Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis FCN ikke får en målmand, så kan de godt følge Vejle ned. Kan man sælge spillere i 50+ million klassen fra første division - næppe, så deres model er udfordret

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Hvis FCN ikke får en målmand, så kan de godt følge Vejle ned. Kan man sælge spillere i 50+ million klassen fra første division - næppe, så deres model er udfordret
      De rykker ikke ned. Jeg kan tilgengæld godt se dem gå ud og bruge en betydelig sum i Januar, for netop ikke at rykke ned. Jeg tror faktisk de kommer til at købe en rigtig god 9'er og en erfaren forsvarsspiller, de sejler fuldstændigt uden Kian.

      Comment


        Viborg har igen gang i en god kamp.

        Grønning er en herlig 9'er.

        Det er helt tydeligt at de, i modsætning til os, får gjort spillet bredt på den sidste 3 del, ved at spille med Bakiz som indadvendt kantangriber og Christian Sørensen, som er en fornøjelse at se spille fodbold, i overlap og med tidlige indlæg.

        Putros er dog ikke nogen speciel fornøjelse, på højreback. Jeg kan godt lide at Kramer skubber ud for at hjælpe med at lukke rummet bag højreback ned. Fordi Bonde kan falde ned og agere stopper fra sin 6'er position.

        Og så står de godt på midtbanen. De har ikke været specielt farlige, men det har Brøndby heller ikke rigtigt været, på nær fra distancen, hvor Slimane testede træværket.



        ​​​​​

        ​​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Viborg har igen gang i en god kamp.

          Grønning er en herlig 9'er.

          Det er helt tydeligt at de, i modsætning til os, får gjort spillet bredt på den sidste 3 del, ved at spille med Bakiz som indadvendt kantangriber og Christian Sørensen, som er en fornøjelse at se spille fodbold, i overlap og med tidlige indlæg.

          Putros er dog ikke nogen speciel fornøjelse, på højreback. Jeg kan godt lide at Kramer skubber ud for at hjælpe med at lukke rummet bag højreback ned. Fordi Bonde kan falde ned og agere stopper fra sin 6'er position.

          Og så står de godt på midtbanen. De har ikke været specielt farlige, men det har Brøndby heller ikke rigtigt været, på nær fra distancen, hvor Slimane testede træværket.



          ​​​​​

          ​​​​​
          Bif på 1-0, efter VFF har tabt luften det seneste kvarter.

          ligaen knækker over og vi er som forventelig i den nedre halvdel.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Bif på 1-0, efter VFF har tabt luften det seneste kvarter.

            ligaen knækker over og vi er som forventelig i den nedre halvdel.
            Ja. Men det er nu ikke fordi det er så spændende at slutte 6 alligevel.

            Ja, det var især Christian Sørensen der faldt lidt ud af kampen til sidst og så får de det svært. Jeg vil dog sige at det havde ikke været urimeligt at den var endt uafgjort. Er du gal for et hug på overliggeren af Grønning.

            ​​​​​

            Comment


              Jeg ved godt, at vi lige pt. har spillet en kamp mindre end de andre, men nu er rækken (ved at) dele sig i to. Seks point op lige nu ... uafgjort mod gymnasterne er ikke nok til at lukke det hul ...

              Comment


                Er du vanvittig en omgang bras Haderslev leverer.
                Det er fandme ikke premier League, det helt sikkert. Medmindre mine øjne bedrager mig, så har jeg lige set Emil Holm aflevere bolden til Silkeborgs centerforsvar der så vælger at spille bolden tilbage igen til Emil Holm.
                ​​​​
                ​​​
                Jeg er ikke overrasket over at ligaen knækker midtover og det gør mig heller ikke det store, de interessante pladser er taget, en 6 plads er ligegyldig.
                ​​​​​
                Last edited by Striwetforlivet!; 31-10-2021, 20:56.

                Comment


                  P.t. 6 point til en 6. plads …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Er du vanvittig en omgang bras Haderslev leverer.
                    Det er fandme ikke premier League, det helt sikkert. Medmindre mine øjne bedrager mig, så har jeg lige set Emil Holm aflevere bolden til Silkeborgs centerforsvar der så vælger at spille bolden tilbage igen til Emil Holm.
                    ​​​​
                    ​​​
                    Jeg er ikke overrasket over at ligaen knækker midtover og det gør mig heller ikke det store, de interessante pladser er taget, en 6 plads er ligegyldig.
                    ​​​​​
                    Ja det bliver helt sikkert sindsoprivende spændende med et taberslutspil hvor nedrykkerne er fundet.

                    Bevares der er 7. pladsen at spille om, hvor man kan komme i den horribelt hjernedøde Europa-plads-finale..
                    Håber snart der er nogle ansvarlige der vågner op og fjerner den mulighed at nr 7 kan komme i Europa. Giv da for fanden 1 mill af tv pengene i præmie hvis der absolut skal være noget at vinde for sæsonens slatne mandskaber.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Er du vanvittig en omgang bras Haderslev leverer.
                      Det er fandme ikke premier League, det helt sikkert. Medmindre mine øjne bedrager mig, så har jeg lige set Emil Holm aflevere bolden til Silkeborgs centerforsvar der så vælger at spille bolden tilbage igen til Emil Holm.
                      ​​​​
                      ​​​
                      Jeg er ikke overrasket over at ligaen knækker midtover og det gør mig heller ikke det store, de interessante pladser er taget, en 6 plads er ligegyldig.
                      ​​​​​
                      Fin kamp og god assist af Klynge. Håber han får bidt sig hent fast på SIF holdet.
                      Forsatan hvor er Haderslev ringe … ligner godt nok en nedrykker
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        De 150 mio som sdr jyske var stillet i udsigt skal omsættes godt hvis de ikke skal møde Vejle og Esbjerg næste år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          De 150 mio som sdr jyske var stillet i udsigt skal omsættes godt hvis de ikke skal møde Vejle og Esbjerg næste år.
                          Ja der skal sgu nogle hæftige forstærkninger til.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Ja det bliver helt sikkert sindsoprivende spændende med et taberslutspil hvor nedrykkerne er fundet.

                            Bevares der er 7. pladsen at spille om, hvor man kan komme i den horribelt hjernedøde Europa-plads-finale..
                            Håber snart der er nogle ansvarlige der vågner op og fjerner den mulighed at nr 7 kan komme i Europa. Giv da for fanden 1 mill af tv pengene i præmie hvis der absolut skal være noget at vinde for sæsonens slatne mandskaber.
                            Jeg er enig i forhold til 7 pladsen og Europa. Det hører ingen steder hjemme.

                            Jeg tror nu ikke det ville være synderligt mere sindsoprivende at komme i slutspil hvor man godt ved vi ender som nummer 6.

                            Jeg har sagt fra starten af sæsonen, en top seks udmelding er ikke noget særligt. Det er jo det minimale klubberne har som ambition. Vi skal op i en top 4 før det begynder at blive interessant.

                            Jeg håber tilgengæld at vi begynder at hive vores transfers ind fra Januar og får skibet ud af det vi ikke skal bruge og det som vil videre, får spillet de unge ind og får formationen til at fungere ordentligt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              De 150 mio som sdr jyske var stillet i udsigt skal omsættes godt hvis de ikke skal møde Vejle og Esbjerg næste år.
                              Mon ikke de tager droppet ned og bygger op derfra? Det ligner noget der skal bygges op fra bunden, det der projekt, selvom de med 150 mill, godt kunne holde sig oppe, alt efter hvad der sker i Januar.

                              Comment


                                Hvis vi vinder i morgen begynder jeg at sove bedre om natten. Så vil vi have 9p og bedre målscore ned til stregen.

                                Jeg er ikke en af dem der er overbevist om at vi ikke kommer i nedrykningsfare.
                                Selv Kadrii siger jo mellem og på linjerne i SFÅ interviewet(hvilket virkelig var et interview der havde potentiale til noget godt, men bare blev en tur ned af mindernes vej selvom Kadrii flere gange var klar til at komme med nogle barske sandheder) at tingene ikke fungere i OB.
                                Et hold der har været sammen 2-3 år nu og stadig ikke er relationelle.
                                Vi kan altså lynhurtigt komme i et grimt nedryknings slagsmål

                                Comment

                                Working...
                                X