Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Og mit gæt er at Okosun er på vej væk. Ingen ville svare på hvorfor han ikke var til stede og han er ikke skadet

    Comment


      #17
      Et bud på morgendagens start 11

      OC
      AJA JT KL JS
      JJ AT
      ES IJ TK
      BK
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Oc
        aja kl tver jørgen
        jj aron
        sabbi kadrii jebali
        lieder
        Hmmm, synes Fenger spillede sig til en startplads sidste mandag. Hans energi var rigtig vigtigt for holdet.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Og mit gæt er at Okosun er på vej væk. Ingen ville svare på hvorfor han ikke var til stede og han er ikke skadet
          Det er nok også bedst sådan. Synes det fra start har virket som om han har været lidt mobset over ikke at starte. Der er umiddelbart ikke udsigter til det kommer til at ske og så må han væk og forhåbentlig erstattes af en midtbanemand som er mere i sync med spillestilen

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Og mit gæt er at Okosun er på vej væk. Ingen ville svare på hvorfor han ikke var til stede og han er ikke skadet
            Hvis Okosun bliver solgt. Så er der ingen undskyldninger,for ikke at hente en back. Krydser fingre.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Et bud på morgendagens start 11

              OC
              AJA JT KL JS
              JJ AT
              ES IJ TK
              BK
              Nope. Lieder starter inde

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Det er nok også bedst sådan. Synes det fra start har virket som om han har været lidt mobset over ikke at starte. Der er umiddelbart ikke udsigter til det kommer til at ske og så må han væk og forhåbentlig erstattes af en midtbanemand som er mere i sync med spillestilen
                Syntes vi har rigeligt med 8`er og ser ingen grund til at erstatte ham kun pga at han smutter. Hvis vi skal hente en midtbanespiller skal det være fordi han kan slå JJ eller Aron af

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Oc
                  aja kl tver jørgen
                  jj aron
                  sabbi kadrii jebali
                  lieder
                  Kadrii fylder - trods flotte mål - slet ikke nok på 9eren, så det er fornuftigt at ryste pose. Jeg havde spillet med Fenger helt fremme. Det vil også være i tråd med strategien.

                  AJA på HB er en nødvendighed. Desværre. Vi kommer nok ikke til at se den ene back slå indlæg til den anden…

                  Jeg vil også påpege, at der kan være et balanceproblem ved OBs måde at spille på. Ved nævnte opstilling stiller vi reelt med 4 angribere, måske 3,5. JJT og AT står med meget.

                  Comment


                    #24
                    I så fald er mit gæt, at Okusun måske er den midtbanespiller, som Randers meldes tæt på. De har jo før haft godt held med at hente bænkede spillere i OB.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                      I så fald er mit gæt, at Okusun måske er den midtbanespiller, som Randers meldes tæt på. De har jo før haft godt held med at hente bænkede spillere i OB.
                      Hvor har du læst dette henne?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Og mit gæt er at Okosun er på vej væk. Ingen ville svare på hvorfor han ikke var til stede og han er ikke skadet
                        Det vil være fedt at slippe af med ham, har aldrig kunnet få øje på ideen med at hente ham.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Hvor har du læst dette henne?
                          https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...idtbanespiller
                          Sportslig og kommerciel direktør i Randers FC, Søren Pedersen, udtaler, at klubben er tæt på at hente en ny central midtbanespiller, som er af høj kvalitet.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Hvor har du læst dette henne?
                            https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...idtbanespiller

                            Der bliver sagt af høj kvalitet, så det udelukker vel egentlig Okosun?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Det vil være fedt at slippe af med ham, har aldrig kunnet få øje på ideen med at hente ham.
                              Jeg indrømmer gerne at han ikke passer ind i nuværende system. Men som fan kan jeg ikke se hvorfor vi i nuværende situation skulle ønske ham væk. Vi erstatter ham nok ikke med en ny og han er fantastisk at have i truppen til enkelte kampe og opgaver. Så det kan vel kun svække os lidt.
                              Fra klubbens side kan jeg måske godt forstå det rent økonimisk. Og fra Okosuns side 100%.

                              Men jeg kan ikke glæde mig over dette før jeg ser hvad pengene ellers bliver brugt på

                              Comment


                                #30
                                Ja det vil være mit gæt så. Gad vide hvordan de vil bruge ham? Kan kun se ham på 10`er positionen i deres system når de ikke bruger 2 angribere

                                Comment

                                Working...
                                X