Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...idtbanespiller

    Der bliver sagt af høj kvalitet, så det udelukker vel egentlig Okosun?
    “Høj” kvalitet

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      “Høj” kvalitet

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

        Bliver spændende at se om den holder

        Men nu bør OB snart komme ud af busken med alle de spillere vi mangler ift sidste sæson. Da man idag trænede taktisk 11 mod 11 var Mandé og HC nød til at spille midtforsvarer på B holdet da Khemdee ikke var til stede idag og Vestergård måtte spille midtbane.
        Det er fint der ryddes op. Men det begynder sgu at se en smule tyndt op på kvaliteten

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg indrømmer gerne at han ikke passer ind i nuværende system. Men som fan kan jeg ikke se hvorfor vi i nuværende situation skulle ønske ham væk. Vi erstatter ham nok ikke med en ny og han er fantastisk at have i truppen til enkelte kampe og opgaver. Så det kan vel kun svække os lidt.
          Fra klubbens side kan jeg måske godt forstå det rent økonimisk. Og fra Okosuns side 100%.

          Men jeg kan ikke glæde mig over dette før jeg ser hvad pengene ellers bliver brugt på
          Hvis vi havde en plan om at spille lige så rædselsfuldt som Horsens under BH så ville det give mening at have Okosun og syntes ikke han overhovedet kan flytte os i den rigtige retning og vi har rigeligt med spillere som kan spille på niveau med Okosun og på nogle punkter bedre, eneste parameter han vinder på er hovedspillet hvis ellers spillet bliver lagt an på hans Force i luften.
          Men jeg syntes da det er endnu mere ærgerligt at der ikke er nogle af de unge som kan tage den spilletid Okosun efterlader.
          Jeg håber første indkøb er en højre back for lige pt er manglen størst der.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ja det vil være mit gæt så. Gad vide hvordan de vil bruge ham? Kan kun se ham på 10`er positionen i deres system når de ikke bruger 2 angribere
            Okosun giver for mig ikke meget mening, de spiller jo faktisk langs jorden nu og er blevet ganske gode til det, han passer i høj grad ikke ind i Randers.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Hvis vi havde en plan om at spille lige så rædselsfuldt som Horsens under BH så ville det give mening at have Okosun og syntes ikke han overhovedet kan flytte os i den rigtige retning og vi har rigeligt med spillere som kan spille på niveau med Okosun og på nogle punkter bedre, eneste parameter han vinder på er hovedspillet hvis ellers spillet bliver lagt an på hans Force i luften.
              Men jeg syntes da det er endnu mere ærgerligt at der ikke er nogle af de unge som kan tage den spilletid Okosun efterlader.
              Jeg håber første indkøb er en højre back for lige pt er manglen størst der.
              Men han er jo den perfekte indskiftningsspiller og kan med sit hovedspil redde point i begge ender i enkelte kampe. Men ellers er jeg selvfølgelig enig. Han passer ikke ind i Plan A og start 11
              Tænker da at Tarik får mere tid hvis det er. Hvis Okosun skifter har vi vel reelt kun 4 centrale midtbane spillere i AA`s hoved og system. JJ,Aron,Kløve og Tarik
              Opondo spiller ikke central midtbane til træning. Han spiller højrekant ala Sabbi. Opondo så faktisk heller ikke vanvittig tilfreds ud idag da han blev sendt ind kort før træning. Ved ikke lige hvorfor. Han var den eneste

              Comment


                #37

                Hvis vi spiller med Lieder på toppen må jeg sige at Alm skuffer mig. Jeg kan godt se at manden har ualmindeligt rådne arbejdsvilkår med en latterligt målsætning som skal tilstræbes at leve op til samtidig med at spillermaterialet han har til rådighed er en ekstremt dårligt sammensat og uharmonisk trup. Tilgengæld er han også hentet ind til at udvikle holdet og få flere unge spillere i kamp, og modsat JM har han ro i trænersædet til at gøre netop det.

                Vi startede fint ud mod FCM og Randers og skabte masser af chancer. Vi har vel mere eller mindre den samme trup til rådighed i morgen som vi havde i de første runder - hvorfor skal vi død og pine pisse vores unge spillere ud i lokummet. Nej Frø, Fenger og Østrøm skal ikke være fredet i startopstillingen, men det er for helvede ikke så helt igennem ligegyldige spiller som AJA og Lieder der skal sparke dem på bænken.

                Kommer vi af med Okosun knapper jeg tilgengæld en god flaske vin op.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Men han er jo den perfekte indskiftningsspiller og kan med sit hovedspil redde point i begge ender i enkelte kampe. Men ellers er jeg selvfølgelig enig. Han passer ikke ind i Plan A og start 11
                  Tænker da at Tarik får mere tid hvis det er. Hvis Okosun skifter har vi vel reelt kun 4 centrale midtbane spillere i AA`s hoved og system. JJ,Aron,Kløve og Tarik
                  Opondo spiller ikke central midtbane til træning. Han spiller højrekant ala Sabbi. Opondo så faktisk heller ikke vanvittig tilfreds ud idag da han blev sendt ind kort før træning. Ved ikke lige hvorfor. Han var den eneste
                  Enig i det markerede, på papiret. Vi har bare ikke fået det at se i OB, og så synes jeg personligt at hans tidligere meritter kan være lidt ligegyldige i forhold til at han “burde” være et stærkt våben til en mulig plan B. Manden er dyrt fyld der ikke passer ind samtidig med at han holder unge spillere på bænken. Sender vi ham videre uden at geninvestere de frigivede midler til nye forstærkning(er) vil det selvsagt være en svækkelse af truppen, men jeg nægter at tro på at der ikke kommer noget ind hvis vi sender Okosun videre.

                  Måske det er Opondo som Randers jagter? Han er fra nordjylland og hans kone læser vist i Aarhus, så det kunne måske godt vise sig at være et fornuftigt skifte for alle parter - ban lader ihvertfald ikke til at have en fremtid i OB.
                  Last edited by stonebear; 14-08-2021, 15:10.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Enig i det markerede, på papiret. Vi har bare ikke fået det at se i OB, og så synes jeg personligt at hans tidligere meritter kan være lidt ligegyldige i forhold til at han “burde” være et stærkt våben til en mulig plan B. Manden er dyrt fyld der ikke passer ind samtidig med at han holder unge spillere på bænken. Sender vi ham videre uden at geninvestere de frigivede midler til nye forstærkning(er) vil det selvsagt være en svækkelse af truppen, men jeg nægter at tro på at der ikke kommer noget ind hvis vi sender Okosun videre.
                    Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi ikke erstatter ham

                    Comment


                      #40
                      Kløve skal da have en pokal

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/soenda...-mindepokalen/

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi ikke erstatter ham
                        Jeg bliver ikke overrasket hvis vi ikke henter en 1:1 erstatning for Okosun, men jeg bliver bestemt overrasket hvis der ikke kommer noget ind til truppen ved en Okosun afgang, om det så er en 9er/venstrekant/højreback eller andet, antalsmæssigt vil truppen på et tidspunkt begynde at være uforsvareligt smal.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi ikke erstatter ham
                          Spørgsmålet er også om vi er bedre stillet med at vente til Bjørn starter. Selvom det altid er fedt, hvis der bliver tilført forstærkning, jeg tvivler simpelthen på Hemmingsen magter den opgave.

                          Men ja - truppen virker efterhånden smal, især med flere afgange.

                          Comment


                            #43
                            Uanset hvem af vores spillere begynder i morgen, så vil jeg se et revanchelystent hold, som gider at presse tidligt og som vil gøre alt for at vaske tablen rent mod Silkeborg. Jeg har ikke glemt vores 0:6 kamp i Silkeborg, det var noget af det værste i OBs yngre historie (jeg ved at der er mange mere ).

                            Comment


                              #44
                              Vi skal have en reel HB ind.

                              I forhold til Okosun så kommer jeg ikke til at savne ham, jeg synes han er en dygtig fodboldspiller og det er et godt køb af Randers og jeg kommer ikke til at blive overrasket hvis han kommer til at banke mål ind for dem, han har bare aldrig rigtigt fungeret i OB og det system vi spiller.

                              I forhold til kampen i morgen så kommer det til at blive en vanvittig vigtig kamp, vi skal vinde den kamp, vi skal ikke spille uafgjort og vi skal ikke tabe- vi skal vinde den!

                              Mon ikke Max kommer ind for Lieder imorgen? Jeg har ikke været imponeret over Lieder i denne sæson ind til videre, men fair play til manden hvis det er imorgen han har tænkt sig at brage igennem.

                              Spændende med Kadrii som 10'er det er fint nok at han kommer ud hvor han kan få trykket venstreskøjten af, men måske et problem i at vinde hovedstødsduellerne fremme i banen?

                              ​​​​​
                              ​​​

                              ​​​

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                                Spørgsmålet er også om vi er bedre stillet med at vente til Bjørn starter. Selvom det altid er fedt, hvis der bliver tilført forstærkning, jeg tvivler simpelthen på Hemmingsen magter den opgave.

                                Men ja - truppen virker efterhånden smal, især med flere afgange.
                                Men vi kan ikke vente, risikoen at løbet er kørt til BW tiltræder er alt for stort.. Der SKAL en hb ind nu! Og en vb hvis Brems er ikke god nok at presse Skjelvik.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X