Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Har et godt øje til ham. Fantastiske fysiske forudsætninger og dejlig gammeldags aggressiv forsvarsspiller. Tror han kunne fungere godt ved siden af en boldspillende type som Tverskov (eller Robin som han spillede ved siden af i dag)
    Ja… Har bare set så mange hovedløse ting til træning at jeg er bekymret for det pt. Nogle gange tror han at han er Ronaldo jo og dribler den helt nede fra bagerste mand. Eller prøver. Men han har helt sikkert nogle kæmpe kvaliteter på andre områder

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Har et godt øje til ham. Fantastiske fysiske forudsætninger og dejlig gammeldags aggressiv forsvarsspiller. Tror han kunne fungere godt ved siden af en boldspillende type som Tverskov (eller Robin som han spillede ved siden af i dag)
      Jeg kan også godt li' en type som Khemdee. Jeg synes han minder en del om Jonas Troest da han var hos os - knaldhård i duelspillet og måske knap så stærk i afleveringsspillet. Jeg mener der bør være en plads til ham; han kan sagtens spille på dage hvor der brug for for spillere der gerne tager de hårde dueller med defysisk stærke angribere.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg kan også godt li' en type som Khemdee. Jeg synes han minder en del om Jonas Troest da han var hos os - knaldhård i duelspillet og måske knap så stærk i afleveringsspillet. Jeg mener der bør være en plads til ham; han kan sagtens spille på dage hvor der brug for for spillere der gerne tager de hårde dueller med defysisk stærke angribere.
        Vil det udvikle ham nok, at være en on /off spiller? jeg tænker at tillid betyder meget for ens udvikling.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Vil det udvikle ham nok, at være en on /off spiller? jeg tænker at tillid betyder meget for ens udvikling.
          Ham her ville være perfekt i en 1.Div klub i 1 år. Tror han ville få masser af spilletid og forhåbentlig udvikle sig.
          Men kom der et bud på nogle millioner fra Asien ville jeg sige ja tak

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Vil det udvikle ham nok, at være en on /off spiller? jeg tænker at tillid betyder meget for ens udvikling.
            På hans helt eget personlige plan vil det sandsynligvis ikke, men jeg skriver vel også bare at jeg synes godt OB kan bruge en hardhitter i nogen tilfælde. Som andre skriver ville han helt sikkert have godt af at spille meget på et lidt lavere niveau og være fast mand i f.eks. Nykøbing eller EfB for den sags skyld og så vende tilbage og tage kampen op med de etablerede.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Beklager, men sidder og kigger lidt med i FCMs træningskamp mod HSV.

              Hvor spiller FCM bare aggressivt og Lind/Isaksen giver den fuld gas (både offensivt, flotte mål og defensivt, ingen lade attituder), hvilket jeg desværre ofte savner fra vores egne offensive unge spillere. Spekulerer på om det er lidt ala det vi vil prøve at implementere i Ådalen ?

              Desuden to tyske kommentatorer, som nok ved mere om FCMs spillere / kampe end mange af deres danske kollegaer. Virkelig en fornøjelse at høre så højt et niveau til en træningskamp.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Beklager, men sidder og kigger lidt med i FCMs træningskamp mod HSV.

                Hvor spiller FCM bare aggressivt og Lind/Isaksen giver den fuld gas (både offensivt, flotte mål og defensivt, ingen lade attituder), hvilket jeg desværre ofte savner fra vores egne offensive unge spillere. Spekulerer på om det er lidt ala det vi vil prøve at implementere i Ådalen ?

                Desuden to tyske kommentatorer, som nok ved mere om FCMs spillere / kampe end mange af deres danske kollegaer. Virkelig en fornøjelse at høre så højt et niveau til en træningskamp.
                Syntes vi så det i de 15 min vi havde 1.holdet på banen i 2.halvleg mod SIF. Det var altså bare højt aggressivt pres. Men det skal man kunne i længere tid og det skal være bedre koordineret generelt. Men det bliver svært med Frø og Jebali på banen samtidig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Beklager, men sidder og kigger lidt med i FCMs træningskamp mod HSV.

                  Hvor spiller FCM bare aggressivt og Lind/Isaksen giver den fuld gas (både offensivt, flotte mål og defensivt, ingen lade attituder), hvilket jeg desværre ofte savner fra vores egne offensive unge spillere. Spekulerer på om det er lidt ala det vi vil prøve at implementere i Ådalen ?

                  Desuden to tyske kommentatorer, som nok ved mere om FCMs spillere / kampe end mange af deres danske kollegaer. Virkelig en fornøjelse at høre så højt et niveau til en træningskamp.
                  Har også set lidt; tyske kommentatorer har et langt højere fagligt end danske. I DK er der en eller anden kultur med at en kommentator skal være sjov og hyggelig. De tyske er bare fagligt på et langt højere niveau.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                    Har også set lidt; tyske kommentatorer har et langt højere fagligt end danske. I DK er der en eller anden kultur med at en kommentator skal være sjov og hyggelig. De tyske er bare fagligt på et langt højere niveau.
                    Tyskland har et helt andet niveau. I Danmark nægter man - måske cykling fraset - at skildre sport (også) med et intellektuelt fokus. Sport skal være dumt.

                    Jeg hader hvert et øjeblik, jeg er tvunget til at se Viaplay osv.

                    Comment


                      Jeg glæder mig efterhånden rigtig meget til, at vi skal til parken 20. Feb.
                      Især fordi fcks vindue gør, at det næppe kan være en sammentømret modstander vi møder. Det er vores chance.

                      Dagens spådom:
                      Fck går helt ned i foråret. Og BIF overhaler dem (selvom de har solgt et par profiler)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                        Jeg glæder mig efterhånden rigtig meget til, at vi skal til parken 20. Feb.
                        Især fordi fcks vindue gør, at det næppe kan være en sammentømret modstander vi møder. Det er vores chance.

                        Dagens spådom:
                        Fck går helt ned i foråret. Og BIF overhaler dem (selvom de har solgt et par profiler)
                        Den køber jeg gerne. Så skal Jes nok på arbejdsformidlingen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Jeg glæder mig efterhånden rigtig meget til, at vi skal til parken 20. Feb.
                          Især fordi fcks vindue gør, at det næppe kan være en sammentømret modstander vi møder. Det er vores chance.

                          Dagens spådom:
                          Fck går helt ned i foråret. Og BIF overhaler dem (selvom de har solgt et par profiler)
                          Spændende indkøb FCK (på papiret) har lavet, men er der næsten ikke snart for mange "stjerner"/ dyre indkøb / "Kæmpetalenter" til at alle kan være i start 11. Tror ikke det skaber det store sammenhold i truppen og på målmandsposten er der vel også lidt fnidder.

                          På papiret ser de meget stærke ud, men tvivler på, at truppen er specielt homogent sammensat, men hvad ved jeg

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Jeg glæder mig efterhånden rigtig meget til, at vi skal til parken 20. Feb.
                            Især fordi fcks vindue gør, at det næppe kan være en sammentømret modstander vi møder. Det er vores chance.

                            Dagens spådom:
                            Fck går helt ned i foråret. Og BIF overhaler dem (selvom de har solgt et par profiler)
                            BIF uden Uhre, Frendrup, Børkeiet, Skipper, Gammelby, Lumb og nok også Maxsø?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                              BIF uden Uhre, Frendrup, Børkeiet, Skipper, Gammelby, Lumb og nok også Maxsø?
                              Er bif ikke blevet dømt ude en del gange de sidste par år.? Og alligevel er de med helt fremme. Tror desværre Niels F bliver ved med at få dem til at præstere over evne.
                              og så har de fået et par spillere ind.

                              Børkeiet, skipper, gammelby og lumb et næppe det store tab for dem. Maxsø er ikke væk endnu.

                              FCK - good bye

                              Comment


                                Max Meyer til FCM.... og vi signer

                                Comment

                                Working...
                                X