Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-vejle/9171685

    Det gik hurtigt .. næppe helt fair ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-vejle/9171685

      Det gik hurtigt .. næppe helt fair ..
      Var da også en tåbelig beslutning at hente ham.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Var da også en tåbelig beslutning at hente ham.
        Det var vel et forsøg på at lave en Ove C eller Ove P.

        Men givet vis en fejl at ansætte ham, men tvivler stærkt på at Klopp eller Bo Svensson kunne få holdet til at overleve - det var om muligt sat mere skævt sammen end JH's mærkværdige indkøb.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Det var vel et forsøg på at lave en Ove C eller Ove P.

          Men givet vis en fejl at ansætte ham, men tvivler stærkt på at Klopp eller Bo Svensson kunne få holdet til at overleve - det var om muligt sat mere skævt sammen end JH's mærkværdige indkøb.
          Det er vildt underholdende udefra at have et hold som Vejle i de danske rækker. Men hvor er jeg dog glad for det ikke er mit hold der bliver drevet sådan

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Var da også en tåbelig beslutning at hente ham.
            De henter en udlænding nu. Kemien og kommunikationen mellem PS og ejeren var dårlig og det er åbenbart meget vigtigt for dem at ejeren skal kunne snakke ubesværet med ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

              Tror Lars Friis får betydning allerede på mandag. Tror han bringer Kasper Kusk på banen mod OB, og at han får afgørende indflydelse på resultatet. Der findes desværre ikke "bedre" modstander end OB, hvis man skal have gang i AaB og Kasper K igen . Sporene skræmmer.
              Ja så gik det desværre, som jeg forudsagde. Kusk med assist til 2-2 med sin første boldberøring, og scorer selv til 2-3. Sporene skræmmer stadig. Forrige kamp var det SJE og Berggren, som blev hjulpet. Hvem hjælper vi i gang i Vejle ???

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                Ja så gik det desværre, som jeg forudsagde. Kusk med assist til 2-2 med sin første boldberøring, og scorer selv til 2-3. Sporene skræmmer stadig. Forrige kamp var det SJE og Berggren, som blev hjulpet. Hvem hjælper vi i gang i Vejle ???
                Jeg tænker Babayan

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg tænker Babayan
                  Så tænker jeg Jacob Breum.

                  Comment


                    Vi har haft en snak med Jeppe Tverskov om den seneste kamp mod AaB og om den nuværende situation i Superligaen forud for den kommende kamp mod Vejle.

                    Tverskov: Handler om at holde sig væk fra de to nederste pladser - OBstruktion

                    Comment


                      Tillykke til plastikklubben for at sige farvel til mere europa-penge. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Ja så gik det desværre, som jeg forudsagde. Kusk med assist til 2-2 med sin første boldberøring, og scorer selv til 2-3. Sporene skræmmer stadig. Forrige kamp var det SJE og Berggren, som blev hjulpet. Hvem hjælper vi i gang i Vejle ???
                        Responsiball har OB blandt verdens mest socialt ansvarlige fodboldklubber. Gad vide, om det er på grund af vores “hjælp”til bundklubber i pointnød eller modspillere med manglende selvtillid ??? ( I/A)
                        Last edited by pnl; 17-03-2022, 23:50.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Tillykke til plastikklubben for at sige farvel til mere europa-penge. :-)
                          Det er nu ærgerligt set ud fra dansk fodbold, og gør det kun sværere at komme i et gruppespil fremad.
                          Det betyder færre pladser til danske hold, og dermed er der ik så mange muligheder for de sekundære hold for at komme i Europa.
                          FCK skal have den ros, at de som eneste hold har et stabilt point indtjening i Europa.
                          Herning optjener for ustabilt og for lidt.
                          Brøndby kikser ofte
                          AGF er pinlige hver gang.
                          Randers var lidt over forventning.

                          OG SÅ BETYDER DET UENDELIG LANGT TIL PØLSEMIX
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Søren Krogh var vikarierende cheftræner i kampen mod AaB, og er det igen på søndag mod Vejle. Det har vi haft en snak med ham om.

                            Interview med Søren Krogh: Vikarierende cheftræner - OBstruktion

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Det er nu ærgerligt set ud fra dansk fodbold, og gør det kun sværere at komme i et gruppespil fremad.
                              Det betyder færre pladser til danske hold, og dermed er der ik så mange muligheder for de sekundære hold for at komme i Europa.
                              FCK skal have den ros, at de som eneste hold har et stabilt point indtjening i Europa.
                              Herning optjener for ustabilt og for lidt.
                              Brøndby kikser ofte
                              AGF er pinlige hver gang.
                              Randers var lidt over forventning.

                              OG SÅ BETYDER DET UENDELIG LANGT TIL PØLSEMIX
                              Du har helt ret med din analyse meeeeen: glæder mig bare alt for meget hvis de klubber som dominerer de nationale ligaer pga deres økonomiske muligheder og indflydelse i sportpolitik får et spark i røven. Derfor er Bayern også for mig hadeklub No.1 her i Tyskland. Det er klubber som i årevis ødelægger positive udviklinger i andre klubber med deres økonomiske muligheder og transferageren.
                              Så om det ren rationalt ikke et det klogeste så er glæden om deres ulykke altid stærkere. Og jo, så kan leve lidt længere uden pølsemix hvis det betyder at klubber som FCK/FCM bare skuffer og gør sig til grin. Så er det bare for mig. :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Lidt underligt, efter kampen i går. Målmandsdrop. Nu har vi på det seneste set drop fra Sje, Fcn, AGF, Fcm, os selv og nu fra FCK. Hvad sker der for de danske målmænd?

                                Comment

                                Working...
                                X