Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis vi vinder i morgen begynder jeg at sove bedre om natten. Så vil vi have 9p og bedre målscore ned til stregen.

    Jeg er ikke en af dem der er overbevist om at vi ikke kommer i nedrykningsfare.
    Selv Kadrii siger jo mellem og på linjerne i SFÅ interviewet(hvilket virkelig var et interview der havde potentiale til noget godt, men bare blev en tur ned af mindernes vej selvom Kadrii flere gange var klar til at komme med nogle barske sandheder) at tingene ikke fungere i OB.
    Et hold der har været sammen 2-3 år nu og stadig ikke er relationelle.
    Vi kan altså lynhurtigt komme i et grimt nedryknings slagsmål


    Vi rykker ikke ned.
    ​​​

    Kadrii interviewet var nemlig rigtigt godt, både fordi han sagde at staben var den bedste længe, men også satte fokus på det relationelle, (selvfølgelig skal han også træde varsom) hvilket, i min bog, vores spil også bærer præg af, det og så spillere der spiller ude af position i forhold til hvordan vi gerne vil spille.

    Jeg tror det bliver rigtigt godt at få ryddet op i truppen og få noget ind, der har en fremtid i klubben at spille for og som passer ind i en 433. Jeg synes faktisk at Kadrii flere gange har appelleret til at spiller truppen kigger indad. Mod FCK og så i det her interview, var der ikke en gang til hvor han også gjorde det?
    Last edited by Striwetforlivet!; 31-10-2021, 22:17.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Kadrii interviewet var nemlig rigtigt godt, både fordi han sagde at staben var den bedste længe, men også satte fokus på det relationelle, (selvfølgelig skal han også træde varsom) hvilket, i min bog, vores spil også bærer præg af, det og så spillere der spiller ude af position i forhold til hvordan vi gerne vil spille.

      Jeg tror det bliver rigtigt godt at få ryddet op i truppen og få noget ind, der har en fremtid i klubben at spille for og som passer ind i en 433. Jeg synes faktisk at Kadrii flere gange har appelleret til at spiller truppen kigger indad. Mod FCK og så i det her interview, var der ikke en gang til hvor han også gjorde det?
      Det var udemærket men kunne have været så meget bedre hvis MD ikke var så hulens bange for at træde sit indtægtsgrundlag over tæerne.
      Jeg håber virkelig at BW er en mand med en plan.
      For ham der sidder på stolen pt virker ikke som en der kan udføre noget som helst andet end at skrive med nogle U-spillere. Han er værdiløs og bliver aldrig mere end en sekretær for vores nye fodbolddirektør og en marionetdukke for Thorborg

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det var udemærket men kunne have været så meget bedre hvis MD ikke var så hulens bange for at træde sit indtægtsgrundlag over tæerne.
        Jeg håber virkelig at BW er en mand med en plan.
        For ham der sidder på stolen pt virker ikke som en der kan udføre noget som helst andet end at skrive med nogle U-spillere. Han er værdiløs og bliver aldrig mere end en sekretær for vores nye fodbolddirektør og en marionetdukke for Thorborg
        Mon ikke det også drejer sig om at adgangen til spillerne hurtigt ville blive begrænset hvis interviewsne blev årsag til drama? Det handler jo også om, fra Kadrii og klubbens side, hvorvidt det reelt ville løse problemet at lave en youtube video om det.

        Han var også to åndedrag fra at lange ud efter fansne, hvilket også ville have været cool, men der er nok en del, der ikke ville have sat pris på det.

        I min verden så skal de spillere der ikke ønsker at spille i OB, videre, vi er ikke tjent med spillere der ikke vil være i klubben og vi er heller ikke tjent med spillere der ikke har en reel ambitiøs indstilling til tingene og ønsker at skubbe tingene fremad. Så er jeg sådan set ligeglade med hvem de er og hvor gode de er.

        Jeg har en klar forventning om at man allerede har de første Januar transfers på blokken. Man ved hvilket system man ønsker at spille, man ved hvor hullerne i truppen er og vi er ikke tjent med at der kommer et kæmpe influx af spillere til sommer.

        Jeg har Iøvrigt på fornemmelsen at BW skal koble os op med en tysk klub.

        Ligeledes må man også godt se at få sendt de spillere videre der har kontraktudløb som ikke vil forlænge eller man ikke ønsker at forlænge.

        Vi skal have kørt det her system ind. Vi skal have både offensiven, defensiven og det opbyggende spil til at fungere også relationelt.

        I forhold til Hemme, så hører han hjemme på en træningsbane, manden har en fremragende fodboldhjernen og skal ikke bruge den på administration.




        Last edited by Striwetforlivet!; 31-10-2021, 22:58.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvis vi vinder i morgen begynder jeg at sove bedre om natten. Så vil vi have 9p og bedre målscore ned til stregen.

          Jeg er ikke en af dem der er overbevist om at vi ikke kommer i nedrykningsfare.
          Selv Kadrii siger jo mellem og på linjerne i SFÅ interviewet(hvilket virkelig var et interview der havde potentiale til noget godt, men bare blev en tur ned af mindernes vej selvom Kadrii flere gange var klar til at komme med nogle barske sandheder) at tingene ikke fungere i OB.
          Et hold der har været sammen 2-3 år nu og stadig ikke er relationelle.
          Vi kan altså lynhurtigt komme i et grimt nedryknings slagsmål
          Meget enig. Vi er på niveau med Vejle og Sønderjyske, når det kommer til boldomgang og afklaring på, hvordan vi skal spille. Vi har et my mere kvalitet i det offensive, hvor vi lever af Frøkjær og Sabbi, der kan noget på egen hånd - men det kan man ikke hænge alt op på i længden. Hvis enten Vejle eller Sønderjyske (nok mest sandsynligt med Sønderjyske) kommer op i gear, så kan vi meget hurtigt få problemer. Vi kigger jo på de sidste 5 kampe i foråret, hvor vi lige lægger ud med FCK og FCM, så et pænt forspring til de grimme pladser kan hurtigt blive vigtigt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Jeg er enig i forhold til 7 pladsen og Europa. Det hører ingen steder hjemme.

            Jeg tror nu ikke det ville være synderligt mere sindsoprivende at komme i slutspil hvor man godt ved vi ender som nummer 6.

            Jeg har sagt fra starten af sæsonen, en top seks udmelding er ikke noget særligt. Det er jo det minimale klubberne har som ambition. Vi skal op i en top 4 før det begynder at blive interessant.

            Jeg håber tilgengæld at vi begynder at hive vores transfers ind fra Januar og får skibet ud af det vi ikke skal bruge og det som vil videre, får spillet de unge ind og får formationen til at fungere ordentligt.
            Enig. En statist rolle i mesterskabsslutspillet er heller ikke noget der vækker den vildeste følelse af at vi er et klassehold, men vil nu foretrække det fremfor det andet.
            Jeg vil se de transfers før jeg vil glædes over dem, det er jo stadig et åbent spørgsmål om vi er kommet væk fra Okosun, AJA lignende indkøb og om vi køber ind i forhold til strategien eller “ vi ser hvad vi får tilbudt”
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              [QUOTE=fmprOB;n288763]Hvis vi vinder i morgen begynder jeg at sove bedre om natten. Så vil vi have 9p og bedre målscore ned til stregen.

              Jeg er ikke en af dem der er overbevist om at vi ikke kommer i nedrykningsfare.
              Selv Kadrii siger jo mellem og på linjerne i SFÅ interviewet(hvilket virkelig var et interview der havde potentiale til noget godt, men bare blev en tur ned af mindernes vej selvom Kadrii flere gange var klar til at komme med nogle barske sandheder) at tingene ikke fungere i OB.
              Et hold der har været sammen 2-3 år nu og stadig ikke er relationelle.
              Vi kan altså lynhurtigt komme i et grimt nedryknings slagsmål[/QUOT

              Som sidste sæson så er jeg ganske rolig i forhold til nedrykning. Sidste sæson havde vi Horsens og Lyngby som var langt dårligere end os, i år har vi Vejle og Sønderjydske ligesom jeg anser Viborg som værende lidt dårligere en vi er.
              Som jeg har skrevet før så er jeg fuldt overbevist om at NT er fuldt ud tilfreds med tingenes tilstand i OB, og nemt lever med at vi ikke kommer i top 6, der skal bare helst holdes liv i håbet således at omgivelserne vedbliver at holde interessen. Så længe Superliga eksistensen ikke er i fare bliver der ikke gjort noget ekstraordinært.

              Relationer opvejer ikke manglende kvalitet.

              Vores trup som den er nu kan spille sammen i 10 år uden nogen sinde at blive bedre.
              Last edited by Magge; 31-10-2021, 23:58.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Enig. En statist rolle i mesterskabsslutspillet er heller ikke noget der vækker den vildeste følelse af at vi er et klassehold, men vil nu foretrække det fremfor det andet.
                Jeg vil se de transfers før jeg vil glædes over dem, det er jo stadig et åbent spørgsmål om vi er kommet væk fra Okosun, AJA lignende indkøb og om vi køber ind i forhold til strategien eller “ vi ser hvad vi får tilbudt”
                Fair nok det er jo smag og behag for mig er det hip som hap.

                Jeg tænker at der kommer en opgradering på transfermarkedet. Jeg tror også man vil se nogen der ryger ud. En 2-3 spillere hver vej til vinter, så man har mulighed for at spille dem ordentligt ind.

                Okosun handlen er ikke skidt, han er faktisk i høj grad det vi har brug for på 10'er positionen, både som opspilsstation og så han kan ligge og bytte plads med 9'eren, det ville nemlig give os den tyngde i feltet vi har brug for. Problemet er bare at det vil gå udover Frø, jeg tror det er derfor at vi startede med at spille med frø på venstrekanten, og det er jeg ikke tilhænger af. Jeg kunne dog godt se en klub som Haderslev prøve og hente ham ind og få succes med ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Fair nok det er jo smag og behag for mig er det hip som hap.

                  Jeg tænker at der kommer en opgradering på transfermarkedet. Jeg tror også man vil se nogen der ryger ud. En 2-3 spillere hver vej til vinter, så man har mulighed for at spille dem ordentligt ind.

                  Okosun handlen er ikke skidt, han er faktisk i høj grad det vi har brug for på 10'er positionen, både som opspilsstation og så han kan ligge og bytte plads med 9'eren, det ville nemlig give os den tyngde i feltet vi har brug for. Problemet er bare at det vil gå udover Frø, jeg tror det er derfor at vi startede med at spille med frø på venstrekanten, og det er jeg ikke tilhænger af. Jeg kunne dog godt se en klub som Haderslev prøve og hente ham ind og få succes med ham.
                  Huh?

                  Man startede med Frø på venstrekanten for at få plads til Jebali på 10'eren. Okosun har vel nærmest kun spillet 6'er under Alm.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Fair nok det er jo smag og behag for mig er det hip som hap.

                    Jeg tænker at der kommer en opgradering på transfermarkedet. Jeg tror også man vil se nogen der ryger ud. En 2-3 spillere hver vej til vinter, så man har mulighed for at spille dem ordentligt ind.

                    Okosun handlen er ikke skidt, han er faktisk i høj grad det vi har brug for på 10'er positionen, både som opspilsstation og så han kan ligge og bytte plads med 9'eren, det ville nemlig give os den tyngde i feltet vi har brug for. Problemet er bare at det vil gå udover Frø, jeg tror det er derfor at vi startede med at spille med frø på venstrekanten, og det er jeg ikke tilhænger af. Jeg kunne dog godt se en klub som Haderslev prøve og hente ham ind og få succes med ham.
                    Enig i at Okusun kunne spille på toppen men de tre bagved ligger så tæt op af hinanden så om Jebali og Frø spiller centralt eller på kant tror jeg ikke gør så meget såfremt de kan få styr på relationerne og ligge og skifte .. Jebali arbejder mere defensivt end Frø så måske det er at foretrække at bruge ham på kanten.

                    Udfordringen er stadig at få plads til Kadrii …
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Fair nok det er jo smag og behag for mig er det hip som hap.

                      Jeg tænker at der kommer en opgradering på transfermarkedet. Jeg tror også man vil se nogen der ryger ud. En 2-3 spillere hver vej til vinter, så man har mulighed for at spille dem ordentligt ind.

                      Okosun handlen er ikke skidt, han er faktisk i høj grad det vi har brug for på 10'er positionen, både som opspilsstation og så han kan ligge og bytte plads med 9'eren, det ville nemlig give os den tyngde i feltet vi har brug for. Problemet er bare at det vil gå udover Frø, jeg tror det er derfor at vi startede med at spille med frø på venstrekanten, og det er jeg ikke tilhænger af. Jeg kunne dog godt se en klub som Haderslev prøve og hente ham ind og få succes med ham.
                      Hvis Okosun er det vi har brug for, så kan vi lige så godt skifte trøjen ud med en fesen gul og ændre bavn til AC Horsens Light.

                      Er der hold i Haderslevs ambitioner så forestiller jeg mig ikke de kigger i retning af Okosun.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Som så mange andre bakkede jeg op om fyringen af Kent Nielsen. I Silkeborg viser han, at det var forkert. Og intet blev radikalt bedre, da han forsvandt.
                        Mellem linjerne siger Rasmus Falk det samme i et interview, jeg hørte.

                        Jeg synes ikke vi hører til i top-6 og kampe der vil blive pinlige -som sidst.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Som så mange andre bakkede jeg op om fyringen af Kent Nielsen. I Silkeborg viser han, at det var forkert. Og intet blev radikalt bedre, da han forsvandt.
                          Mellem linjerne siger Rasmus Falk det samme i et interview, jeg hørte.

                          Jeg synes ikke vi hører til i top-6 og kampe der vil blive pinlige -som sidst.
                          Endnu et lysende eksempel på at trænerne i OB ikke er problemet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Huh?

                            Man startede med Frø på venstrekanten for at få plads til Jebali på 10'eren. Okosun har vel nærmest kun spillet 6'er under Alm.

                            ​​​​​Jeg tror også tanken originalt har været som gardering/første al på de to øverstepladser.
                            Okosun er jo ikke købt ind til Alm. Okosun har spillet de centrale offensive pladser, i sine tidligere klubber.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Enig i at Okusun kunne spille på toppen men de tre bagved ligger så tæt op af hinanden så om Jebali og Frø spiller centralt eller på kant tror jeg ikke gør så meget såfremt de kan få styr på relationerne og ligge og skifte .. Jebali arbejder mere defensivt end Frø så måske det er at foretrække at bruge ham på kanten.

                              Udfordringen er stadig at få plads til Kadrii …
                              Kadrii sad jo på bænken mod FCN.

                              Frø er betydeligt bedre centralt end han er på kanten, alle hans mål og assist er vel kommet fra 10'er positionen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Hvis Okosun er det vi har brug for, så kan vi lige så godt skifte trøjen ud med en fesen gul og ændre bavn til AC Horsens Light.

                                Er der hold i Haderslevs ambitioner så forestiller jeg mig ikke de kigger i retning af Okosun.
                                Okosun blev jo hentet i Midtjylland.

                                En stor stærk spiller som vinder alle sine dueller i luften, det synes jeg man har hørt om før i forhold til at skulle slås om at undgå nedrykning.

                                ​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X