Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ud over JJT hvor er det så OB skal skifte ud?

    HC, Nicho, Mihajlo og Tverskov virker sikre.

    Højre back har tre alternativer.

    Aron virker sikker men der mangler en ny for JJT. Bliver det Tverskov så mangler der en der.

    Foran på midten er det Jebali og Frøkjær. Det virker vel rimelig sikkert.

    Sabbi/.. Max/Kadrii/Luca.. Breum/Sander

    Så det er vel noget til højrekanten ..

    Jeg tænker start11 .. nuværende der erstattes må være reserver … med nye unge ..
    Er ikke sikker om Frø. Set over de sidste to år er der ingen udvikling, det gik i stå (i bedste fald). Måske det skyldes i år de problemer med lysken men man skal vel spørge sig om han ikke har brug for en luftforandring om at forløse potentialet.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Hvilke tre alternativer er der på højre back?
      Sabbi syntes jeg sket ikke har top 6 niveau.
      Aron havde ganske vist en fin opblomstring i foråret, og Okosun også et nogle gode kampe, men har imo ikke stabilitet nok til at skabe tryghed på midten.

      Vores centrale forsvar har set okay ud de sidste par kampe, men har heller ikke været sat under det store pres. Ivancevic har taget nogle skridt i den rigtige retning, og kan måske blive fremtidens mand. Hvem skal så spille ved siden af ham, og hvem skal agere reserver. Er Østrøm afskrevet , er KL ovre det eller skal vi satse på ham endnu en sæson.
      Tverskov er lige nu et stort spørgsmål, skal han være i cf, rykkes op som 6’er og er der kvalitet nok i ham der når vi igen får noget kvalitets modstand at måle det ud fra. Er han overhovedet i klubben næste sæson?
      Venstre back er også et åbent spørgsmål, er King og eller Jørgen gode nok?

      Har vi en solid stamme op gennem banen, hvor relationerne mellem kæderne er til stede, og har vi ledertyperne som de unge kan læne sig op ad?

      Selvom det gør ondt, og jeg meget nødigt vil kassere HC, så er vi også nød til at erkende at hans niveau ikke har været mærkbart stigende i sæsonen. Er han top 6 niveau ?

      Så har vi Kadrii og Kløve, skal de sendes videre eller skal de forblive dyrt fyld ?
      Sorry .. VB selvfølgelig … Skjelvik, King og Brems.
      HB er så Nicho, Ryan og Østrøm men det var VB jeg mente.

      Min idealopstilling p.t. må være:
      HC
      Nicho. Mihajlo. Tverskov. Skjelvik.
      JJT. Aron.
      Sabbi. Jebali. Breum.
      Max.

      JJT forsvinder så der skal en erstatning (og det har der skulle været i lang tid). Bliver det Tverskov ved siden af Aron skal der en erstatning i centerforsvaret.
      Spørgsmålet er vel om man henter en til VB selvom man har Skjelvik og lige hentet King….

      Jebali og Frøkjær på 10’eren ser jeg ikke blive erstattet.

      Max og Luca plus Kadrii på 9’eren…

      Kanterne med Sabbi, Breum og Sander.

      Frygten er at Breum allerede bliver solgt men kunne godt se mulighed for et step up på højrekanten.

      Men hvem skal erstattes med nye stærkere spillere?

      JJT og Sabbi … realistisk at erstatte Skjelvik med endnu en VB selvom det nok er svageste position ..

      Der SKAL også være nogle akademiminutter på banen så HC, Breum og Max må være rimelig sikre. Frøkjær skal være med til at trække op men hvem så mere? Østrøm ser ikke ud til at få meget tid. Frygten er vel at Tverskov bliver DM og Larsen hevet ind ved siden af Mihajlo fast.


      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Hvilke tre alternativer er der på højre back?
        Sabbi syntes jeg sket ikke har top 6 niveau.
        Aron havde ganske vist en fin opblomstring i foråret, og Okosun også et nogle gode kampe, men har imo ikke stabilitet nok til at skabe tryghed på midten.

        Vores centrale forsvar har set okay ud de sidste par kampe, men har heller ikke været sat under det store pres. Ivancevic har taget nogle skridt i den rigtige retning, og kan måske blive fremtidens mand. Hvem skal så spille ved siden af ham, og hvem skal agere reserver. Er Østrøm afskrevet , er KL ovre det eller skal vi satse på ham endnu en sæson.
        Tverskov er lige nu et stort spørgsmål, skal han være i cf, rykkes op som 6’er og er der kvalitet nok i ham der når vi igen får noget kvalitets modstand at måle det ud fra. Er han overhovedet i klubben næste sæson?
        Venstre back er også et åbent spørgsmål, er King og eller Jørgen gode nok?

        Har vi en solid stamme op gennem banen, hvor relationerne mellem kæderne er til stede, og har vi ledertyperne som de unge kan læne sig op ad?

        Selvom det gør ondt, og jeg meget nødigt vil kassere HC, så er vi også nød til at erkende at hans niveau ikke har været mærkbart stigende i sæsonen. Er han top 6 niveau ?

        Så har vi Kadrii og Kløve, skal de sendes videre eller skal de forblive dyrt fyld ?
        Jeg er meget enig hele vejen rundt. Der er lidt for mange uafklarede spørgsmål (udefra set) til, at man rigtigt kan komme med kvalificerede bud. Man skal grundlæggende også passe på med at lade sig forblænde af præstationer i kampene her i nedrykningsspillet.

        Jeg tror også der kommer til at ske flere handler ud, der vil få indflydelse på det. F.eks. tror jeg meget gerne man vil sælge Sabbi. Sælges han skal man klart have noget fart ind (ville være godt uanset).

        Tverskov på midten er også et spørgsmålstegn. Det har set godt ud, men er det en langsigtet løsning? Han har tidligere haft hvad jeg har opfattet som overbelastningsskader. Dem kan der godt komme flere af hvis han skal spille på midtbanen. Vil han selv gerne spille der? Er især relevant hvis man håber at forlænge med ham. Det kan også være man har lavet en gentleman-aftale om, at hjælpe ham videre til sommer.

        Aron har også bare haft sine skader. Går man ind til næste sæson med planen om, at Aron og Tverskov skal være de bærende kræfter på midtbanen er det tæt på uansvarligt, som jeg ser det. Samtidig kan jeg godt se scenarier hvor både Kløve og Okosun skifter. Jeg tror der kommer et par centrale midtbanespillere ind.
        Last edited by Agbre; 02-05-2022, 12:40.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Kan godt følge dig, især at du vil have Jørgen væk hvis en VB skal ind.
          Tror vi kommer til at se mere til King også efter sommer, han skal nok blive en god VB når han lige vender sig til det hele.

          Og hvis dem vi så henter ind er gode og dygtige spillere ikke det leverpostej vi har set i mange år efterhånden.
          Jeg er også en af dem der bestemt ikke har givet op på King selvom han har fået en dårlig start. Vi må se om han har et niveau mere med tiden

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Er ikke sikker om Frø. Set over de sidste to år er der ingen udvikling, det gik i stå (i bedste fald). Måske det skyldes i år de problemer med lysken men man skal vel spørge sig om han ikke har brug for en luftforandring om at forløse potentialet.
            Giver ikke mening at sælge Frøkjær nu. Han har ikke præsteret og man bør vente. Han skal skydes afsted når han har haft nogle af sine outstanding kampe som kan smides hurtigt på you tube.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg er også en af dem der bestemt ikke har givet op på King selvom han har fået en dårlig start. Vi må se om han har et niveau mere med tiden
              Det er jo ikke så meget en dårlig start. Jeg kan simpelthen ikke se, at King har en eneste spidskompetence. Det er ikke sådan, at han falder helt igennem, men jeg kan ikke forstå, hvorfor man har valgt at hente specifikt ham om fra den anden ende af jorden.

              Det virker skørt.

              Men nu må vi se, om der dukker mere op, når han får mere tid.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Er ikke sikker om Frø. Set over de sidste to år er der ingen udvikling, det gik i stå (i bedste fald). Måske det skyldes i år de problemer med lysken men man skal vel spørge sig om han ikke har brug for en luftforandring om at forløse potentialet.
                Endnu en spiller hvor en udlejning til norsk eller svensk fodbold ville være optimalt. Han har brug for noget luftforandring. Og hvis OB skulle tjene penge på ham til sidst kunne det være godt hvis han viste sig godt frem i én af de ligaer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg er også en af dem der bestemt ikke har givet op på King selvom han har fået en dårlig start. Vi må se om han har et niveau mere med tiden
                  Helt enig.

                  Og så syntes jeg at han var bedre på backen overfor Links igår end Jørgen var i forrige runde.

                  Links kom ikke til når så mange indlæg igår som han gjorde da han stod overfor Jørgen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Det er jo ikke så meget en dårlig start. Jeg kan simpelthen ikke se, at King har en eneste spidskompetence. Det er ikke sådan, at han falder helt igennem, men jeg kan ikke forstå, hvorfor man har valgt at hente specifikt ham om fra den anden ende af jorden.

                    Det virker skørt.

                    Men nu må vi se, om der dukker mere op, når han får mere tid.
                    Nej ikke ligesom Nico tydeligt har. Men syntes han ligner noget der godt kunne blive en solid back.

                    Men mon ikke han også er hentet pga prisen og fordi han er landsholdsspiller. Men kan godt følge hvad du mener. Lad os se om 15-20 kampe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Helt enig.

                      Og så syntes jeg at han var bedre på backen overfor Links igår end Jørgen var i forrige runde.

                      Links kom ikke til når så mange indlæg igår som han gjorde da han stod overfor Jørgen.
                      Enig. Det eneste vi manglede var Skjelviks dødbolde. Det gør han til tider ok

                      Comment


                        Hvis OB skal i top 6:

                        * Ny stabil målmand - HC ser alt for usikker ud, og jeg tror ikke, at flere kampe kan ændre noget dér.
                        * Tverskov og Mihajlo ligner et godt makkerpar - derudover skal der en Midterforsvarspiller til med niveau - Kasper Larsen er ikke god nok.
                        * Der mangler en stærkere venstre back. Mickelson ligner en god spiller til fremtiden.
                        * 2 nye centrale midtbanespillere fra en højere hylde - hest med noget power.
                        * Ellers mener jeg, at der er muligheder i resten.

                        Så 5 spillere kan gøre det - men en superangriber ville også være lækkert.

                        Og så er der selvfølgelig nogle der skal ud.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Helt enig.

                          Og så syntes jeg at han var bedre på backen overfor Links igår end Jørgen var i forrige runde.

                          Links kom ikke til når så mange indlæg igår som han gjorde da han stod overfor Jørgen.
                          Helt enig. Vi havde langt bedre styr på vores venstre side hvor Links var en trussel i første kamp. Om der skyldes "King i sted af Skjelvik" eller en generel sløj kamp og indsats af gymnastikdrengene kan man selvfølgelig diskutere.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Jamen, King virker da nogenlunde habil defensivt efter lidt indkøring. Der kommer bare tæt på intet andet. Og det går ikke i Alms 4-2-3-1, hvor meget bredde og indlægsspil skal komme fra backsiden.

                            Så igen - det undrer mig, at man henter en spiller fra Australien, der indtil videre ikke har vist noget som der ikke er adskillige danske spillere (også i 1. division), der kan være med på. Brems kan da i hvert fald forstå, at man må tænke ret lavt om hans niveau.

                            Vi må se. Og jeg håber da, at King har noget, jeg ikke kan se. Han fremstår som en sympatisk fyr!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Hvis jeg var direktør dernede ville jeg gå efter en venstreback, central forsvarsspiller, central midtbanespiller og en 9`er.
                              Dette forudsætter at Tverskov bliver og indtager midtbanen samt jørgen og kadrii smutter.

                              Jeg er fortaler for at vi beholder HC som førstemålmand men det er klart at på den korte bane kunne det være en plads der kunne forstærkes hvis ledelsen begyndte at ryste lidt på hånden. Det tror jeg dog ikke at de gør
                              Helt enig

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Sorry .. VB selvfølgelig … Skjelvik, King og Brems.
                                HB er så Nicho, Ryan og Østrøm men det var VB jeg mente.

                                Min idealopstilling p.t. må være:
                                HC
                                Nicho. Mihajlo. Tverskov. Skjelvik.
                                JJT. Aron.
                                Sabbi. Jebali. Breum.
                                Max.

                                JJT forsvinder så der skal en erstatning (og det har der skulle været i lang tid). Bliver det Tverskov ved siden af Aron skal der en erstatning i centerforsvaret.
                                Spørgsmålet er vel om man henter en til VB selvom man har Skjelvik og lige hentet King….

                                Jebali og Frøkjær på 10’eren ser jeg ikke blive erstattet.

                                Max og Luca plus Kadrii på 9’eren…

                                Kanterne med Sabbi, Breum og Sander.

                                Frygten er at Breum allerede bliver solgt men kunne godt se mulighed for et step up på højrekanten.

                                Men hvem skal erstattes med nye stærkere spillere?

                                JJT og Sabbi … realistisk at erstatte Skjelvik med endnu en VB selvom det nok er svageste position ..

                                Der SKAL også være nogle akademiminutter på banen så HC, Breum og Max må være rimelig sikre. Frøkjær skal være med til at trække op men hvem så mere? Østrøm ser ikke ud til at få meget tid. Frygten er vel at Tverskov bliver DM og Larsen hevet ind ved siden af Mihajlo fast.

                                Den start 11 bringer os ikke i top6. Men enig i at det pt er vores stærkeste.
                                Er usikker på om Arons indstilling kompetencer manglerne.
                                Der skal 3-4 nye i start 11 hvis vi skal være ret sikre på top 6.lad jer ikke narre af det her slutspil. GF er ringe, Vibor trætte, og FCN ustabile

                                Comment

                                Working...
                                X