Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Troels Bech sagde i ugens SFÅ at han mente OB pt havde en bedre trup end Brøndby…… Jo jo…. Så deeet…
    Han nævnte også Robin Østrøm som en af OB's hurtigste spillere, så ved sgu ikke rigtig hvor meget den gode Bech har set OB spille på det seneste

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

      Han nævnte også Robin Østrøm som en af OB's hurtigste spillere, så ved sgu ikke rigtig hvor meget den gode Bech har set OB spille på det seneste
      Den studsede jeg også over. Jeg tror ikke, han har fingeren på pulsen længere ;)!

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

        Han nævnte også Robin Østrøm som en af OB's hurtigste spillere, så ved sgu ikke rigtig hvor meget den gode Bech har set OB spille på det seneste
        Hvor mange er da hurtigere? Han er måske ikke hurtig men hvis de andre er langsommere så ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Troels Bech sagde i ugens SFÅ at han mente OB pt havde en bedre trup end Brøndby…… Jo jo…. Så deeet…
          Jeg hørte også den udtalelse fra Troels. Og selvom jeg synes det er fedt han siger 'vi' om OB, og han som altid er veltalende, så tror jeg ikke det han siger er den fulde sandhed fra ham.
          Troels har fortsat mange bekendtskaber i OB. Han er stadig et potentielt emne, til en ledig træner post eller sportsdirektør post. Måske ikke i OB, men i superligaen generelt. Jeg tror han frygter, at tale negativt om nogle spillere, selvom det er sandheden. Så hellere rose og sige, at der er udviklings muligheder.

          Vil langt hellere høre på Dalslykke. Han siger det som det er.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Troels Bech sagde i ugens SFÅ at han mente OB pt havde en bedre trup end Brøndby…… Jo jo…. Så deeet…
            Og med pt. Mente han dem der møder op på lørdag. Jeg hører ham ikke sige at vores trup er bedre, men blot at vi er bedre med de spillere begge klubber på lørdag vil kunne stille med. Og ja Stillingen siger jo så også det samme.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Brøndby har et hold, der er sammenspillet. Det har OB ikke. Spiller for spiller tænker jeg ikke, at OB er dårligere - særligt ikke med alle de spillere ude.

              Men som hold er Brøndby langt bedre - og det er det eneste, der betyder noget.
              100% enig. Jeg har set de fleste af Brøndbys kampe, og pånær mod FCK har de været decideret uheldige med ikke at få flere points. De møder måske ikke op med den allerbedste selvtillid og i den bedste forfatning, men Salzburg-kampen må give dem tro på tingene. Og så står de bare skidt til os lige nu. Vi famler og mangler sammenhæng i spillet, og de sidste 3 kampe må give Niels F opskriften: man skal bare presse OB højt og energisk, så skvatter vi sammen. Dernæst spille hurtig kontrabold. Og det er BIF lige præcist lavet til. Hvis/når man så kommer foran, så er de tre points i kassen. Undskyld min pessimisme, men jeg kan simpelthen ikke se, hvor det skal komme fra. Ja, vi burde kunne få points, men vi er pt ca. på linje med Vejle og Sønderjyske ligaens dårligst spillende hold.

              Hvis vi skal noget med fra kampen, så skal der findes et andet niveau frem som hold. Og Alm må tænke på en taktisk plan B, der kan skaffe points - tænker lidt som da Michelsen 'opfandt' 5-3-2, og det gav os lidt, der fungerede i en periode. Nej, det er ikke fedt eller super langsigtet, men points i banken skal bare snart prioriteres.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                100% enig. Jeg har set de fleste af Brøndbys kampe, og pånær mod FCK har de været decideret uheldige med ikke at få flere points. De møder måske ikke op med den allerbedste selvtillid og i den bedste forfatning, men Salzburg-kampen må give dem tro på tingene. Og så står de bare skidt til os lige nu. Vi famler og mangler sammenhæng i spillet, og de sidste 3 kampe må give Niels F opskriften: man skal bare presse OB højt og energisk, så skvatter vi sammen. Dernæst spille hurtig kontrabold. Og det er BIF lige præcist lavet til. Hvis/når man så kommer foran, så er de tre points i kassen. Undskyld min pessimisme, men jeg kan simpelthen ikke se, hvor det skal komme fra. Ja, vi burde kunne få points, men vi er pt ca. på linje med Vejle og Sønderjyske ligaens dårligst spillende hold.

                Hvis vi skal noget med fra kampen, så skal der findes et andet niveau frem som hold. Og Alm må tænke på en taktisk plan B, der kan skaffe points - tænker lidt som da Michelsen 'opfandt' 5-3-2, og det gav os lidt, der fungerede i en periode. Nej, det er ikke fedt eller super langsigtet, men points i banken skal bare snart prioriteres.
                Hvorfor er det at point i banken død og pine skal prioriteres? For at jagte den ligegyldige top 6 som Hemmingsen bliver ved med at bræge op om, eller fordi at en potentiel nedrykning ellers vil komme for tæt på?

                Jeg så langt hellere at klubben bare sluger de dårlige resultater som vil præge en fattig klub i en opbygningsperiode. At man fulgte den strategi som man har udbasuneret i forhold til spillestil og spilletid til talenterne frem for at holde fast i en eller anden latterlig “holdet er til top 6” målsætning der låser træneren og tvinger ham til at stille med spillere som Lieder og AJA fordi de måske for nuværende er marginalt bedre end Østrøm og Fenger.

                Selvfølgelig skal vi jagte en sejr mod et så invalideret hold som det BIF kommer med, men jeg vil langt hellere have en snitter hvor man i det mindste kan ane noget perspektiv og udvikling, end jeg vil tabe endnu et tæt opgør til en bedre spillende modstander hvor spillere som Lieder og AJA sparker vores unge folk på bænken.

                Jeg tror i øvrigt på en sejr over et ikke prangende Brøndby hold. Det kan godt være at de har manglet nogle marginaler i de kampe jeg har set, men de har stadigvæk ikke været i nærheden af sidste sæsons niveau.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Hvorfor er det at point i banken død og pine skal prioriteres? For at jagte den ligegyldige top 6 som Hemmingsen bliver ved med at bræge op om, eller fordi at en potentiel nedrykning ellers vil komme for tæt på?

                  Jeg så langt hellere at klubben bare sluger de dårlige resultater som vil præge en fattig klub i en opbygningsperiode. At man fulgte den strategi som man har udbasuneret i forhold til spillestil og spilletid til talenterne frem for at holde fast i en eller anden latterlig “holdet er til top 6” målsætning der låser træneren og tvinger ham til at stille med spillere som Lieder og AJA fordi de måske for nuværende er marginalt bedre end Østrøm og Fenger.

                  Selvfølgelig skal vi jagte en sejr mod et så invalideret hold som det BIF kommer med, men jeg vil langt hellere have en snitter hvor man i det mindste kan ane noget perspektiv og udvikling, end jeg vil tabe endnu et tæt opgør til en bedre spillende modstander hvor spillere som Lieder og AJA sparker vores unge folk på bænken.

                  Jeg tror i øvrigt på en sejr over et ikke prangende Brøndby hold. Det kan godt være at de har manglet nogle marginaler i de kampe jeg har set, men de har stadigvæk ikke været i nærheden af sidste sæsons niveau.
                  jeg er sådan set ikke uenig med dig problemet er, som jeg ser det, at dem der har noget at skulle have sagt har en urealistisk tiltro til truppen og setuppet så hvis vi bare træner lidt hårdere, løber lidt mere, venter lidt længere på den kommende direktør jamen så lykkedes det hele…og så kommer vi i top 6

                  …..by the Way tror maks på 1 point på lørdag…
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Perfekt forløb og resultat af BIFs CL kamp. Hård kamp i benene og de er vel nød til at spare lidt lørdag da de stadig har chancen i næste uge. Samt 6 mand ude med Corona. Vi får ikke større chance for sejr eller point.

                    Tror dog desværre vi skuffer igen og taber 1-0
                    Jo mere svækket et modstanderhold er, desto større er chancen for, at OB undervurderer dem og taber - desværre.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                      Hvorfor er det at point i banken død og pine skal prioriteres? For at jagte den ligegyldige top 6 som Hemmingsen bliver ved med at bræge op om, eller fordi at en potentiel nedrykning ellers vil komme for tæt på?

                      Jeg så langt hellere at klubben bare sluger de dårlige resultater som vil præge en fattig klub i en opbygningsperiode. At man fulgte den strategi som man har udbasuneret i forhold til spillestil og spilletid til talenterne frem for at holde fast i en eller anden latterlig “holdet er til top 6” målsætning der låser træneren og tvinger ham til at stille med spillere som Lieder og AJA fordi de måske for nuværende er marginalt bedre end Østrøm og Fenger.

                      Selvfølgelig skal vi jagte en sejr mod et så invalideret hold som det BIF kommer med, men jeg vil langt hellere have en snitter hvor man i det mindste kan ane noget perspektiv og udvikling, end jeg vil tabe endnu et tæt opgør til en bedre spillende modstander hvor spillere som Lieder og AJA sparker vores unge folk på bænken.

                      Jeg tror i øvrigt på en sejr over et ikke prangende Brøndby hold. Det kan godt være at de har manglet nogle marginaler i de kampe jeg har set, men de har stadigvæk ikke været i nærheden af sidste sæsons niveau.
                      For ellers ligger vi meget snart i bund 3 og flirter med nedrykning. Det er ikke fordi, det her OB-hold er værre end set de sidste maneg sæsoner. Jeg ser bare ikke nogen oplagte prügelknaber i denne sæson; Silkeborg er virkeligt gode boldspillere og skal kun have en smule mere skarphed, så kører de os over. Viborg ser ganske enkelt bare mere afklarede og solide ud. Det er som sagt kun Vejle og Sønderjyske, vi spillemæssigt er i bunden med, og jeg tror endda, Vejle har mere potentiale som hold. Som vi spiller nu kommer det til at handle om overlevelse, top 6 er hysterisk joke.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                        For ellers ligger vi meget snart i bund 3 og flirter med nedrykning. Det er ikke fordi, det her OB-hold er værre end set de sidste maneg sæsoner. Jeg ser bare ikke nogen oplagte prügelknaber i denne sæson; Silkeborg er virkeligt gode boldspillere og skal kun have en smule mere skarphed, så kører de os over. Viborg ser ganske enkelt bare mere afklarede og solide ud. Det er som sagt kun Vejle og Sønderjyske, vi spillemæssigt er i bunden med, og jeg tror endda, Vejle har mere potentiale som hold. Som vi spiller nu kommer det til at handle om overlevelse, top 6 er hysterisk joke.
                        Har du ikke hørt Hemmingsen vi er styrket af et par akademi spillere, og en vundet u 19 turnering.

                        Det er helt håbløst, og mon ikke selv Hemme opdager det den dag han får sparket.

                        Comment


                          #27
                          Jeg har 2 billetter til OB - Brøndby på lørdag d. 21/8, som jeg gerne giver væk. Pladserne er på C3 række 14
                          send PM, hvis du er interesseret⚽️

                          Comment


                            #28
                            Dagens træning på stadion

                            Breum,Kjerrumgaard og Magnus W Nielsen trænede med idag. Fenger,Mandé,Ryan og Hylle var ikke at se.

                            Der blev spillet de sædvanlige shortpassing øvelser i løb og jeg er som sædvanlig ikke vanvittig imponeret over vores generelle tekniske kunnen. Der er selvfølgelig spillere som Frø der stikker ud. Han var forresten outstanding idag som også gjorde han senere i 11 mod 11 kom på A holdet

                            A holdet startede følgende

                            Oliver Christensen
                            Ø Kasper Tver Skjelvik
                            Aron JJ
                            Sabbi Jebali Kløve
                            Kadrii

                            Her spillede man i 20-25 min hvor Frøkjær lavede den ene lækre ting efter den anden og kronede det med et flot mål. Her efter valgte AA og skifte på 2 pladser.
                            AJA gik på back istedet for Østrøm og Frø sendte Jebali på B-holdet. Så skete der altså noget. Der blev virkelig spillet flot fodbold. Frø var langt bedre på 10`eren og AJA var væsentlig bedre offensivt end Østrøm. Sabbi var også rigtig god idag selvom det var på en lidt billig baggrund da Kjerrumgaard spillede venstreback for B-holdet.
                            Breum ser virkelig god ud. Han er i kanon form og kunne sagtens være med. Hans teknik lignede også noget der allerede var i toppen af truppen

                            Der er selvfølgelig også træning i morgen men det vil komme bag på mig hvis lørdagen hold ikke ser ud som følger

                            Oliver Christensen
                            AJA KL Tver Jørgen
                            Aron JJ
                            Sabbi (Frø eller Jebali) Kløve
                            Kadrii

                            Lieder så ikke tilfreds ud

                            Comment


                              #29
                              Lieder skal bare ud af klubben. Han er så ringe, det er helt vildt. Jeg håber virkelig at vi ophæver! Sjældent har jeg følt mig så utilfreds med en OB spiller. Han står kun i vejen for spillere jeg gerne ser spille og bidrager med absolut ingenting i åbent spil.

                              Jeg håber Frø får chancen på 10'eren, eller i hvert fald en halv time. Opstillingen ser fin ud, jeg er egentlig glad for at se Kløve tilbage. Han er god at have med i en kamp mod 3 5 2 tror jeg.

                              Comment


                                #30
                                Østrøm er ikke god nok på backen.
                                Frø skal spille den 10er. Han er midtbanespiller. Det vil give mere balance end aktuelle 4-2-4 med 4 angribere fremme, og der er så meget talent i ham. Jebali har for længst peaket, og han holder for længe i bolden. Ok arbejdsindsats, dog. Få nu brugt vores unge og glem alt om den idiotiske 6 plads her og nu.

                                Jebali må ud på kanten eller på toppen i stedet for BK.

                                Og fedt med Breum. Lad ham endelig få spilletid!
                                Last edited by Jungledyret; 19-08-2021, 13:14.

                                Comment

                                Working...
                                X