Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han var virkelig god idag"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Fungerer Tver ikke også bedre sammen med AJA end med Kasper? Jeg synes de placerer sig bedre ift. hinanden og det virker mere dynamisk
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet ser til tider sådan ud, jeg tror også på at Alm ikke er bange for at sætte KL på bænken hvis det også er hans vurdering .. time will tell.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlægEfter nu flere kampe sammen, mener jeg klart, at AJA og Tver fungerer næsten 100% bedst sammen ift KL, og i går var AJA endda flere gange med i afslutninger ved Vejles mål. Dem er jeg tryg ved i fremtiden…
Ingen af dem er superstjerner, og hvis der ikke var talenter på vej så var det oplagt at købe ind til cf.
Det skal så med i ligningen at Vejle faldt helt sammen på 5 min.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Kl har skuffet mig. Han er ikke bedre end da han tog sydpå i sin tid. Han er god på låget, men det er vist også det.
Ingen af dem er superstjerner, og hvis der ikke var talenter på vej så var det oplagt at købe ind til cf.
Det skal så med i ligningen at Vejle faldt helt sammen på 5 min."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Lidt til Tifo. https://www.bt.dk/samfund/efterlyser...nd-dig-at-soegLast edited by Plum; 02-10-2021, 11:49."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Så må man jo håbe at Vestergaard eller Østrøm er klar til at tage over for AJA til sommer …
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHvis top6 målsætningen lykkes er der jo frit lejde til Alm på at bruge Vestergård, som jeg tror er bedste bud på den plads, i cf. og give ham masser af tid til en uvurderlig erfaring mod de bedste i Danmark. Østrøm ( og Tarik) tror jeg kommer til at være første udfordrer til en 6'er position hvis der ikke kan forlænges med JJT, og her har Østrøm skrabet meget kamperfaring sammen efterhånden.
Det er måske også bare os fans som ikke er tålmodige i forhold til at bringe spillerne tættere på start 11.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Men alligevel vælger Alm Kløve først.
Det er måske også bare os fans som ikke er tålmodige i forhold til at bringe spillerne tættere på start 11.
Believe OB
Comment
Comment