Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Dagens træning på stadion

Breum,Kjerrumgaard og Magnus W Nielsen trænede med idag. Fenger,Mandé,Ryan og Hylle var ikke at se.

Der blev spillet de sædvanlige shortpassing øvelser i løb og jeg er som sædvanlig ikke vanvittig imponeret over vores generelle tekniske kunnen. Der er selvfølgelig spillere som Frø der stikker ud. Han var forresten outstanding idag som også gjorde han senere i 11 mod 11 kom på A holdet

A holdet startede følgende

Oliver Christensen
    Ø Kasper Tver Skjelvik
    Aron JJ
    Sabbi Jebali Kløve
    Kadrii

Her spillede man i 20-25 min hvor Frøkjær lavede den ene lækre ting efter den anden og kronede det med et flot mål. Her efter valgte AA og skifte på 2 pladser.
    AJA gik på back istedet for Østrøm og Frø sendte Jebali på B-holdet. Så skete der altså noget. Der blev virkelig spillet flot fodbold. Frø var langt bedre på 10`eren og AJA var væsentlig bedre offensivt end Østrøm. Sabbi var også rigtig god idag selvom det var på en lidt billig baggrund da Kjerrumgaard spillede venstreback for B-holdet.
    Breum ser virkelig god ud. Han er i kanon form og kunne sagtens være med. Hans teknik lignede også noget der allerede var i toppen af truppen

Der er selvfølgelig også træning i morgen men det vil komme bag på mig hvis lørdagen hold ikke ser ud som følger

Oliver Christensen
    AJA KL Tver Jørgen
    Aron JJ
    Sabbi (Frø eller Jebali) Kløve
    Kadrii

Lieder så ikke tilfreds ud
    Vil også gerne se Frø på 10'eren. Jebali har manglet lidt kvalitet i sine aktioner de sidste par kampe. Det har Frø selvfølgelig også, men han skal have lov at prøves af derinde. Kløve på kanten vil nok give lidt bedre balance og en god skalle i genpresset, men så nu hellere Fenger derude hvis han er klar. Kadrii havde ikke meget at komme med på 10'eren. Han finder forhåbentlig snart sig selv som 9'er så vi får lidt bedre gang i målscoringen. Den del af det hele hænger desværre ret entydigt på ham

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Vil også gerne se Frø på 10'eren. Jebali har manglet lidt kvalitet i sine aktioner de sidste par kampe. Det har Frø selvfølgelig også, men han skal have lov at prøves af derinde. Kløve på kanten vil nok give lidt bedre balance og en god skalle i genpresset, men så nu hellere Fenger derude hvis han er klar. Kadrii havde ikke meget at komme med på 10'eren. Han finder forhåbentlig snart sig selv som 9'er så vi får lidt bedre gang i målscoringen. Den del af det hele hænger desværre ret entydigt på ham
      Frø har bestemt ikke spillet sig på. hvis vi både spiller med Lieder og Frø, så er der 2 som slet ikke presser. Det ville være fantastisk hvis Frø har drukket trylledrik og kan overføre det han kunne i træning til kamp. Jeg håber, at jeg tager fejl, men han minder mig lidt om Jønne. 2 gode kampe om året. 13 middel og 15 dårlig ud af 30 kampe.
      Han ville være en stjerne hvis succesraten hæves meget.

Comment

OB mangler folk om at sælge pølser lørdag:
        https://fyens.dk/artikel/risiko-for-...%C3%A6nder?rss
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Så må du jo rulle ærmerne op Andreas og give en hånd med

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Underholdning og restaurantionsbranchen er også meget hårdt ramt for tiden
            siden 1887

Comment

Ham Kjerrumgaard er da også begyndt at sparke nogle kasser ind på U19-holdet, ik? Jeg ved ikke så meget om ham, nogen der kan give en status på ham? Alder, kontrakt, udsigt til 1.holds bold?

Breum håber jeg også snart banker på til truppen. Han har gjort det flot for U19 i en længere periode, og lidt vild ungdom ind på holdet tænker jeg faktisk ville pynte.

Comment

Breum,Kjerrumgaard og Magnus W Nielsen trænede med idag. Fenger,Mandé,Ryan og Hylle var ikke at se.

Der blev spillet de sædvanlige shortpassing øvelser i løb og jeg er som sædvanlig ikke vanvittig imponeret over vores generelle tekniske kunnen. Der er selvfølgelig spillere som Frø der stikker ud. Han var forresten outstanding idag som også gjorde han senere i 11 mod 11 kom på A holdet

Oliver Christensen
                Ø Kasper Tver Skjelvik
                Aron JJ
                Sabbi Jebali Kløve
                Kadrii

Her spillede man i 20-25 min hvor Frøkjær lavede den ene lækre ting efter den anden og kronede det med et flot mål. Her efter valgte AA og skifte på 2 pladser.
                AJA gik på back istedet for Østrøm og Frø sendte Jebali på B-holdet. Så skete der altså noget. Der blev virkelig spillet flot fodbold. Frø var langt bedre på 10`eren og AJA var væsentlig bedre offensivt end Østrøm. Sabbi var også rigtig god idag selvom det var på en lidt billig baggrund da Kjerrumgaard spillede venstreback for B-holdet.
                Breum ser virkelig god ud. Han er i kanon form og kunne sagtens være med. Hans teknik lignede også noget der allerede var i toppen af truppen

Der er selvfølgelig også træning i morgen men det vil komme bag på mig hvis lørdagen hold ikke ser ud som følger

Oliver Christensen
                AJA KL Tver Jørgen
                Aron JJ
                Kadrii

Tak for træningsupdate ! Lyder lækkert at Frø byder sig til som 10er og jeg håber virkelig at vi får ham at se på pladsen. Jeg er godt nok lidt lunken ved Kløve som venstrekant i Alms system og så meget hellere at vi spiller Jebali på pladsen som mod SIF og så Frø som 10er, Bash på toppen i stedet for Lieder og Sabbi på hans højrekant.
                Uanset om vi ender med at spille Frø eller Jebali som 10er er det kun fedt hvis Jebali får noget seriøs konkurrence, det vil gavne både ham og holdet.

Hvis du siger at vi får markant mere offensivt output fra AJA på højreback frem for Østrøm så er det fint at han får pladsen, start11’eren skal ikke være en gavebod bare fordi man er et ungt talent. Det hvor jeg har et problem er når en aldrende spiller som vi aldrig får solgt og heller ikke kommer til at forlænge med, spiller fordi han er marginalt bedre end vores unge “fremtidens mand”, det duer ikke og er håbløst kortsigtet tænkning.

Breum skal bare udtages til kamp truppen i al fremtid. Det er muligt at det er for tidligt at spille ham, men forhåbentligt begynder vi på et tidspunkt at få nogle mere komfortable sejre hvor man med fordel kan give spillere som Breum og Magic de sidste 20-30 minutter.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Har du ikke hørt Hemmingsen vi er styrket af et par akademi spillere, og en vundet u 19 turnering.

Det er helt håbløst, og mon ikke selv Hemme opdager det den dag han får sparket.
                  Er det virkelig Hemme der på egen hånd deklarer nul indkøb i dette vindue ? Ikke at det gør det bedre, hvis det er clearet af med det sportslige udvalg. Det er helt håbløst.
                  Last edited by sinus; 19-08-2021, 15:21.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Så må du jo rulle ærmerne op Andreas og give en hånd med
                    Det ville meget gerne. Især ved ølsalg. Men sidder desværre hjemme i Tyskland og kan ikke tage turen til Fyn i weekenden som planlagt. :-(
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Ham Kjerrumgaard er da også begyndt at sparke nogle kasser ind på U19-holdet, ik? Jeg ved ikke så meget om ham, nogen der kan give en status på ham? Alder, kontrakt, udsigt til 1.holds bold?

Breum håber jeg også snart banker på til truppen. Han har gjort det flot for U19 i en længere periode, og lidt vild ungdom ind på holdet tænker jeg faktisk ville pynte.
                      Han er sidste års U19 så vidt jeg husker. Mener han scorede 10 mål for U19 sidste sæson men ingen mål i Kroatien. Men så scorede han 2 mål for reserverne i mandags. Han har udløb næste sommer med sin ungdomskontrakt og man lurer vel på nu om han kan blive god nok.
                      Han er et kæmpe skur. En rigtig 9`er. Tvivler stærkt på han kan spille andre pladser. Jeg giver ham 50% for at få kontrakt.
                      Han imponerer mig ikke vanvittigt men jeg kan godt se at der er noget der skal afprøves. For man ved sgu aldrig om de lige pludselig knækker koden

Breum er fantastisk. Klart den bedste U spiller pt og OBs bedste bud på en kommende U21 landsholdsspiller. Han har udløb næste sommer og jeg tænker man gør alt i sin magt for at skrive en fuldtidskontrakt med ham. For ham her skal man ikke lade gå

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Tak for træningsupdate ! Lyder lækkert at Frø byder sig til som 10er og jeg håber virkelig at vi får ham at se på pladsen. Jeg er godt nok lidt lunken ved Kløve som venstrekant i Alms system og så meget hellere at vi spiller Jebali på pladsen som mod SIF og så Frø som 10er, Bash på toppen i stedet for Lieder og Sabbi på hans højrekant.
                        Uanset om vi ender med at spille Frø eller Jebali som 10er er det kun fedt hvis Jebali får noget seriøs konkurrence, det vil gavne både ham og holdet.

Hvis du siger at vi får markant mere offensivt output fra AJA på højreback frem for Østrøm så er det fint at han får pladsen, start11’eren skal ikke være en gavebod bare fordi man er et ungt talent. Det hvor jeg har et problem er når en aldrende spiller som vi aldrig får solgt og heller ikke kommer til at forlænge med, spiller fordi han er marginalt bedre end vores unge “fremtidens mand”, det duer ikke og er håbløst kortsigtet tænkning.

Breum skal bare udtages til kamp truppen i al fremtid. Det er muligt at det er for tidligt at spille ham, men forhåbentligt begynder vi på et tidspunkt at få nogle mere komfortable sejre hvor man med fordel kan give spillere som Breum og Magic de sidste 20-30 minutter.
                        Velbekomme.

Hverken Østrøm eller AJA er fantastiske på den back. Defensivt er det same same men jeg vurderer at AJA er “bedre” offensivt

Breum afslutter sin uddannelse næste sommer og det ligger lige til højrebenet at der ligger en lang kontrakt lige rundt om hjørnet(hvis han altså selv ønsker det)

Comment

Oliver Christensen
                          Ø Kasper Tver Skjelvik
                          Aron JJ
                          Sabbi Jebali Kløve
                          Kadrii

Oliver Christensen
                          AJA KL Tver Jørgen
                          Aron JJ
                          Kadrii

Fedt med update. Tak.

Jebali bliver ikke fjernet fra 10'eren. Han skal spille. Om det så skal være som højre back.
                          Han har skulle tegne vores offensiv i et års tid nu, og sjældent har en OB offensiv været mere tam. Jebali arbejder for det, bevares, men det fungerer ikke! Isoleret er han en god spiller, men det fungerer ikke!

Jeg håber inderligt Frø får chancen over noget tid. Giv ham nogle kampe på hans favoritplads. Vis ham tillid.
                          lad Jebali se at han godt kan komme på bænken.

Ved godt der er mange herinde der mener han er en af de bedste ob spillere nogensinde, men det fungerer ikke. Man er nødt til at se på realiteterne.

Comment

Velbekomme.

Hverken Østrøm eller AJA er fantastiske på den back. Defensivt er det same same men jeg vurderer at AJA er “bedre” offensivt

Breum afslutter sin uddannelse næste sommer og det ligger lige til højrebenet at der ligger en lang kontrakt lige rundt om hjørnet(hvis han altså selv ønsker det)
                            Classic OB at miste ham til sommer jo
                            siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Classic OB at miste ham til sommer jo
                              Det håber jeg godt nok ikke. Jeg er 1000% på at OB vil skrive kontrakt. Men vil han gå i fodsporerne på Greve,Eskesen,Frøkjær eller prøve noget andet?

Men med Hemmingsen ved roret er jeg konstant i tvivl om der er styr på tingene eller om han er ved at synke skuden. Vil til hver en tid bytte ham ud med Jesper Hansen. Ham kunne man altid små sludre med i Ådalen når han kom forbi om formiddagen. Ham her går en stor bue uden om alt hvad der hedder fans og medier. Han hverken hilser eller noget som alle de andre trænere normalvis gør. Han kryber langs panelerne for at undgå folk.
                              Alt dette kunne jeg leve med hvis han lignede en sportschef med en udstråling af at have styr på butikken. Men det gør han ikke udad til. Han fabler stadig i gåder og ingen fans fatter hvad det er han snakker om og resten af fodbold danmark griner bare.
                              Og der bliver hverken købt eller solgt

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Fedt med update. Tak.

Jebali bliver ikke fjernet fra 10'eren. Han skal spille. Om det så skal være som højre back.
                                Han har skulle tegne vores offensiv i et års tid nu, og sjældent har en OB offensiv været mere tam. Jebali arbejder for det, bevares, men det fungerer ikke! Isoleret er han en god spiller, men det fungerer ikke!

Jeg håber inderligt Frø får chancen over noget tid. Giv ham nogle kampe på hans favoritplads. Vis ham tillid.
                                lad Jebali se at han godt kan komme på bænken.

Ved godt der er mange herinde der mener han er en af de bedste ob spillere nogensinde, men det fungerer ikke. Man er nødt til at se på realiteterne.

Fantastisk er han ikke, men klart den bedste afodboldspiller. Problemet som jeg ser det er at BK er ret statisk, Lieder spiller kun for Lieder, Sabbi træffer ofte de forkerte beslutninger. Jebali får bolden og de øvrige forventer han tryller noget frem. Tænk hvis de foreste løb i huller, tænk hvis der kom en back i overlap. Tænk hvis der kom en midtbanespiller han kunne spille 1-2 med. Det er kun Kløve der kan det, men desværre er Kløve skidt på andre parameter.

Sæt Frø derind, og fjern hans sidste tro på at han kan lykkedes. På mig virker det slet ikke som det Frø har brug for.han vil også opleve stilstand omkring sig. Hvis han er heldig kommer Jørgen og hagler indlægget over til Bolbro skole. Eller Sabbi hjælper indtil han mister den.
                                Jeg ville sætte Fenger ind. Han løber meget, er ok i presset og vil tage noget fokus som kan skabe plads. Så ville jeg flekse Jebali og BK løbende i kampen, så må de skiftes til de hårde returløb når bif kommer med wingbacken. Frø kan ikkr løbe retur.
                                Frø skal være super reserven som får det lettere når modstanderne er trætte.
                                Lige nu har Frø ca sammel selvtillid som kjeld fra Olsenbanden. Største problem bliver Mensah
                                ​Hvis han rammer dagen.

Comment

Working...
                                X