Lige nu ligner Haderslev os når vi er dårligst.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg er som jeg plejer, helt rolig omkring den nedrykning. Dertil syntes jeg trods alt at vi har nok kvalitet til at undgå.
kæmpe pessimist. Men kun om OB. Ikke i livet generelt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja der ligger den forskel på os 2 mht OB. Jeg misunder det sgu. Jeg er aldrig rolig. Jeg tror stadig det kan gå galt hvis man har 5p ned med 2 kampe igen. At det går galt når vi fører 2-0 med 5 min igen osv.
kæmpe pessimist. Men kun om OB. Ikke i livet generelt
I det liv der heldigvis er udenfor OB er jeg ellers altid optimist, og tror altid på det bedste i folk, samt ser udfordringer og ikke forhindringer. :-)
For at citere Høgh, jeg dyrker den lyse side.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægTak Thomas817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg evner simpelthen ikke at tænke strategisk ifht. OB ved sådanne kampe. Holdt med SJ hele kampen igennem, fordi det er sjovest, når AGF taber, og fordi jeg ønsker HH - og EH - det bedste.
OB skal simpelthen også kunne skrabe nok point sammen, så man ikke behøves at håbe på dårlige resultater for SJ.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg evner simpelthen ikke at tænke strategisk ifht. OB ved sådanne kampe. Holdt med SJ hele kampen igennem, fordi det er sjovest, når AGF taber, og fordi jeg ønsker HH - og EH - det bedste.
OB skal simpelthen også kunne skrabe nok point sammen, så man ikke behøves at håbe på dårlige resultater for SJ.
- Likes 1
Comment
-
Mange af jer var efter Kent Nielsen, han er altså en fremragende, træner med de rigtige spillere ... hold kæft hvor er det flot det de præsterer og måden de gør det på og det hele bygger på Kents filosofi.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment