Hvis FCN ikke får en målmand, så kan de godt følge Vejle ned. Kan man sælge spillere i 50+ million klassen fra første division - næppe, så deres model er udfordret
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHvis FCN ikke får en målmand, så kan de godt følge Vejle ned. Kan man sælge spillere i 50+ million klassen fra første division - næppe, så deres model er udfordret
Comment
-
Viborg har igen gang i en god kamp.
Grønning er en herlig 9'er.
Det er helt tydeligt at de, i modsætning til os, får gjort spillet bredt på den sidste 3 del, ved at spille med Bakiz som indadvendt kantangriber og Christian Sørensen, som er en fornøjelse at se spille fodbold, i overlap og med tidlige indlæg.
Putros er dog ikke nogen speciel fornøjelse, på højreback. Jeg kan godt lide at Kramer skubber ud for at hjælpe med at lukke rummet bag højreback ned. Fordi Bonde kan falde ned og agere stopper fra sin 6'er position.
Og så står de godt på midtbanen. De har ikke været specielt farlige, men det har Brøndby heller ikke rigtigt været, på nær fra distancen, hvor Slimane testede træværket.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægViborg har igen gang i en god kamp.
Grønning er en herlig 9'er.
Det er helt tydeligt at de, i modsætning til os, får gjort spillet bredt på den sidste 3 del, ved at spille med Bakiz som indadvendt kantangriber og Christian Sørensen, som er en fornøjelse at se spille fodbold, i overlap og med tidlige indlæg.
Putros er dog ikke nogen speciel fornøjelse, på højreback. Jeg kan godt lide at Kramer skubber ud for at hjælpe med at lukke rummet bag højreback ned. Fordi Bonde kan falde ned og agere stopper fra sin 6'er position.
Og så står de godt på midtbanen. De har ikke været specielt farlige, men det har Brøndby heller ikke rigtigt været, på nær fra distancen, hvor Slimane testede træværket.
ligaen knækker over og vi er som forventelig i den nedre halvdel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægBif på 1-0, efter VFF har tabt luften det seneste kvarter.
ligaen knækker over og vi er som forventelig i den nedre halvdel.
Ja, det var især Christian Sørensen der faldt lidt ud af kampen til sidst og så får de det svært. Jeg vil dog sige at det havde ikke været urimeligt at den var endt uafgjort. Er du gal for et hug på overliggeren af Grønning.
Comment
-
Er du vanvittig en omgang bras Haderslev leverer.
Det er fandme ikke premier League, det helt sikkert. Medmindre mine øjne bedrager mig, så har jeg lige set Emil Holm aflevere bolden til Silkeborgs centerforsvar der så vælger at spille bolden tilbage igen til Emil Holm.
Jeg er ikke overrasket over at ligaen knækker midtover og det gør mig heller ikke det store, de interessante pladser er taget, en 6 plads er ligegyldig.
Last edited by Striwetforlivet!; 31-10-2021, 20:56.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægEr du vanvittig en omgang bras Haderslev leverer.
Det er fandme ikke premier League, det helt sikkert. Medmindre mine øjne bedrager mig, så har jeg lige set Emil Holm aflevere bolden til Silkeborgs centerforsvar der så vælger at spille bolden tilbage igen til Emil Holm.
Jeg er ikke overrasket over at ligaen knækker midtover og det gør mig heller ikke det store, de interessante pladser er taget, en 6 plads er ligegyldig.
Bevares der er 7. pladsen at spille om, hvor man kan komme i den horribelt hjernedøde Europa-plads-finale..
Håber snart der er nogle ansvarlige der vågner op og fjerner den mulighed at nr 7 kan komme i Europa. Giv da for fanden 1 mill af tv pengene i præmie hvis der absolut skal være noget at vinde for sæsonens slatne mandskaber.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægEr du vanvittig en omgang bras Haderslev leverer.
Forsatan hvor er Haderslev ringe … ligner godt nok en nedrykker817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ja det bliver helt sikkert sindsoprivende spændende med et taberslutspil hvor nedrykkerne er fundet.
Bevares der er 7. pladsen at spille om, hvor man kan komme i den horribelt hjernedøde Europa-plads-finale..
Håber snart der er nogle ansvarlige der vågner op og fjerner den mulighed at nr 7 kan komme i Europa. Giv da for fanden 1 mill af tv pengene i præmie hvis der absolut skal være noget at vinde for sæsonens slatne mandskaber.
Jeg tror nu ikke det ville være synderligt mere sindsoprivende at komme i slutspil hvor man godt ved vi ender som nummer 6.
Jeg har sagt fra starten af sæsonen, en top seks udmelding er ikke noget særligt. Det er jo det minimale klubberne har som ambition. Vi skal op i en top 4 før det begynder at blive interessant.
Jeg håber tilgengæld at vi begynder at hive vores transfers ind fra Januar og får skibet ud af det vi ikke skal bruge og det som vil videre, får spillet de unge ind og får formationen til at fungere ordentligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDe 150 mio som sdr jyske var stillet i udsigt skal omsættes godt hvis de ikke skal møde Vejle og Esbjerg næste år.
Comment
-
Hvis vi vinder i morgen begynder jeg at sove bedre om natten. Så vil vi have 9p og bedre målscore ned til stregen.
Jeg er ikke en af dem der er overbevist om at vi ikke kommer i nedrykningsfare.
Selv Kadrii siger jo mellem og på linjerne i SFÅ interviewet(hvilket virkelig var et interview der havde potentiale til noget godt, men bare blev en tur ned af mindernes vej selvom Kadrii flere gange var klar til at komme med nogle barske sandheder) at tingene ikke fungere i OB.
Et hold der har været sammen 2-3 år nu og stadig ikke er relationelle.
Vi kan altså lynhurtigt komme i et grimt nedryknings slagsmål
- Likes 2
Comment
Comment