Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    “- Lige meget, hvor mange kopper med 50 grader varmt vand, du hælder sammen, så får du det ikke til at koge

    Citat af Troels Bech.

    Dengang sagt om landsholdet men …
    Aldrig har én sætning passet bedre på OSE's fumlerier de sidste 10 år.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #62
      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-mod-silkeborg
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        “- Lige meget, hvor mange kopper med 50 grader varmt vand, du hælder sammen, så får du det ikke til at koge”

        Citat af Troels Bech.

        Dengang sagt om landsholdet men …
        Netop
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #64
          Hvad er forventningen i forhold til antal tilskuere i dag?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Hvad er forventningen i forhold til antal tilskuere i dag?
            Tror 6000 er højt sat. Hr og fru Danmark straffer OB for to nederlag i træk.
            Last edited by sinus; 15-08-2021, 13:39.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #66
              Måske der er mange fribilletter? Det var svært at få tre pladser ved siden af hinanden på c6-c11 med det nye fleksible sæsonkort. 6000 er nok ikke helt ved siden af.

              Comment


                #67
                Pinlig optrædende af MH igen, minder mest af alt om Komiske Ali...

                Comment


                  #68
                  Morten Bruun er for sød ved ham. Sig det dog lige ud. OB har ikke en top 6 trup. Jeg tror journalister osv skal være mere tydelige når det kommer til det faktum at OB ikke har en trup der er god nok.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af LundOB Se indlæg
                    Pinlig optrædende af MH igen, minder mest af alt om Komiske Ali...
                    Jeg savner faktisk JH. Han var ikke super god, men han var da meget mere nuanceret end MH.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                      Jeg savner faktisk JH. Han var ikke super god, men han var da meget mere nuanceret end MH.
                      Det svarer lidt til at man har kolera, men savner at ha pest.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af LundOB Se indlæg
                        Pinlig optrædende af MH igen, minder mest af alt om Komiske Ali...
                        jeg prøver egentligt at holde mig fra at kommentere på Michael Hemmingsen (og ser derfor helle ikke optak til OBs kampe da jeg ikke orker at skulle hidse mig op) men Ingen er forpligtet over evne og for hvert interview bliver det vel bare tydligere og tydligere hvor fejlcastet han er
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment

                        Working...
                        X