Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lige nu ligner Haderslev os når vi er dårligst.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Jeg er som jeg plejer, helt rolig omkring den nedrykning. Dertil syntes jeg trods alt at vi har nok kvalitet til at undgå.
      Ja der ligger den forskel på os 2 mht OB. Jeg misunder det sgu. Jeg er aldrig rolig. Jeg tror stadig det kan gå galt hvis man har 5p ned med 2 kampe igen. At det går galt når vi fører 2-0 med 5 min igen osv.
      kæmpe pessimist. Men kun om OB. Ikke i livet generelt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja der ligger den forskel på os 2 mht OB. Jeg misunder det sgu. Jeg er aldrig rolig. Jeg tror stadig det kan gå galt hvis man har 5p ned med 2 kampe igen. At det går galt når vi fører 2-0 med 5 min igen osv.
        kæmpe pessimist. Men kun om OB. Ikke i livet generelt
        Har ikke skyggen af forventninger til OB, men som skrevet så har jeg heller ingen frygt for nedrykning, og vil blive meget overrasket hvis det sker.

        I det liv der heldigvis er udenfor OB er jeg ellers altid optimist, og tror altid på det bedste i folk, samt ser udfordringer og ikke forhindringer. :-)

        For at citere Høgh, jeg dyrker den lyse side.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Hold nu kæft en gave AGF fik der. Jeg var lige ved at skrive at uafgjort var ok for os. Men det her er vel også ok.

          Comment


            Tak Thomas

            Comment


              Hold da godt nok op, Lawrence!

              Comment


                Ahhhhh hahahaha. Fuck et drop

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Tak Thomas
                  Det er bare en fattig følelse, at skulle sidde og være glad for at Sønderjydske kvajer sig, for at minimere vores risiko for nedrykning. Samtidig minimerer det muligheden for, at der kommer bare et hold på besøg i Odense som skaber liv i begge ender af stadion.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Gf var heller ikke ret gode bortset fra Thorsteinson, Hansen og Anderson.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Gf var heller ikke ret gode bortset fra Thorsteinson, Hansen og Anderson.
                      Der var ikke meget top 6 over dem idag. Det første mål var flot. Men generelt var de dårlige

                      Comment


                        Jeg evner simpelthen ikke at tænke strategisk ifht. OB ved sådanne kampe. Holdt med SJ hele kampen igennem, fordi det er sjovest, når AGF taber, og fordi jeg ønsker HH - og EH - det bedste.

                        OB skal simpelthen også kunne skrabe nok point sammen, så man ikke behøves at håbe på dårlige resultater for SJ.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Jeg evner simpelthen ikke at tænke strategisk ifht. OB ved sådanne kampe. Holdt med SJ hele kampen igennem, fordi det er sjovest, når AGF taber, og fordi jeg ønsker HH - og EH - det bedste.

                          OB skal simpelthen også kunne skrabe nok point sammen, så man ikke behøves at håbe på dårlige resultater for SJ.
                          Jeg kunne ikke være mere modsat. Selvom jeg ønsker HH det bedste

                          Comment


                            Hvor lækkert Herning er bagud
                            Gode odds hvis man tror de vender det
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Mange af jer var efter Kent Nielsen, han er altså en fremragende, træner med de rigtige spillere ... hold kæft hvor er det flot det de præsterer og måden de gør det på og det hele bygger på Kents filosofi.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                1 point til FCM i 4 kampe. Men ved godt hvem der sætter dem igang.

                                Comment

                                Working...
                                X