Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    JJ rykker til udlandet, det er jeg helt sikker på.
    Har han ikke en forhåndsaftale med en tysk klub fra 2. BL ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Har han ikke en forhåndsaftale med en tysk klub fra 2. BL ?
      Det tror jeg. Men jeg har ikke set noget officielt nogen steder.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Det tror jeg. Men jeg har ikke set noget officielt nogen steder.
        Jeg mener det var Fortuna Düsseldorf, han var blevet enig med i vintervinduet, men OB trak sig i sidste øjeblik !

        Tror dog de forventer han kommer til Tyskland denne sommer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Jeg mener det var Fortuna Düsseldorf, han var blevet enig med i vintervinduet, men OB trak sig i sidste øjeblik !

          Tror dog de forventer han kommer til Tyskland denne sommer.
          Lå de ikke og roede rundt i bunden på tidspunktet? Lidt forbehold der måske …
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Lå de ikke og roede rundt i bunden på tidspunktet? Lidt forbehold der måske …
            Det endte på 10.-pladsen med meget langt ned til de kritiske placeringer: https://www.bold.dk/fodbold/tyskland/2-bundesliga/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Det endte på 10.-pladsen med meget langt ned til de kritiske placeringer: https://www.bold.dk/fodbold/tyskland/2-bundesliga/
              Men hvor var de for 4-5 måneder siden ..

              Jeg ved det ikke, spørger bare..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Men hvor var de for 4-5 måneder siden ..

                Jeg ved det ikke, spørger bare..
                Der var de i nedrykningsfare.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Der var de i nedrykningsfare.
                  Så har han nok ikke været ellevild med et skifte..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-superligaen-1
                    Ingen OBer på årets hold, men det er også fair. Jebali og Tver har spillet nedrykning. Det har CS også, og han er fortjent med. Han ville pynte i OB. Han er langsommete end Jørgen, men ellers er han bedre på næsten alle parameter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-superligaen-1
                      Ingen OBer på årets hold, men det er også fair. Jebali og Tver har spillet nedrykning. Det har CS også, og han er fortjent med. Han ville pynte i OB. Han er langsommete end Jørgen, men ellers er han bedre på næsten alle parameter.
                      CS er en god spiller, men han ville næppe være lige så fremtrædende i OB, da vi ikke har ret mange at slå indlæg ind til i åbent spil - og i det hele taget er vores spil ikke lagt op på indlæg.

                      Vores dødbolde ville han dog forbedre markant. I guder hvor er det jammerligt, hvad vi præsterer på den front.

                      Hvad JS angår, så spillede han en god kamp centralt, og det giver pludseligt et nyt element til holdet.

                      Comment


                        Kan vi så ikke en gang for alle, få lukket ned for den snak om et hold i fremgang, og som har haft et godt taberslutspil. Det har været et tordnende ringe slutspil, hvor det vel kun var mod Viborg at modstanden ikke var ringe.
                        Vi endte vel også som nr 2 den samlede stilling i slutspillet.

                        Vi har ikke spillet en stamme sammen frem mod næste sæson, som skal starte med at rode rundt efter en startfornation som er holdbar
                        Last edited by Magge; 21-05-2022, 18:26.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Fedt interview efter kampen Alm kommer jo op og næsten skændes med de 2 kommentatore over HC og hans præstation(er).
                          AA mente ikke det var HCs fejl. Det var de 2 spillere ved forreste stolpes job at få den væk

                          Comment


                            Superliga sæsonen er lukket. Jeg drømmer og håber om et sommervindue, hvor man endelig er dygtige til at hente den rigtige type af spiller og kvalitet ind.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              Superliga sæsonen er lukket. Jeg drømmer og håber om et sommervindue, hvor man endelig er dygtige til at hente den rigtige type af spiller og kvalitet ind.
                              Der skal forbedring til. Et pointsnit på 1,19 giver sjældent medaljer
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Der skal forbedring til. Et pointsnit på 1,19 giver sjældent medaljer
                                Jeg kan simpelthen ikke se at vi skal kunne vende det her på 1 vindue.. Uanset om vi står med 40 mill i hånden efter på torsdag. Vi mangler simpelthen for meget kvalitet over det hele, har for mange dyre profiler der ikke leverer og er lidt bundet af at akademi spillere som bla HC absolut skal satses på..
                                Torsdag kan selvfølgelig ændre meget. Men taber vi og ikke får penge i kassen bliver det helt sikkert en sæson uden for Top 6 igen næste sæson

                                Comment

                                Working...
                                X