Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Det tror jeg. Men jeg har ikke set noget officielt nogen steder.
Tror dog de forventer han kommer til Tyskland denne sommer.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg mener det var Fortuna Düsseldorf, han var blevet enig med i vintervinduet, men OB trak sig i sidste øjeblik !
Tror dog de forventer han kommer til Tyskland denne sommer."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Lå de ikke og roede rundt i bunden på tidspunktet? Lidt forbehold der måske …
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det endte på 10.-pladsen med meget langt ned til de kritiske placeringer: https://www.bold.dk/fodbold/tyskland/2-bundesliga/
Jeg ved det ikke, spørger bare.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men hvor var de for 4-5 måneder siden ..
Jeg ved det ikke, spørger bare.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Der var de i nedrykningsfare."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-superligaen-1
Ingen OBer på årets hold, men det er også fair. Jebali og Tver har spillet nedrykning. Det har CS også, og han er fortjent med. Han ville pynte i OB. Han er langsommete end Jørgen, men ellers er han bedre på næsten alle parameter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-superligaen-1
Ingen OBer på årets hold, men det er også fair. Jebali og Tver har spillet nedrykning. Det har CS også, og han er fortjent med. Han ville pynte i OB. Han er langsommete end Jørgen, men ellers er han bedre på næsten alle parameter.
Vores dødbolde ville han dog forbedre markant. I guder hvor er det jammerligt, hvad vi præsterer på den front.
Hvad JS angår, så spillede han en god kamp centralt, og det giver pludseligt et nyt element til holdet.
- Likes 1
Comment
-
Kan vi så ikke en gang for alle, få lukket ned for den snak om et hold i fremgang, og som har haft et godt taberslutspil. Det har været et tordnende ringe slutspil, hvor det vel kun var mod Viborg at modstanden ikke var ringe.
Vi endte vel også som nr 2 den samlede stilling i slutspillet.
Vi har ikke spillet en stamme sammen frem mod næste sæson, som skal starte med at rode rundt efter en startfornation som er holdbarLast edited by Magge; 21-05-2022, 18:26.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægSuperliga sæsonen er lukket. Jeg drømmer og håber om et sommervindue, hvor man endelig er dygtige til at hente den rigtige type af spiller og kvalitet ind.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Der skal forbedring til. Et pointsnit på 1,19 giver sjældent medaljer
Torsdag kan selvfølgelig ændre meget. Men taber vi og ikke får penge i kassen bliver det helt sikkert en sæson uden for Top 6 igen næste sæson
Comment
Comment