Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Max Meyer til FCM.... og vi signer
    Beklager, men jeg føler mange andre flyver forbi os (har selvfølgelig også flere økonomiske muskler).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Beklager, men jeg føler mange andre flyver forbi os (har selvfølgelig også flere økonomiske muskler).
      Ja de 2 signings ændrer ikke på dette billede desværre

      Comment


        Men der har da også været meget svingdør i FCM og FCK i dette vindue har der ikke??
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ja de 2 signings ændrer ikke på dette billede desværre
          Men det er vel heller ikke et billede, der er nogen, der forventede vi ville ændre på i det her transfervindue? Det er nemt at blive skuffet, hvis det er FCK og FCM, man måler sig med.

          Synes forøvrigt både FCK og FCMs vinduer er nogle rodede omgange, som jeg ikke er overbevist om, at de bliver vanvittigt glade for i længden.

          Comment


            Hvorfor sammenligner i med FCK og FCM? De er i en anden liga økonomisk - og på alle andre parametre. Det løb er for længst kørt.

            Og det er jo netop derfor, at vi skal tænke langsigtet og ikke i top-6-pladder her og nu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Men der har da også været meget svingdør i FCM og FCK i dette vindue har der ikke??
              Jo, men umiddelbart virker de da ikke specielt svækket.

              Selv FCN opruster heftigt, så føler vi ikke skal sidde alt for længe på læderet. Ellers fortsætter vi bare som i de sidste år, hvor dem foran os distancerer os og dem bagved indhenter/overhaler os.
              Last edited by Online; 31-01-2022, 20:17.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Men det er vel heller ikke et billede, der er nogen, der forventede vi ville ændre på i det her transfervindue? Det er nemt at blive skuffet, hvis det er FCK og FCM, man måler sig med.

                Synes forøvrigt både FCK og FCMs vinduer er nogle rodede omgange, som jeg ikke er overbevist om, at de bliver vanvittigt glade for i længden.
                Fair nok. Jeg havde nok bare forventet mere. Men det gør jeg jo hver gang. Og bliver skuffet hver gang

                Jeg FATTER simpelthen ikke at man ikke udlejer AJA og Okosun bla når man nu har haft muligheden. Så kunne man selv leje noget ind og prøve lykken. Hvad er der at tabe når det er 2 man alligevel ikke vil bruge???

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Hvorfor sammenligner i med FCK og FCM? De er i en anden liga økonomisk - og på alle andre parametre. Det løb er for længst kørt.

                  Og det er jo netop derfor, at vi skal tænke langsigtet og ikke i top-6-pladder her og nu.
                  Langsigtet kan blive for langsigtet....

                  Før lå vi i toppen økonomisk, nu er vi vel i den bløde mellemvare, og snart i bunden af SL (når man ser på arbejdet / ejerne i de "mindre" klubber under os).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Max Meyer til FCM.... og vi signer
                    Fuck en vanvittig handel:-( av av av. Her nærmer vi os den største handel i suppens historie

                    Comment


                      Rygter på BT om at Okosun er set på Henrik Tønders kontor i Vejle

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                        Fuck en vanvittig handel:-( av av av. Her nærmer vi os den største handel i suppens historie
                        Så langt fra. Han har vel ikke vist noget siden han forlod Schalke for efterhånden mange år siden? Vurderet på reel karriere er van der Vaart en langt, langt større handel.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Hvorfor sammenligner i med FCK og FCM? De er i en anden liga økonomisk - og på alle andre parametre. Det løb er for længst kørt.

                          Og det er jo netop derfor, at vi skal tænke langsigtet og ikke i top-6-pladder her og nu.
                          Kan du ikke lige få ledelsen med den den med at droppe top 6, indtil der rent faktisk er et grundlag for at stile efter det?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Så langt fra. Han har vel ikke vist noget siden han forlod Schalke for efterhånden mange år siden? Vurderet på reel karriere er van der Vaart en langt, langt større handel.
                            Van Der Vaart var gammel og udtjent. Rent blikfang handel, og havde en kone der lokkede.
                            Max Meyer var jo et vanvittigt talent. Har haft fornøjelsen af at se ham to gange live. Dengang var han nærmest bedre end Draxler, Schalkes nye kuld. Manden er stort set lige fyldt 26, og kan sagtens finde et niveau der er langt over suppen. Jeg syntes ikke personligt det er vanvittigt, hvis de lander ham

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                              Van Der Vaart var gammel og udtjent. Rent blikfang handel, og havde en kone der lokkede.
                              Max Meyer var jo et vanvittigt talent. Har haft fornøjelsen af at se ham to gange live. Dengang var han nærmest bedre end Draxler, Schalkes nye kuld. Manden er stort set lige fyldt 26, og kan sagtens finde et niveau der er langt over suppen. Jeg syntes ikke personligt det er vanvittigt, hvis de lander ham
                              Ja, selvfølgelig var Van der Vaart det, men Meyer er jo også kun opsigtsvækkende pga det potentiale han viste for 5 år siden. Hvis FCM kan lykkes med at få ham bare nogenlunde på det niveau, har de selvfølgelig en vild spiller, men det er et kæmpestort hvis.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Så langt fra. Han har vel ikke vist noget siden han forlod Schalke for efterhånden mange år siden? Vurderet på reel karriere er van der Vaart en langt, langt større handel.
                                Enig. Meyer har helt sikker kvaliteter som fodboldspiller og skulle være en stjerne i Superligaen. Men som fyr ville jeg ikke meget gerne se ham i truppen. Efter opblomstring i Schalke dumpede han mere eller mindre hele tid. Han overvurdererer sig selv åbenbart i sted af at arbejde sig til successen når han oplever modvind. Teknisk top, ja, men mentalt?
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X