Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Bliver spændende at se om den holder

    Men nu bør OB snart komme ud af busken med alle de spillere vi mangler ift sidste sæson. Da man idag trænede taktisk 11 mod 11 var Mandé og HC nød til at spille midtforsvarer på B holdet da Khemdee ikke var til stede idag og Vestergård måtte spille midtbane.
    Det er fint der ryddes op. Men det begynder sgu at se en smule tyndt op på kvaliteten
    Det så nu også skidt ud med kvaliteten inden de begyndte at rydde op ;-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Det så nu også skidt ud med kvaliteten inden de begyndte at rydde op ;-)
      Syntes faktisk at mange af vores spillere er udemærket. Vores trup er bare ikke sat godt sammen ift systemet og for mange skal “gøre noget” der ikke er i deres natur og spillestil. Randers har/havde ikke en bedre trup end vores. Den er bare godt sat sammen og godt trænet.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Årets kammerat eller?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Årets kammerat eller?
          Må være noget i den stil. Jeg er nu tilfreds med at have Kløve i truppen. Jeg er med på han ikke har set vildt god ud men han træner virkelig godt og er bare en god mand at have i truppen generelt. Ikke vanvittig dyr og kan dække mange pladser tilfredsstillende. Men hans tid som fast starter bør være ovre

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Må være noget i den stil. Jeg er nu tilfreds med at have Kløve i truppen. Jeg er med på han ikke har set vildt god ud men han træner virkelig godt og er bare en god mand at have i truppen generelt. Ikke vanvittig dyr og kan dække mange pladser tilfredsstillende. Men hans tid som fast starter bør være ovre
            Ja da han er en habil alsidig spiller som kan dække flere pladser og til tider spiller nogle gode kampe. Han er dog ikke en spiller som rykker os alverden.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Ja da han er en habil alsidig spiller som kan dække flere pladser og til tider spiller nogle gode kampe. Han er dog ikke en spiller som rykker os alverden.
              Enig. Men dem kan en klub som OB heller ikke have 25 af. Og vi har ikke ungdomsafdelingen endnu til bare at fylde op efter velbehag.
              Så han er en af få jeg kan acceptere. Også fordi han sjældent er skadet og du ved stort set altid hvad du får af indsats

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Må være noget i den stil. Jeg er nu tilfreds med at have Kløve i truppen. Jeg er med på han ikke har set vildt god ud men han træner virkelig godt og er bare en god mand at have i truppen generelt. Ikke vanvittig dyr og kan dække mange pladser tilfredsstillende. Men hans tid som fast starter bør være ovre
                Måske et dumt spørgsmål, man hvad tænker i en spiller som Kløve hiver hjem i løn? Jeg har forestillet mig at han ligger i den højere ende i OB truppen hvilket nok påvirker mit syn på ham en smule i negativ retning. Er han ikke oppe i det lønlag er han klart en fin spiller til bredden.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Måske et dumt spørgsmål, man hvad tænker i en spiller som Kløve hiver hjem i løn? Jeg har forestillet mig at han ligger i den højere ende i OB truppen hvilket nok påvirker mit syn på ham en smule i negativ retning. Er han ikke oppe i det lønlag er han klart en fin spiller til bredden.
                  Arghh. Den er svær. Men tænker det er ca 80.000-100.000kr/måned. Eller ca 3 gange så meget som Tarik

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Må være noget i den stil. Jeg er nu tilfreds med at have Kløve i truppen. Jeg er med på han ikke har set vildt god ud men han træner virkelig godt og er bare en god mand at have i truppen generelt. Ikke vanvittig dyr og kan dække mange pladser tilfredsstillende. Men hans tid som fast starter bør være ovre
                    Enig i dine betragtninger. Men for satan hvor var jeg rasende efter den FCN kamp.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Enig. Men dem kan en klub som OB heller ikke have 25 af. Og vi har ikke ungdomsafdelingen endnu til bare at fylde op efter velbehag.
                      Så han er en af få jeg kan acceptere. Også fordi han sjældent er skadet og du ved stort set altid hvad du får af indsats
                      Kløve er et fint eksempel på hvorfor OB har stået stille i den kedelige halvdel af ligaen. Han er blevet købt ind som værende en profil, han er stædigt blevet fastholdt som at skulle være en del af den bærende stamme men Kløve er som med meget få undtagelser af JH’s indkøb kun en middelmådig spiller som der hverken er udvikling eller videresalgs potentiale i.
                      Når vi fylder holdet med for mange spillere som ret beset kun holder os status q i ligaen så kommer der hverken gode salg eller resultater og der bliver mindre plads til at de unge kan få chancen fordi vi hele tiden lige skal spille på de “sikre” kort for først at bevare chancen for top 6 og 9/10 gange derefter lige skal sikre overlevelse. Når vores talenter så samtidig heller ikke er så gode at de naturligt presser Kløve, Lund, Skjelvik, AJA og hvad de ellers har heddet de sidste 10 år så får vi ingen udvikling.

                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Kløve er et fint eksempel på hvorfor OB har stået stille i den kedelige halvdel af ligaen. Han er blevet købt ind som værende en profil, han er stædigt blevet fastholdt som at skulle være en del af den bærende stamme men Kløve er som med meget få undtagelser af JH’s indkøb kun en middelmådig spiller som der hverken er udvikling eller videresalgs potentiale i.
                        Når vi fylder holdet med for mange spillere som ret beset kun holder os status q i ligaen så kommer der hverken gode salg eller resultater og der bliver mindre plads til at de unge kan få chancen fordi vi hele tiden lige skal spille på de “sikre” kort for først at bevare chancen for top 6 og 9/10 gange derefter lige skal sikre overlevelse. Når vores talenter så samtidig heller ikke er så gode at de naturligt presser Kløve, Lund, Skjelvik, AJA og hvad de ellers har heddet de sidste 10 år så får vi ingen udvikling.
                        Han er et fint eksempel ja. Men han er ikke årsagen. Jeg fatter heller ikke de 4 år han fik. Men lige Kløve syntes jeg nu er berettiget nok til at være trup spiller i OB.
                        Når jeg ser dem træne er det altså tydeligt hvor god en fodboldspiller han er. Ved ikke lige hvorfor han ikke rigtig er lykkes det sidste halve år, men han har så meget kvalitet at han nok skal vise det igen på et tidspunkt. Jeg vil da også hellere se Tarik rende rundt derinde men der er altså niveau forskel på de 2 spillere.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Han er et fint eksempel ja. Men han er ikke årsagen. Jeg fatter heller ikke de 4 år han fik. Men lige Kløve syntes jeg nu er berettiget nok til at være trup spiller i OB.
                          Når jeg ser dem træne er det altså tydeligt hvor god en fodboldspiller han er. Ved ikke lige hvorfor han ikke rigtig er lykkes det sidste halve år, men han har så meget kvalitet at han nok skal vise det igen på et tidspunkt. Jeg vil da også hellere se Tarik rende rundt derinde men der er altså niveau forskel på de 2 spillere.
                          Kløve er helt okay at have i truppen, der mangler bare kvalitetsspillere omkring ham således at han ikke skal være profilen det bliver for gråt og resultatmæssigt stillestående når der er for mange af den slags i truppen .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Kløve er et fint eksempel på hvorfor OB har stået stille i den kedelige halvdel af ligaen. Han er blevet købt ind som værende en profil, han er stædigt blevet fastholdt som at skulle være en del af den bærende stamme men Kløve er som med meget få undtagelser af JH’s indkøb kun en middelmådig spiller som der hverken er udvikling eller videresalgs potentiale i.
                            Når vi fylder holdet med for mange spillere som ret beset kun holder os status q i ligaen så kommer der hverken gode salg eller resultater og der bliver mindre plads til at de unge kan få chancen fordi vi hele tiden lige skal spille på de “sikre” kort for først at bevare chancen for top 6 og 9/10 gange derefter lige skal sikre overlevelse. Når vores talenter så samtidig heller ikke er så gode at de naturligt presser Kløve, Lund, Skjelvik, AJA og hvad de ellers har heddet de sidste 10 år så får vi ingen udvikling.
                            “- Lige meget, hvor mange kopper med 50 grader varmt vand, du hælder sammen, så får du det ikke til at koge”

                            Citat af Troels Bech.

                            Dengang sagt om landsholdet men …
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                              Hvis vi spiller med Lieder på toppen må jeg sige at Alm skuffer mig. Jeg kan godt se at manden har ualmindeligt rådne arbejdsvilkår med en latterligt målsætning som skal tilstræbes at leve op til samtidig med at spillermaterialet han har til rådighed er en ekstremt dårligt sammensat og uharmonisk trup. Tilgengæld er han også hentet ind til at udvikle holdet og få flere unge spillere i kamp, og modsat JM har han ro i trænersædet til at gøre netop det.

                              Vi startede fint ud mod FCM og Randers og skabte masser af chancer. Vi har vel mere eller mindre den samme trup til rådighed i morgen som vi havde i de første runder - hvorfor skal vi død og pine pisse vores unge spillere ud i lokummet. Nej Frø, Fenger og Østrøm skal ikke være fredet i startopstillingen, men det er for helvede ikke så helt igennem ligegyldige spiller som AJA og Lieder der skal sparke dem på bænken.

                              Kommer vi af med Okosun knapper jeg tilgengæld en god flaske vin op.
                              Det er der vi ender når klubben død og pine skal lave en top 6-målsætning i stedet for at give Alm ro til at implementere et hold ud fra den ellers udmærkede strategi.
                              Nu har vi en halvsløj sæsonstart pointmæssigt og en must win-kamp hjemme imod en oprykker. Så satses der på rutinen.
                              Jeg fatter ikke Lieder skal have chancen. Synes det er så meget varm luft i kanal grande han bringer hver eneste gang han får minutter. Fenger gik ind i sidste kamp og gjorde en forskel. Nærmest uanset om han så har slået huller i luften på alle sine afslutninger til træning i ugen, så skal man da som ung spiller honoreres for så flot et indhop.
                              Rent taktisk kan jeg dog sagtens se fornuften i at lave lidt om på konstellationen offensivt. Kadrii er vores bedste spiller, men har været alt for lidt involveret i de første kampe. Vi skal have mere ud af hans fodboldklogskab og generelle kvalitet. Det får vi forhåbentlig ved han trækkes lidt tilbage. Jebali tror jeg stadig vil være meget involveret centralt i banen og kan med sin boldsikkerhed og lidt større rutine måske få lidt mere ud af skjelviks offensive løb, som har været bragt for lidt i spil.
                              I min verden skulle Fenger bare have været på toppen

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Det er der vi ender når klubben død og pine skal lave en top 6-målsætning i stedet for at give Alm ro til at implementere et hold ud fra den ellers udmærkede strategi.
                                Nu har vi en halvsløj sæsonstart pointmæssigt og en must win-kamp hjemme imod en oprykker. Så satses der på rutinen.
                                Jeg fatter ikke Lieder skal have chancen. Synes det er så meget varm luft i kanal grande han bringer hver eneste gang han får minutter. Fenger gik ind i sidste kamp og gjorde en forskel. Nærmest uanset om han så har slået huller i luften på alle sine afslutninger til træning i ugen, så skal man da som ung spiller honoreres for så flot et indhop.
                                Rent taktisk kan jeg dog sagtens se fornuften i at lave lidt om på konstellationen offensivt. Kadrii er vores bedste spiller, men har været alt for lidt involveret i de første kampe. Vi skal have mere ud af hans fodboldklogskab og generelle kvalitet. Det får vi forhåbentlig ved han trækkes lidt tilbage. Jebali tror jeg stadig vil være meget involveret centralt i banen og kan med sin boldsikkerhed og lidt større rutine måske få lidt mere ud af skjelviks offensive løb, som har været bragt for lidt i spil.
                                I min verden skulle Fenger bare have været på toppen
                                Det er fuldstændigt umuligt at være uenig her. Når Bashkim trækkes lidt tilbage på banen så bør det være Fenger der på baggrund af han gode indhop i søndags rykkes ind på hans naturlige plads som spidsangriber. Der findes imø ikke en fornuftig grund til det det valg der (måske) er taget .. end ikke at Lieder på en heldig og god dag scorer et par mål og derefter kan sælges til en rumænsk midterklub.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X