Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det, der giver skader, er skift mellem underlag. Jeg mener ikke, der er evidens for, at de nyere kunst-underlag i sig selv giver flere skader. Jeg kan dog tage fejl.

    En god hybridløsning er jeg også med på. For et par år siden var jeg bestemt på ‘kun græs-argumentet’, men jeg har slet og ret bare skiftet mening. De baner, vi spises af med i store dele af året, er bare for dårlige. Og opvejes ikke af den meget korte periode, hvor de står ok.
    Præcis. Hvis Superligaen har planer om at udvikle sig og gøre sig mere gældende internationalt, så skal man have lavet flere krav til banerne. Det hæmmer spillet og taktikker så latterligt meget. Jeg hader når eksperter på diverse kanaler kalder det 'vilkår' med en dårlig bane om man skal indstille sig efter det.. sådan burde det ikke være.. Det er også røvkedeligt at se på det tonserbold der bliver spillet på mudderbanerne

    Comment


      Hvis Haderslev vinder idag som det ligner, så må Vejle være topmotiveret over en evt livline.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Hvis Haderslev vinder idag som det ligner, så må Vejle være topmotiveret over en evt livline.
        1-1

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

          1-1
          Ja, men sidste udkald fra Vejle, så.

          Comment


            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...forventninger/

            ikke super ambitiøst ….

            Ikke helt den mentalitet man henter medaljer med …
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...forventninger/

              ikke super ambitiøst ….

              Ikke helt den mentalitet man henter medaljer med …
              Kan ske at jeg tolker lidt for frit, men er det ikke bare den samme gamle sang som efterhånden har lydt alt for længe. At det er omgivelsernes urimelige krav som tynger, og det “krævende fynske publikum” som sætter forventningerne til holdet alt for højt.
              Jeg bliver lidt ærgerlig over at Alm hopper med på den, når sandheden er at de færreste fans har forventet mere end hvad OB aktuelt præstere idet truppen bare ikke er bedre - forventningerne kommer fra klubben selv der udstikker nogle tydelige målsætninger som man gang på gang misser.
              Hvis Alm mener at det hjælper holdet at sænke forventningerne bør han tage den med chefen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Kan ske at jeg tolker lidt for frit, men er det ikke bare den samme gamle sang som efterhånden har lydt alt for længe. At det er omgivelsernes urimelige krav som tynger, og det “krævende fynske publikum” som sætter forventningerne til holdet alt for højt.
                Jeg bliver lidt ærgerlig over at Alm hopper med på den, når sandheden er at de færreste fans har forventet mere end hvad OB aktuelt præstere idet truppen bare ikke er bedre - forventningerne kommer fra klubben selv der udstikker nogle tydelige målsætninger som man gang på gang misser.
                Hvis Alm mener at det hjælper holdet at sænke forventningerne bør han tage den med chefen.
                Ja første tanke er, skal vi nu igen høre på det svagpisser bræk om de høje forventninger.

                Men kan det være et hint til ledelsen om at det er dem der er forkert på den, når de gang på gang oversælger deres skrøbelige produkt?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Synes også Alm fremstår lidt… skinger dér.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Ja første tanke er, skal vi nu igen høre på det svagpisser bræk om de høje forventninger.

                    Men kan det være et hint til ledelsen om at det er dem der er forkert på den, når de gang på gang oversælger deres skrøbelige produkt?
                    Jeg ser det også i tydeligere grad som et prik i siden på ledelsen som at Alm tuder. Alm har selvfølgelig selv sagt ja til jobbet og dermed den glasklare målsætning om at vi skal være en fast bestanddel af top 6. Men jeg kunne da sagtens forestille mig at han efter en rum tid med spillerne har tænkt at det var en kende overambitiøst at omstille holdet til den form for fodbold vi har besluttet og samtidig være i den bedste halvdel af rækken. Jeg håber i hvert fald ikke at han prøver at klage sig over vi forventer for meget af holdet, når vi tropper hhv. 9.500 tilskuere op imod agf og 12.500 imod sønderjyske oveni den flotte udebaneopbakning. Det er da et udtryk for at os fans i al ydmyghed bare er glade for at klubben er begyndt at vinde nogen kampe og vise elementer af flot fodbold. Der er jo fra fanscenen overhovedet ikke bygget forventninger op til at vi nu bare stryger i top 6 så let som ingenting næste år, fordi vi lige nu ikke taber fodboldkampe. Det håber jeg hele klubben er fuldstændig klar over.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Ja første tanke er, skal vi nu igen høre på det svagpisser bræk om de høje forventninger.

                      Men kan det være et hint til ledelsen om at det er dem der er forkert på den, når de gang på gang oversælger deres skrøbelige produkt?
                      Jeg tror alt det der er overfortolkning.

                      For mig at se siger han bare det indlysende, at det har været nemmere for dem at præstere efter de reelt havde fejlet sæsonen og forventningerne forsvandt eller blev stærkt reduceret. Samme billede har man vel set i nærmest alle år i nedrykningsspillet. Man skal vel ikke have set meget fodbold med OB i år (eller de sidste 12 år) for at kunne se, at OB generelt får det sværere når forventningerne stiger til dem.

                      Jeg tror ikke der er noget skjult budskab i det. På samme måde som han ikke ønsker at blande sig direkte i spillerrekruttering, tror jeg heller ikke han ønsker at indgå i den slags skubbe-/magtkampe med ledelsen. Jeg tror bare han kommenterer på hvordan han har oplevet sæsonen som træner. Ikke en kommentar til, at man bør have mindre forventninger til dem eller hvem der skaber de forventninger eller lignende.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                        Jeg tror alt det der er overfortolkning.

                        For mig at se siger han bare det indlysende, at det har været nemmere for dem at præstere efter de reelt havde fejlet sæsonen og forventningerne forsvandt eller blev stærkt reduceret. Samme billede har man vel set i nærmest alle år i nedrykningsspillet. Man skal vel ikke have set meget fodbold med OB i år (eller de sidste 12 år) for at kunne se, at OB generelt får det sværere når forventningerne stiger til dem.

                        Jeg tror ikke der er noget skjult budskab i det. På samme måde som han ikke ønsker at blande sig direkte i spillerrekruttering, tror jeg heller ikke han ønsker at indgå i den slags skubbe-/magtkampe med ledelsen. Jeg tror bare han kommenterer på hvordan han har oplevet sæsonen som træner. Ikke en kommentar til, at man bør have mindre forventninger til dem eller hvem der skaber de forventninger eller lignende.
                        Enig - jeg læste det også ren og skær som hans analyse af situationen, hverken mere eller mindre. Og jeg tror sådan set, han har ret - at mange af spillerne har spillet mere frit og fået det til at fungere bedre, når top6-presset er forsvundet. Og jeg læser ikke, at Alm hverken påstår, at det er fint, at spillerne/klubben ikke har kunnet håndtere det pres, der er kommet med en top6-ambition, eller at det er enten godt eller skidt med den ambition - og jeg ser ham slet ikke lange ud efter fansene, som jeg kan se andre herinde tolker ind i hans udtalelse .Tværtimod har Alm igen og igen brugt hver lejlighed til at fortælle, hvor imponere than har været over opbakningen hele sæsonen.

                        Comment


                          Ej, hvor vildt at Viborg får godkendt en scoring på hjørnespark, hvor der klokkeklart er assist med hånden. Men ok, det er Mads Kristoffer i VAR vognen. Synd for Vejle og surt for os.

                          Comment


                            Har set det kun på den lille skærm af min ohone, men der var vel en aflevering med underarmen som førte til Viborgs udligning i overtiden. Hvordan kan VAR godkende scoringen?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Fuldstændig vanvittigt

                              Comment


                                Jeg synes jeg læste at jvf. Regelændringen fra i sommers så skal det være målscoren der har hånd på bolden, kan det passe?

                                Comment

                                Working...
                                X