vel tvinge OB på markedet...
      Jeg håber ved gud ikke at vores transferstrategi afhænger af om SJE eller FCN forstærker sig.

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...toppers-aftale
        en mulighed, leje med frikøb.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Han er vel mest af alt cf, med optrædender på u21 landsholdet .. hvor vil det stille især Østrøm hvis der blev lavet en aftale med Alves.


          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Han er vel mest af alt cf, med optrædender på u21 landsholdet .. hvor vil det stille især Østrøm hvis der blev lavet en aftale med Alves.

            Som reserve på højre back. Nøjagtig som han har været hidtil.

            Jeg ved selvfølgelig godt hvor du vil hen, men det er et sted vi skal styrke os, og hvis de nuværende unge ikke snart rykker sig nok til at bide skeer med folk som KL og AJA, så begynder troen på at de nogensinde bliver superligaspillere i det centrale forsvar at briste.

            Desuden er der jo en asiatisk hype omkring Khemdee, som måske kan udmønte sig i et stort salg. På den måde vil Østrøm og de øvrige jo være ligevidt ved en eventuel signing af Alves, som jeg i øvrigt slet intet forhold har til. Det er aldrig en spiller jeg har bidt mærke i.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Han er vel mest af alt cf, med optrædender på u21 landsholdet .. hvor vil det stille især Østrøm hvis der blev lavet en aftale med Alves.

              Tja, spørgsmålet er vel om Ø har taget nok spring. Jeg ved det ikke, men konstaterer blot at han ikke er blevet brugt i stedet for AJA eller KL, som trods alt ikke har spillet ret godt, for at sige det mildt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Som reserve på højre back. Nøjagtig som han har været hidtil.

                Jeg ved selvfølgelig godt hvor du vil hen, men det er et sted vi skal styrke os, og hvis de nuværende unge ikke snart rykker sig nok til at bide skeer med folk som KL og AJA, så begynder troen på at de nogensinde bliver superligaspillere i det centrale forsvar at briste.

                Desuden er der jo en asiatisk hype omkring Khemdee, som måske kan udmønte sig i et stort salg. På den måde vil Østrøm og de øvrige jo være ligevidt ved en eventuel signing af Alves, som jeg i øvrigt slet intet forhold har til. Det er aldrig en spiller jeg har bidt mærke i.
                Jeg kender heller ikke Alves og hans spidskompetencer, men jeg husker da at Tonny H. sagde da der blev kastet penge efter Østrøm var det for at han "skulle gå hele vejen" og sikre et salg i fremtiden. Mit håb er absolut at vores problemer i cf. kan afhjælpes ved at vores centrale midtbane styrkes så der kan blive plads til at Tverskov kan have enten Østrøm eller Vestergård ved sin side så de kan få den u-undværlige spilletid. AJA må videre, og det kommer han helt sikkert - KL må tage til takke med den utaknemlige tjans at være "stand-in" for de foretrukne.

                Last edited by manner; 22-12-2021, 16:14.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Når det kommer til leje, så giver det ingen mening at leje en udviklingsspiller medmindre, Barett-style, har intention om at købe. Alves vil jeg jagte drømmen 2 år endnu i England.

                  Leje vil give mening, hvis vi kunne få noget på en hylde vi normalt ikke kan handle på og som vil forstærke os fra kamp 2-3 stykker.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Som reserve på højre back. Nøjagtig som han har været hidtil.

                    Jeg ved selvfølgelig godt hvor du vil hen, men det er et sted vi skal styrke os, og hvis de nuværende unge ikke snart rykker sig nok til at bide skeer med folk som KL og AJA, så begynder troen på at de nogensinde bliver superligaspillere i det centrale forsvar at briste.

                    Desuden er der jo en asiatisk hype omkring Khemdee, som måske kan udmønte sig i et stort salg. På den måde vil Østrøm og de øvrige jo være ligevidt ved en eventuel signing af Alves, som jeg i øvrigt slet intet forhold har til. Det er aldrig en spiller jeg har bidt mærke i.
                    Ved vi om han overhovedet fik spilletid på A landsholdet? Han var ihverfald ikke med i truppen den første kamp de havde. Men håber da bestemt de laver et stort salg. For jeg tvivler på at han slår igennem i OB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                      Når det kommer til leje, så giver det ingen mening at leje en udviklingsspiller medmindre, Barett-style, har intention om at købe. Alves vil jeg jagte drømmen 2 år endnu i England.

                      Leje vil give mening, hvis vi kunne få noget på en hylde vi normalt ikke kan handle på og som vil forstærke os fra kamp 2-3 stykker.
                      Enig. Leje fra høj hylde som muligt. Mange klubber gør det. Vi prøvede også med Sveinn. Men det skal helst bare være et noget højre niveau

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                        Jeg håber ved gud ikke at vores transferstrategi afhænger af om SJE eller FCN forstærker sig.
                        Og selvfølgelig gør de det. Derfor skal vi opruste.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ved vi om han overhovedet fik spilletid på A landsholdet? Han var ihverfald ikke med i truppen den første kamp de havde. Men håber da bestemt de laver et stort salg. For jeg tvivler på at han slår igennem i OB
                          https://today.fox-24.com/sport/news/8161.html Han spillede angiveligt ikke pga. sygdom

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                            Og selvfølgelig gør de det. Derfor skal vi opruste.
                            Det oprindelige indlæg var formuleret ud fra den præmis at OB kun bør forstærke sig hvis SJE gør - Vi er enige om at OB skal styrke sig uanset om SJE gør det eller ej.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Tja, spørgsmålet er vel om Ø har taget nok spring. Jeg ved det ikke, men konstaterer blot at han ikke er blevet brugt i stedet for AJA eller KL, som trods alt ikke har spillet ret godt, for at sige det mildt.
                              For mig er det en kæmpe fejl at AA ikke har begynder med at køre Robin ind som CF eller 6er men bruger ham som nødløsning som back. Unge spiller udvikler sig med spilletid på den position de er tiltænkt for. Og Robin mangler speed og offensiv drive om at blive en Back men har en spilforståelse, oasningssikkerhed og duelstyrke som kan gøre ham til en klassemidtfirsvaree elle 6er. Vi skal leve med at det kan give "bump på vejen" at bygge på vores unge stortalenter også på centrale positioner. Men det er vores strategi og der er bare fornuftigt. Og hvad betyder det for muligheder at trække stortalenter til OB hvis de ser at deres muligheder i OB er meget begrænset og strategien er kun ord men ikke handling?
                              Kom nu AA: vil se Østrøm og Breum på banen i foråret og ikke som nødløsning eller med få alibiminutter. Og hvis Vestergaard kommer over de skadeproblemer han desværre havde alt for ofte så er det den næste du skal åbne døren for!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                For mig er det en kæmpe fejl at AA ikke har begynder med at køre Robin ind som CF eller 6er men bruger ham som nødløsning som back. Unge spiller udvikler sig med spilletid på den position de er tiltænkt for. Og Robin mangler speed og offensiv drive om at blive en Back men har en spilforståelse, oasningssikkerhed og duelstyrke som kan gøre ham til en klassemidtfirsvaree elle 6er. Vi skal leve med at det kan give "bump på vejen" at bygge på vores unge stortalenter også på centrale positioner. Men det er vores strategi og der er bare fornuftigt. Og hvad betyder det for muligheder at trække stortalenter til OB hvis de ser at deres muligheder i OB er meget begrænset og strategien er kun ord men ikke handling?
                                Kom nu AA: vil se Østrøm og Breum på banen i foråret og ikke som nødløsning eller med få alibiminutter. Og hvis Vestergaard kommer over de skadeproblemer han desværre havde alt for ofte så er det den næste du skal åbne døren for!
                                Det kræver så også bare at støtten omkring dem er god nok og en en hvis kvalitet så de har nogle at støtte sig op ad og som de kan stole på nok skal have deres ryg. Det er ikke optimalt hvis Robin kommer til at have Jørgen på sin side, som ikke har megen defensiv orientering, så vil han ende med at blive udstillet gang på gang fordi Jørgen ikke hjælper ham. Derved kommer der også til regnestykket at JJ ville spille foran ham, JJ som heller ikke fylder så meget defensivt. Hvis vi kunne få nogle bedre spillere ind der fylder mere, så ville der give mere mening

                                Comment

                                Working...
                                X