Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det håber jeg godt nok ikke. Jeg er 1000% på at OB vil skrive kontrakt. Men vil han gå i fodsporerne på Greve,Eskesen,Frøkjær eller prøve noget andet?

    Men med Hemmingsen ved roret er jeg konstant i tvivl om der er styr på tingene eller om han er ved at synke skuden. Vil til hver en tid bytte ham ud med Jesper Hansen. Ham kunne man altid små sludre med i Ådalen når han kom forbi om formiddagen. Ham her går en stor bue uden om alt hvad der hedder fans og medier. Han hverken hilser eller noget som alle de andre trænere normalvis gør. Han kryber langs panelerne for at undgå folk.
    Alt dette kunne jeg leve med hvis han lignede en sportschef med en udstråling af at have styr på butikken. Men det gør han ikke udad til. Han fabler stadig i gåder og ingen fans fatter hvad det er han snakker om og resten af fodbold danmark griner bare.
    Og der bliver hverken købt eller solgt
    Du kan være rolig. Hemme skriver flere kontrakrer med ham.

    Comment


      #47
      Har BØF deres corona-spillere med?
      siden 1887

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Har BØF deres corona-spillere med?
        Umiddelbart skulle de have 6 spillere ude med Corona så vidt jeg ved

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Fantastisk er han ikke, men klart den bedste afodboldspiller. Problemet som jeg ser det er at BK er ret statisk, Lieder spiller kun for Lieder, Sabbi træffer ofte de forkerte beslutninger. Jebali får bolden og de øvrige forventer han tryller noget frem. Tænk hvis de foreste løb i huller, tænk hvis der kom en back i overlap. Tænk hvis der kom en midtbanespiller han kunne spille 1-2 med. Det er kun Kløve der kan det, men desværre er Kløve skidt på andre parameter.

          Sæt Frø derind, og fjern hans sidste tro på at han kan lykkedes. På mig virker det slet ikke som det Frø har brug for.han vil også opleve stilstand omkring sig. Hvis han er heldig kommer Jørgen og hagler indlægget over til Bolbro skole. Eller Sabbi hjælper indtil han mister den.
          Jeg ville sætte Fenger ind. Han løber meget, er ok i presset og vil tage noget fokus som kan skabe plads. Så ville jeg flekse Jebali og BK løbende i kampen, så må de skiftes til de hårde returløb når bif kommer med wingbacken. Frø kan ikkr løbe retur.
          Frø skal være super reserven som får det lettere når modstanderne er trætte.
          Lige nu har Frø ca sammel selvtillid som kjeld fra Olsenbanden. Største problem bliver Mensah
          ​Hvis han rammer dagen.
          Jeg må bare gentage mig selv: Det fungerer ikke med jebali. Chancen for verdensfred er større end at jebali slipper kuglen OG er hurtig nok til at rykke i en 1-2.
          Der skal en anden type til. I stedet for alle de andre skal ændre sig.
          Hvis man som back ved, at man ikke får bolden i tide, hvorfor så løbe de ekstra meter. Eller hvorfor spille til 1-2 hvis den lige skal vendes på sålen 3-4 gange.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Jeg må bare gentage mig selv: Det fungerer ikke med jebali. Chancen for verdensfred er større end at jebali slipper kuglen OG er hurtig nok til at rykke i en 1-2.
            Der skal en anden type til. I stedet for alle de andre skal ændre sig.
            Hvis man som back ved, at man ikke får bolden i tide, hvorfor så løbe de ekstra meter. Eller hvorfor spille til 1-2 hvis den lige skal vendes på sålen 3-4 gange.
            Vores backs løber sku ikke. Det gør Ryan når han er bedst men det er længe siden.
            som skrevet så stå de andre stille og venter på Jebali. Han kan ikke slippe den når der ikke er bevægelse og nogle der prøver. Frø vil møde det samme og så er Frø altså en hylde under Jebali og i Frøs nuværende forfatning 2 hylder under.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Du kan være rolig. Hemme skriver flere kontrakrer med ham.


              Men det kræver selvfølgelig også at Breum ved om de kontrakter...
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



                Men det kræver selvfølgelig også at Breum ved om de kontrakter...
                Hemme skriver nok snart med Bernio Verhagen.

                Comment


                  #53
                  Super… Kasper Larsen skadet…

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...oendby-braget/

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så må vi have Østrøm ind på pladsen
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Så må vi have Østrøm ind på pladsen
                      AJA ryger 100% ind og Østrøm tager backen

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Hemme skriver nok snart med Bernio Verhagen.
                        Er han ikke et par niveauer over os med det CV

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          så må vi have østrøm ind på pladsen
                          enig!

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            AJA ryger 100% ind og Østrøm tager backen
                            Har Khemdee og Vestergaard ikke kvaliteterne?
                            Er de bare fyld i truppen for at retfærdiggøre klubbens påståede vilje til at satse eget avl og vedligeholde deres fortælling om et fantastisk ungdomsarbejde?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              AJA ryger 100% ind og Østrøm tager backen
                              Det kan godt være det er det, der sker, men synes ikke det er det mest logiske. AJA så mere komfortabel ud på backen end Østrøm har gjort de sidste par kampe, han fik der, og både Østrøm og Vestergaard er stærkest centralt og mere KL-typer end AJA er. Hvis ikke CV lige havde været skadet ville jeg mene, han var det oplagte valg ved siden af Tverskov, når KL ikke er klar.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Har Khemdee og Vestergaard ikke kvaliteterne?
                                Er de bare fyld i truppen for at retfærdiggøre klubbens påståede vilje til at satse eget avl og vedligeholde deres fortælling om et fantastisk ungdomsarbejde?
                                Ja de er fyld. Niveauet må være fantastisk lavt hos dem.

                                aja tager midten, østrøm på back

                                Comment

                                Working...
                                X