Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-BIF

    Perfekt forløb og resultat af BIFs CL kamp. Hård kamp i benene og de er vel nød til at spare lidt lørdag da de stadig har chancen i næste uge. Samt 6 mand ude med Corona. Vi får ikke større chance for sejr eller point.

    Tror dog desværre vi skuffer igen og taber 1-0

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Perfekt forløb og resultat af BIFs CL kamp. Hård kamp i benene og de er vel nød til at spare lidt lørdag da de stadig har chancen i næste uge. Samt 6 mand ude med Corona. Vi får ikke større chance for sejr eller point.

    Tror dog desværre vi skuffer igen og taber 1-0
    Jeg så ikke selv kampen, men uanset hvad så har de nok et fyldt Brøndby stadion i en kæmpe kamp at se frem til, hvor kampen imod os nok umuligt vil bære præg af kriller i baghovedet frem imod returkampen.
    Alligevel må man jo bare tage hatten af for det Brøndby-hold. Nu har vi set et agf-hold fuldstændig kollapse imod et perifært hold fra Nordirland og så tager de til salzburg imod et kæmpe hold og laver et flot resultat med 6 spillere i corona karantæne. Selvom de så ikke har haft en specielt god sæsonstart, så er deres bundniveau bare ikke særlig lavt. De skal nok komme til Odense og byde os gevaldigt op til dans. Nok også på et niveau, hvor vi skal være markant bedre end imod fcn og sif

    Comment


      #3
      Er Brøndbys 6 spillere stadig i karantæne til denne kamp? - I så fald skal vi have et resultat med hvis vi vil lege med i det sjove felt...
      btw ærgerligt der ingen fanmarch er til denne kamp, nu hvor det ligger en lørdag og et stort hold kommer på besøg..

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Perfekt forløb og resultat af BIFs CL kamp. Hård kamp i benene og de er vel nød til at spare lidt lørdag da de stadig har chancen i næste uge. Samt 6 mand ude med Corona. Vi får ikke større chance for sejr eller point.

        Tror dog desværre vi skuffer igen og taber 1-0
        Hvis vi ikke vinder den kamp så er det KRISE. Hvis klubben mener man er et top 6 hold, og så skal møde en modstander der har solgt kernen af holdet, og samtidig er ramt af frafald af spillere så er det et MUST WIN BATTLE. Det vil i høj grad udstille os hvis vi ikke er dominerende og spiller os til et overtag.

        Comment


          #5
          Brøndby har et hold, der er sammenspillet. Det har OB ikke. Spiller for spiller tænker jeg ikke, at OB er dårligere - særligt ikke med alle de spillere ude.

          Men som hold er Brøndby langt bedre - og det er det eneste, der betyder noget.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Brøndby har et hold, der er sammenspillet. Det har OB ikke. Spiller for spiller tænker jeg ikke, at OB er dårligere - særligt ikke med alle de spillere ude.

            Men som hold er Brøndby langt bedre - og det er det eneste, der betyder noget.
            Jeg er enig i at bif har et mere sammenspillet hold. Eller det burde de jo ikke have, da vores trup er den samme som sidste år. Men vores trup er i gang med at lære noget nyt, og det tager tid.
            Jeg synes så samtidig at bif har et bedre hold, spiller for spiller, end vi har. Ikke mange i vores trup, som bif sukker efter.

            Jeg har ingen forventninger om point i denne kamp. Mit håb er, at drengene ikke falder igennem, og viser de vil slås for klubben.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af lykke-10 Se indlæg
              Er Brøndbys 6 spillere stadig i karantæne til denne kamp? - I så fald skal vi have et resultat med hvis vi vil lege med i det sjove felt...
              btw ærgerligt der ingen fanmarch er til denne kamp, nu hvor det ligger en lørdag og et stort hold kommer på besøg..
              Ja det mener jeg bestemt de er. Desværre er det ikke flere, for det skal vi bruge for at vinde

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Jeg er enig i at bif har et mere sammenspillet hold. Eller det burde de jo ikke have, da vores trup er den samme som sidste år. Men vores trup er i gang med at lære noget nyt, og det tager tid.
                Jeg synes så samtidig at bif har et bedre hold, spiller for spiller, end vi har. Ikke mange i vores trup, som bif sukker efter.

                Jeg har ingen forventninger om point i denne kamp. Mit håb er, at drengene ikke falder igennem, og viser de vil slås for klubben.
                Troels Bech sagde i ugens SFÅ at han mente OB pt havde en bedre trup end Brøndby…… Jo jo…. Så deeet…

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Troels Bech sagde i ugens SFÅ at han mente OB pt havde en bedre trup end Brøndby…… Jo jo…. Så deeet…
                  Tabellen lyver aldrig ;-)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af lykke-10 Se indlæg

                    Tabellen lyver aldrig ;-)

                    Comment


                      #11
                      Jeg har ikke de store forventninger til OB. Spillet har virkelig været ringe de sidste kampe. Ugidelige spillere o.s.v. Jeg tror, at Brøndby vinder 3-0

                      Comment


                        #12
                        Så siger jeg, at vi ser et sprudlende OB hold for første gang i lang tid.
                        OB vinder 3-1 og Jebali bliver ustoppelig ;-)

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Jeg har ikke de store forventninger til OB. Spillet har virkelig været ringe de sidste kampe. Ugidelige spillere o.s.v. Jeg tror, at Brøndby vinder 3-0
                          Jeg synes egentlig ikke ugideligheden har lyst ud af os. Vi har forsøgt det vi gerne vil med højt pres, men blevet spillet udenom af to af de dygtigste hold på bolden i ligaen. Brøndby kan ikke helt det samme, men vil i højere grad det samme som os og er dygtige til det.
                          Det udslagsgivende bliver hvem der bedst formår at spille udenom hinandens pres. Jeg tror ikke Brøndby er ligeså skarpe til at spille udenom vores som fcn og sif var. Til gengæld er jeg sikker på at de vil skabe store chancer, hvis de lykkedes, fordi de er super skarpe til at spille i banens længderetning og har spillere som vil udfordre vores forsvars ekstremt meget på fart.
                          Jeg tror derfor det bliver en kamp, hvor vi langt henad vejen ikke kommer til at se ligeså dumme ud som imod fcn og sif, men Brøndby har rigtig meget kvalitet når de får lov at sende uhre og hedlund afsted og det kan hurtigt koste et par kasser i situationer hvor vi ellers vil føle der er styr på kampen.
                          Spørgsmålet er så om vi igen kan begynde at skabe de chancer vi så i de første par kampe. Det bliver der behov for, for når vi ikke har holdt nullet endnu, så tvivler jeg stærkt på det bliver imod Brøndby vi laver om på det

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Hvis vi ikke vinder den kamp så er det KRISE. Hvis klubben mener man er et top 6 hold, og så skal møde en modstander der har solgt kernen af holdet, og samtidig er ramt af frafald af spillere så er det et MUST WIN BATTLE. Det vil i høj grad udstille os hvis vi ikke er dominerende og spiller os til et overtag.
                            Tænker det bliver rigtigt svært BIF er i pointkrise mht. superliga'en, på trods af at man kan forvente en hvis træthed efter deres euro kamp igår, og så forberedelserne til deres vigtige kamp næste uge, må man forvente at de går benhård efter sejren.

                            Vi skal helt hive det spil frem vi havde i starten af sæsonen hvis vi skal vinde.

                            Syntes dog ikke det er en katastrofe med et evt. nederlag, hvis der er klar fremgang i vores spil er det akceptabelt at tabe til BIF også selv om de har fået en dårlig sæsonstart.

                            Comment


                              #15
                              Det skal blive tre point lørdag. Det er bare forbudt at skuffe på hjemmebanen igen. BIF er svækket og vel også lidt med tankerne i Europa. Alt andet end en sejr er uacceptabelt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X