Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Ud fra ovenstående statistikker er der jo ærligt talt ingen mangler. Han ligger i toppen af alt, hvad man skal som central midtbanespiller.

    (Jeg ved godt, hvad du mener).

    Men vi tærer godt nok også på de to centrale spillere. De skal jo arbejde som gale i det nuværende system, som i dårlige perioder minder om 4-2-4.
    Og så er Vejle ikke i nærheden af at have et hold. Prøven komme mod top 6 klubberne. Spændende om holdet kan spille lige op eller slå Randers.

    Comment


      OB har nu spillet mod alle hold, og er halvvejs i Superligaens grundspil. Vi har derfor lavet en kort status med Andreas Alm.

      http://obstruktion.dk/video-alm-give...-grundspillet/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        OB har nu spillet mod alle hold, og er halvvejs i Superligaens grundspil. Vi har derfor lavet en kort status med Andreas Alm.

        http://obstruktion.dk/video-alm-give...-grundspillet/
        Tak

        Syntes det er dejligt han nævner Breum. Havde dog håbet på lidt kontrakt afsløring fra ham Men dejligt han syntes vi er på vej frem. Det håber jeg vi er.
        For de sidste 2 kampe har godt været i hver sin ende af skalaen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          OB har nu spillet mod alle hold, og er halvvejs i Superligaens grundspil. Vi har derfor lavet en kort status med Andreas Alm.

          http://obstruktion.dk/video-alm-give...-grundspillet/
          Gud hvor jeg håber projektet med Alm forløses i OB. Jeg synes virkelig han er en interessant træner og han står ved sine holdninger/meninger, uanset om det er gået rigtig godt, skidt eller rigtig skidt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

            Gud hvor jeg håber projektet med Alm forløses i OB. Jeg synes virkelig han er en interessant træner og han står ved sine holdninger/meninger, uanset om det er gået rigtig godt, skidt eller rigtig skidt.
            Og det er rigtigt fint så længe det ikke bliver til stædighed .. det har man set før ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              OB har nu spillet mod alle hold, og er halvvejs i Superligaens grundspil. Vi har derfor lavet en kort status med Andreas Alm.

              http://obstruktion.dk/video-alm-give...-grundspillet/
              Tak. Og dejligt at høre ham uden baggrundsstøj. Han er let at forstå. Og det lyder klogt
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-af-obs-kloeve

                Comment


                  Table of Justice efter runde 11

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ikke-topholdet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Sjovt som FCNs skifte af målmand har haft en enorm betydning. Han lukker simpelthen for lette bolde ind. Jeg tvivler på de rammer top 6 denne gang også selvom XG kalder det.

                    Comment


                      Min halvvejsrekleksion efter 11 kampe (13 med pokalen)

                      Vi har vundet 5, krydset 5 og tabt 3. Isoleret er det ikke nogen katastrofe at tabe hjemme til FCK, ude mod AaB og ude mod FCN, men omvendt har nogle af vores krydser måske have udmøntet sig i 3 point, hvis vi havde været længere i processen med Alm ved roret. Her tænker jeg på især Viborg og Randers-kampene, og så måske også BIF-kampen, hvor jeg ellers synes vi performer relativt flot i det meste af kampen.

                      Projekt Alm er jeg overordnet godt tilfreds med, og synes det har været meget positivt at vi langsomt men sikkert ser ud til at få forløst både Frøkjær og Sabbi, mens det omvendt ser lidt mere bekymrende ud med Bashkim - som dog har haft nogle gode kampe senest, selvom han ikke er kommet på tavlen.

                      Med lidt trupjusteringer her og der, tror jeg egentlig på, at vi kan komme med i top6, men især defensivt skal der afstemmes bedre. Det er en af mine største bekymringer egentlig, for jeg synes at vi i de fleste kampe skaber målchancer nok. Skarpheden kan altid forbedres mens defensiv placering, presset og de ting her kræver lidt mere arbejde som jeg ser det.

                      Jeg tror faktisk godt på, at vi kan opnå en top6-placering jo mere tid Alm får med truppen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Min halvvejsrekleksion efter 11 kampe (13 med pokalen)

                        Vi har vundet 5, krydset 5 og tabt 3. Isoleret er det ikke nogen katastrofe at tabe hjemme til FCK, ude mod AaB og ude mod FCN, men omvendt har nogle af vores krydser måske have udmøntet sig i 3 point, hvis vi havde været længere i processen med Alm ved roret. Her tænker jeg på især Viborg og Randers-kampene, og så måske også BIF-kampen, hvor jeg ellers synes vi performer relativt flot i det meste af kampen.

                        Projekt Alm er jeg overordnet godt tilfreds med, og synes det har været meget positivt at vi langsomt men sikkert ser ud til at få forløst både Frøkjær og Sabbi, mens det omvendt ser lidt mere bekymrende ud med Bashkim - som dog har haft nogle gode kampe senest, selvom han ikke er kommet på tavlen.

                        Med lidt trupjusteringer her og der, tror jeg egentlig på, at vi kan komme med i top6, men især defensivt skal der afstemmes bedre. Det er en af mine største bekymringer egentlig, for jeg synes at vi i de fleste kampe skaber målchancer nok. Skarpheden kan altid forbedres mens defensiv placering, presset og de ting her kræver lidt mere arbejde som jeg ser det.

                        Jeg tror faktisk godt på, at vi kan opnå en top6-placering jo mere tid Alm får med truppen.
                        Jeg syntes vores pointtal flugter fint med forventningerne.
                        Ingen var i tvivl før, og vel heller ikke nu om at det bliver et uhyggeligt tæt løb som sagtens kan ende med, at målscoren afgør den sidste plads i top .

                        Mine forventninger var ikke top 6 inden sæsonen, men mine forhåbninger var selvfølgelig top 6. Der er trods alt forskel. Vi kan sagtens nå top 6.

                        Det var på forhånd forventet at Herning og FCK ville køre parløb om 1-2 pladsen.

                        Det var vel også forventningen at BIF og AGF ville være de næst største favoritter. Her har vi vel de største overraskelser so far, men vel måske også de største trusler for OB i top 6 blandt de hold vi har under os.


                        I næste lag havde de fleste AaB, FCN, Randers og OB.
                        AaB har været godt kørende og ligner pt et sikkert top 6 hold. Randers var mere usikker da de også har Europa, men har præsteret flot og har også en stabil kurs mod top 6. FCN lavede omvendt af hvad de plejer idet de startede godt og gik kolde så her er det spændende om de i vanlig stil kommer med en stærk slutspurt. OB har som nævnt spillet til par og her vil meget afhænge af de indbyrdes kampe mod de nærmeste rivaler til top 6.
                        Vi har Randers, FCN, AaB og AGF hjemme mens vi skal til Brøndby så i de kampe er vi bedre stillet end i første halvdel.
                        Vi skal være bedre til at slå de formodede bundhold som Viborg, Silkeborg , Sønderjyske og Vejle og her kan der ligge en lille fare at lure da vi møder 3 af disse hold på udebane.


                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Jeg syntes vores pointtal flugter fint med forventningerne.
                          Ingen var i tvivl før, og vel heller ikke nu om at det bliver et uhyggeligt tæt løb som sagtens kan ende med, at målscoren afgør den sidste plads i top .

                          Mine forventninger var ikke top 6 inden sæsonen, men mine forhåbninger var selvfølgelig top 6. Der er trods alt forskel. Vi kan sagtens nå top 6.

                          Det var på forhånd forventet at Herning og FCK ville køre parløb om 1-2 pladsen.

                          Det var vel også forventningen at BIF og AGF ville være de næst største favoritter. Her har vi vel de største overraskelser so far, men vel måske også de største trusler for OB i top 6 blandt de hold vi har under os.


                          I næste lag havde de fleste AaB, FCN, Randers og OB.
                          AaB har været godt kørende og ligner pt et sikkert top 6 hold. Randers var mere usikker da de også har Europa, men har præsteret flot og har også en stabil kurs mod top 6. FCN lavede omvendt af hvad de plejer idet de startede godt og gik kolde så her er det spændende om de i vanlig stil kommer med en stærk slutspurt. OB har som nævnt spillet til par og her vil meget afhænge af de indbyrdes kampe mod de nærmeste rivaler til top 6.
                          Vi har Randers, FCN, AaB og AGF hjemme mens vi skal til Brøndby så i de kampe er vi bedre stillet end i første halvdel.
                          Vi skal være bedre til at slå de formodede bundhold som Viborg, Silkeborg , Sønderjyske og Vejle og her kan der ligge en lille fare at lure da vi møder 3 af disse hold på udebane.

                          Jeg ser det også som godkendt. Jeg havde trods den lovende strategiudlægning ikke forventet at vores spil ville ændre sig så radikalt.
                          Men jeg tror fortsat at vi skal ramme den magiske grænse ved 30 point for at komme i top 6, så der skal lægges en my mere på, hvis vi skal helt i mål. Vi har hold som er under os, jeg næsten er sikker på hæver deres pointsnit i Bøf og AGF, da de bare har kvaliteten. Aab er stukket af, fcn skal man aldrig afskrive og Randers virker bare ekstremt stabile, imens Sif jo bare virker til at blive bedre og bedre. Randers er dog et hold jeg tror bliver ramt her i det sene efterår. Europakampene kommer som perler på en snor og det kolde vejr vil fremkalde skader, hvor jeg tror de bliver sårbare.
                          Men det er jo det rene gætværk, for i virkeligheden synes jeg jo ikke det ene hold ser så meget bedre ud end det andet når jeg skiller de to tophold væk og regner et svagt vejlehold fra. Aab har haft tur i den, men det er ikke mange gram den enkelte kamp for dem skal hælde, før de kun får kryds i tre-fire af de kampe de har vundet. I næste halvdel af gruppespillet kan det ligeså vel være os, agf eller et helt tredje hold som rammer samme periode og drøner lunt ind i top 6-ræset. Randers gjorde det sidste år efter en lunken start, agf gjorde det for to år siden efter en hæslig start og for tre år siden var det OB, som ramte den i røven og lavede 5 på stribe. Det er så tæt det hele, så vi kan analysere nok så meget på, hvor det enkelte hold lige er lidt bedre end os, men det er bare marginaler der i tre-fire kampe indenfor en kortere tidshorisont skal gå vores vej, og så er vi virkelig inde i varmen, imens det modsatte ligeså vel kan ske.

                          Comment


                            I forhold til top 6, så er det for mig stadig ikke specielt vigtigt, det eneste interessante ved top 6 er medaljer eller Europa, men det er selvfølgeligt et fint delmål.

                            Og så Iøvrigt, nummer 4 på listen over flest tilskuere, ganske udemærket:

                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...a-tilskuerboom

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              I forhold til top 6, så er det for mig stadig ikke specielt vigtigt, det eneste interessante ved top 6 er medaljer eller Europa, men det er selvfølgeligt et fint delmål.

                              Og så Iøvrigt, nummer 4 på listen over flest tilskuere, ganske udemærket:

                              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...a-tilskuerboom
                              Tænker heller ikke at top6 er så interessant i sig selv men at komme der betyder trods alt at et mål er opnået og at nedrykning ikke er et tema. Det betyder at man kan spille unge spillere ind på holdet uden risiko og det er alt andet lige 10 kampe før næste sæson med markant modstand der tester evner og mentalitet.

                              Hvis man ikke ønsker at hente en venstrekant eller sekser hvor OB halter mest så skal Breum og Østrøm eller Tarik jo spilles ind … Østrøm var ikke uden fejl men som med Oliver og Bernat så udvikler de sig mest med fast spilletid fremfor indhop her og der .. ser det også med Frøkjær .. Det vil der være mulighed for i top6.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Tænker heller ikke at top6 er så interessant i sig selv men at komme der betyder trods alt at et mål er opnået og at nedrykning ikke er et tema. Det betyder at man kan spille unge spillere ind på holdet uden risiko og det er alt andet lige 10 kampe før næste sæson med markant modstand der tester evner og mentalitet.

                                Hvis man ikke ønsker at hente en venstrekant eller sekser hvor OB halter mest så skal Breum og Østrøm eller Tarik jo spilles ind … Østrøm var ikke uden fejl men som med Oliver og Bernat så udvikler de sig mest med fast spilletid fremfor indhop her og der .. ser det også med Frøkjær .. Det vil der være mulighed for i top6.
                                Jeg er ikke sikker på at de vil få mere spilletid ved at spille i toppen af slutspillet, der er også noget der at spille om på den anden side så får jo også meget spilletid nu.

                                Jeg var ved sommerens transfer vindue overbevist om at man kun burde hente en højreback og det holder jeg ved, til venstrekanten har man stadig, Jebali, Fenger og Breum og det er for mange offensivespillere til at hente yderligere ind, medmindre det er Christian der står og banker på.

                                Hvordan man skal agere i næste transfer vindue afhænger af hvad der sker med JJ og Tverskov eller om der er andre nøglespillere der skal videre.

                                Jeg så stadig gerne Østrøm på den 6'er, de der dybe stikninger den knægt kan sende afsted er giftige.
                                ​​​​​

                                ​​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X