Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    De har et noget bedre hold, så forudsætningerne for at vinde 3 i streg er klart bedre for dem. Jeg husker ikke hvornår vi sidst har vundet 3 i rap i grundspillet. Det må gerne ske nu, men så skal der nye boller på suppen i forhold til Viborg kampen.
    3 i streg kommer ikke til at ske i dette grundspil. Det er vi slet ikke gode nok pt. Succes kriteriet i år er at få en tydelig spillespil, få en masse unge sluset ind på holdet og vigtigst af alt….. Overlevelse

    Comment


      Tver ligaens bedste.

      https://www.bt.dk/superligaen/ober-b...ming-og-styrke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Han var virkelig god idag

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Han var virkelig god idag
          Ikke kun i dag. Han er den som gør en forskel i vores forsvar.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Han var virkelig god idag
            Fungerer Tver ikke også bedre sammen med AJA end med Kasper? Jeg synes de placerer sig bedre ift. hinanden og det virker mere dynamisk

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Fungerer Tver ikke også bedre sammen med AJA end med Kasper? Jeg synes de placerer sig bedre ift. hinanden og det virker mere dynamisk
              Det ser til tider sådan ud, jeg tror også på at Alm ikke er bange for at sætte KL på bænken hvis det også er hans vurdering .. time will tell.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det ser til tider sådan ud, jeg tror også på at Alm ikke er bange for at sætte KL på bænken hvis det også er hans vurdering .. time will tell.
                Efter nu flere kampe sammen, mener jeg klart, at AJA og Tver fungerer næsten 100% bedst sammen ift KL, og i går var AJA endda flere gange med i afslutninger ved Vejles mål. Dem er jeg tryg ved i fremtiden…

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                  Efter nu flere kampe sammen, mener jeg klart, at AJA og Tver fungerer næsten 100% bedst sammen ift KL, og i går var AJA endda flere gange med i afslutninger ved Vejles mål. Dem er jeg tryg ved i fremtiden…
                  Kl har skuffet mig. Han er ikke bedre end da han tog sydpå i sin tid. Han er god på låget, men det er vist også det.
                  Ingen af dem er superstjerner, og hvis der ikke var talenter på vej så var det oplagt at købe ind til cf.

                  Det skal så med i ligningen at Vejle faldt helt sammen på 5 min.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Kl har skuffet mig. Han er ikke bedre end da han tog sydpå i sin tid. Han er god på låget, men det er vist også det.
                    Ingen af dem er superstjerner, og hvis der ikke var talenter på vej så var det oplagt at købe ind til cf.

                    Det skal så med i ligningen at Vejle faldt helt sammen på 5 min.
                    Så må man jo håbe at Vestergaard eller Østrøm er klar til at tage over for AJA til sommer …
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Lidt til Tifo. https://www.bt.dk/samfund/efterlyser...nd-dig-at-soeg
                      Last edited by Plum; 02-10-2021, 11:49.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...maanedens-hold
                        Sabbi og Christian Sørensen på månedens hold.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Så må man jo håbe at Vestergaard eller Østrøm er klar til at tage over for AJA til sommer …
                          Hvis top6 målsætningen lykkes er der jo frit lejde til Alm på at bruge Vestergård, som jeg tror er bedste bud på den plads, i cf. og give ham masser af tid til en uvurderlig erfaring mod de bedste i Danmark. Østrøm ( og Tarik) tror jeg kommer til at være første udfordrer til en 6'er position hvis der ikke kan forlænges med JJT, og her har Østrøm skrabet meget kamperfaring sammen efterhånden.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Hvis top6 målsætningen lykkes er der jo frit lejde til Alm på at bruge Vestergård, som jeg tror er bedste bud på den plads, i cf. og give ham masser af tid til en uvurderlig erfaring mod de bedste i Danmark. Østrøm ( og Tarik) tror jeg kommer til at være første udfordrer til en 6'er position hvis der ikke kan forlænges med JJT, og her har Østrøm skrabet meget kamperfaring sammen efterhånden.
                            Men alligevel vælger Alm Kløve først.

                            Det er måske også bare os fans som ikke er tålmodige i forhold til at bringe spillerne tættere på start 11.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Men alligevel vælger Alm Kløve først.

                              Det er måske også bare os fans som ikke er tålmodige i forhold til at bringe spillerne tættere på start 11.
                              Jeg siger heller ikke at Kløve bliver siet helt fra, men jeg tror på at Specielt Østrøm med det opdrag i denne sæson trænger sig på til en 6'er position

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                https://fyens.dk/artikel/kun-sabbi-k...vinster-for-ob
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X