Og mit gæt er at Okosun er på vej væk. Ingen ville svare på hvorfor han ikke var til stede og han er ikke skadet
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-SIF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOc
aja kl tver jørgen
jj aron
sabbi kadrii jebali
lieder"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg mit gæt er at Okosun er på vej væk. Ingen ville svare på hvorfor han ikke var til stede og han er ikke skadet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg mit gæt er at Okosun er på vej væk. Ingen ville svare på hvorfor han ikke var til stede og han er ikke skadetOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det er nok også bedst sådan. Synes det fra start har virket som om han har været lidt mobset over ikke at starte. Der er umiddelbart ikke udsigter til det kommer til at ske og så må han væk og forhåbentlig erstattes af en midtbanemand som er mere i sync med spillestilen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOc
aja kl tver jørgen
jj aron
sabbi kadrii jebali
lieder
AJA på HB er en nødvendighed. Desværre. Vi kommer nok ikke til at se den ene back slå indlæg til den anden…
Jeg vil også påpege, at der kan være et balanceproblem ved OBs måde at spille på. Ved nævnte opstilling stiller vi reelt med 4 angribere, måske 3,5. JJT og AT står med meget.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvor har du læst dette henne?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvor har du læst dette henne?
Der bliver sagt af høj kvalitet, så det udelukker vel egentlig Okosun?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Det vil være fedt at slippe af med ham, har aldrig kunnet få øje på ideen med at hente ham.
Fra klubbens side kan jeg måske godt forstå det rent økonimisk. Og fra Okosuns side 100%.
Men jeg kan ikke glæde mig over dette før jeg ser hvad pengene ellers bliver brugt på
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
Comment
Comment