Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Har et godt øje til ham. Fantastiske fysiske forudsætninger og dejlig gammeldags aggressiv forsvarsspiller. Tror han kunne fungere godt ved siden af en boldspillende type som Tverskov (eller Robin som han spillede ved siden af i dag)
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg kan også godt li' en type som Khemdee. Jeg synes han minder en del om Jonas Troest da han var hos os - knaldhård i duelspillet og måske knap så stærk i afleveringsspillet. Jeg mener der bør være en plads til ham; han kan sagtens spille på dage hvor der brug for for spillere der gerne tager de hårde dueller med defysisk stærke angribere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Vil det udvikle ham nok, at være en on /off spiller? jeg tænker at tillid betyder meget for ens udvikling.
Men kom der et bud på nogle millioner fra Asien ville jeg sige ja tak
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Vil det udvikle ham nok, at være en on /off spiller? jeg tænker at tillid betyder meget for ens udvikling.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Beklager, men sidder og kigger lidt med i FCMs træningskamp mod HSV.
Hvor spiller FCM bare aggressivt og Lind/Isaksen giver den fuld gas (både offensivt, flotte mål og defensivt, ingen lade attituder), hvilket jeg desværre ofte savner fra vores egne offensive unge spillere. Spekulerer på om det er lidt ala det vi vil prøve at implementere i Ådalen ?
Desuden to tyske kommentatorer, som nok ved mere om FCMs spillere / kampe end mange af deres danske kollegaer. Virkelig en fornøjelse at høre så højt et niveau til en træningskamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægBeklager, men sidder og kigger lidt med i FCMs træningskamp mod HSV.
Hvor spiller FCM bare aggressivt og Lind/Isaksen giver den fuld gas (både offensivt, flotte mål og defensivt, ingen lade attituder), hvilket jeg desværre ofte savner fra vores egne offensive unge spillere. Spekulerer på om det er lidt ala det vi vil prøve at implementere i Ådalen ?
Desuden to tyske kommentatorer, som nok ved mere om FCMs spillere / kampe end mange af deres danske kollegaer. Virkelig en fornøjelse at høre så højt et niveau til en træningskamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægBeklager, men sidder og kigger lidt med i FCMs træningskamp mod HSV.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Har også set lidt; tyske kommentatorer har et langt højere fagligt end danske. I DK er der en eller anden kultur med at en kommentator skal være sjov og hyggelig. De tyske er bare fagligt på et langt højere niveau.
Jeg hader hvert et øjeblik, jeg er tvunget til at se Viaplay osv.
- Likes 1
Comment
-
Jeg glæder mig efterhånden rigtig meget til, at vi skal til parken 20. Feb.
Især fordi fcks vindue gør, at det næppe kan være en sammentømret modstander vi møder. Det er vores chance.
Dagens spådom:
Fck går helt ned i foråret. Og BIF overhaler dem (selvom de har solgt et par profiler)
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægJeg glæder mig efterhånden rigtig meget til, at vi skal til parken 20. Feb.
Især fordi fcks vindue gør, at det næppe kan være en sammentømret modstander vi møder. Det er vores chance.
Dagens spådom:
Fck går helt ned i foråret. Og BIF overhaler dem (selvom de har solgt et par profiler)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægJeg glæder mig efterhånden rigtig meget til, at vi skal til parken 20. Feb.
Dagens spådom:
På papiret ser de meget stærke ud, men tvivler på, at truppen er specielt homogent sammensat, men hvad ved jeg
Comment
-
Dagens spådom:
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
BIF uden Uhre, Frendrup, Børkeiet, Skipper, Gammelby, Lumb og nok også Maxsø?
og så har de fået et par spillere ind.
Børkeiet, skipper, gammelby og lumb et næppe det store tab for dem. Maxsø er ikke væk endnu.
FCK - good bye
Comment
Comment