Og mit gæt er at Okosun er på vej væk. Ingen ville svare på hvorfor han ikke var til stede og han er ikke skadet
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-SIF
Collapse
X
-
Hmmm, synes Fenger spillede sig til en startplads sidste mandag. Hans energi var rigtig vigtigt for holdet.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOc
aja kl tver jørgen
jj aron
sabbi kadrii jebali
lieder"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Det er nok også bedst sådan. Synes det fra start har virket som om han har været lidt mobset over ikke at starte. Der er umiddelbart ikke udsigter til det kommer til at ske og så må han væk og forhåbentlig erstattes af en midtbanemand som er mere i sync med spillestilenOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg mit gæt er at Okosun er på vej væk. Ingen ville svare på hvorfor han ikke var til stede og han er ikke skadet
Comment
-
Hvis Okosun bliver solgt. Så er der ingen undskyldninger,for ikke at hente en back. Krydser fingre.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg mit gæt er at Okosun er på vej væk. Ingen ville svare på hvorfor han ikke var til stede og han er ikke skadetOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Syntes vi har rigeligt med 8`er og ser ingen grund til at erstatte ham kun pga at han smutter. Hvis vi skal hente en midtbanespiller skal det være fordi han kan slå JJ eller Aron afOprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det er nok også bedst sådan. Synes det fra start har virket som om han har været lidt mobset over ikke at starte. Der er umiddelbart ikke udsigter til det kommer til at ske og så må han væk og forhåbentlig erstattes af en midtbanemand som er mere i sync med spillestilen
Comment
-
Kadrii fylder - trods flotte mål - slet ikke nok på 9eren, så det er fornuftigt at ryste pose. Jeg havde spillet med Fenger helt fremme. Det vil også være i tråd med strategien.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOc
aja kl tver jørgen
jj aron
sabbi kadrii jebali
lieder
AJA på HB er en nødvendighed. Desværre. Vi kommer nok ikke til at se den ene back slå indlæg til den anden…
Jeg vil også påpege, at der kan være et balanceproblem ved OBs måde at spille på. Ved nævnte opstilling stiller vi reelt med 4 angribere, måske 3,5. JJT og AT står med meget.
- Likes 2
Comment
-
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...idtbanespillerOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvor har du læst dette henne?
Comment
-
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...idtbanespillerOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvor har du læst dette henne?
Der bliver sagt af høj kvalitet, så det udelukker vel egentlig Okosun?
Comment
-
Jeg indrømmer gerne at han ikke passer ind i nuværende system. Men som fan kan jeg ikke se hvorfor vi i nuværende situation skulle ønske ham væk. Vi erstatter ham nok ikke med en ny og han er fantastisk at have i truppen til enkelte kampe og opgaver. Så det kan vel kun svække os lidt.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Det vil være fedt at slippe af med ham, har aldrig kunnet få øje på ideen med at hente ham.
Fra klubbens side kan jeg måske godt forstå det rent økonimisk. Og fra Okosuns side 100%.
Men jeg kan ikke glæde mig over dette før jeg ser hvad pengene ellers bliver brugt på
- Likes 3
Comment
-
Ja det vil være mit gæt så. Gad vide hvordan de vil bruge ham? Kan kun se ham på 10`er positionen i deres system når de ikke bruger 2 angribereOprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
Comment

Comment