Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er meget enig i M.Davidsens blogindlæg om forventninger for foråret:
    https://obstemmer.dk/blog-ob-skal-praestere-paa-trods/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Morten Friis (SLO) om sæsonen især i hensigt af stemningen og fanscenen. Det udvikler sig virkelig meget lovende der hvor hård fælles arbejde giver fine resultater og man kan kun håbe at holdet følger på banen den udvikling fansene viser på lægterne:
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/slo-de...hoejdepunkter/
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Ayo Simon Okosun udelukker, at et skifte til et af de steder, hvor vinduet stadig har åbent, er aktuelt for ham, og så snakker vi lidt om den kommende kamp mod FCK.

        Okosun er glad i OB: Udelukker at skifte nu - OBstruktion

        Comment


          Så har Henrik Hansen sendt os tættere på nordic bet ligaen. I hvert fald bedømmet på de føtste 15 minutter i Haderslev.

          Comment


            Tak for lort AGF

            Comment


              Sønderjyske 2:0 foran mod AGF efter et kvarter...
              håber de kommer ikke alt.for god i gang. Uafgjort ville være et fint resultat for os.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tak for lort AGF
                Ja enig, men synes ikke det kommer som den store overraskelse... Lad os håbe på en 2-2
                og trist vi hele tiden skal kigge på de andre resultater....
                Håber det snart vender og kan kigge opad :- )

                Comment


                  Oliver Lund er godt nok ringe, tillykke til GF med ham

                  Comment


                    2-1. Dejligt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                      Ja enig, men synes ikke det kommer som den store overraskelse... Lad os håbe på en 2-2
                      og trist vi hele tiden skal kigge på de andre resultater....
                      Håber det snart vender og kan kigge opad :- )
                      2:1, så det løber i den rigtige retning
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Hvis SønderjyskE spiller som de gør nu, resten af sæsonen og vi spiller som vi gjorde i efteråret, spår jeg desværre at det hedder Vejle og OB som nedrykker.
                        Vi må håbe at de kun spiller godt i 1-2 kampe pga ny træner.
                        Hvis vi spiller til niveauet, kan vi sagtens slå FCK på Søndag og så får vi en flyvende forårs-sæson.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tak for lort AGF
                          Det er da fedt, så bevarer vi håbet om at AGF også kommer med i taberslutspillet, fremfor de indhenter Silkeborg .

                          Tænk lige på et slutspil med publikumbaskerne
                          Vejle
                          Sønderjydske
                          FCN
                          Viborg
                          Silkeborg.

                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Ja dak

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Det er da fedt, så bevarer vi håbet om at AGF også kommer med i taberslutspillet, fremfor de indhenter Silkeborg .

                              Tænk lige på et slutspil med publikumbaskerne
                              Vejle
                              Sønderjydske
                              FCN
                              Viborg
                              Silkeborg.
                              Du ved jo godt at jeg er lidt anderledes i knolden og konstant frygter nedrykning. Det er det eneste der betyder noget for mig nu. At vi ikke rykker ned og kommer i den pokalfinale. Hvem vi møder og hvem der kommer i Top 6 er jeg fløjtende ligeglad med

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Du ved jo godt at jeg er lidt anderledes i knolden og konstant frygter nedrykning. Det er det eneste der betyder noget for mig nu. At vi ikke rykker ned og kommer i den pokalfinale. Hvem vi møder og hvem der kommer i Top 6 er jeg fløjtende ligeglad med
                                Jeg er som jeg plejer, helt rolig omkring den nedrykning. Dertil syntes jeg trods alt at vi har nok kvalitet til at undgå.

                                Der må gerne være bare en enkelt kamp i Odense med skrald på, det er der jo ikke når de nævnte + Herning og AaB er gæster
                                Last edited by Magge; 18-02-2022, 20:32.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X