Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
    Det ser lidt ud til, at tabellen kan knække over, så Randers, FCM, FCK og FCN stikker af, måske AaB følger med dem. Det efterlader så syv klubber, deriblandt os, i en kamp om den sjette plads i slutspillet. Vi skal så dér konkurrere med blandt andet BIF og AGF om den sjette plads. Her kan de indbyrdes kampe blive meget afgørende - og vi har jo de to klubber i de næste to kampe, inden der er landskampspause. Spændende.
    Jeg er bange for, det ikke bliver så vanvittigt spændende, men måske mere... ensidigt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Jeg er bange for, det ikke bliver så vanvittigt spændende, men måske mere... ensidigt.
      Personligt tror jeg heller ikke, at det bliver spændende. Men vi kan da gøre vores til det. Hvis vi endelig skal se noget positivt ved sæsonen hidtil er det, at der ikke allerede er seks klubber der er stukket af, så der er mulighed endnu for at komme med. Men det kræver betydeligt mere niveau, end det, vi hidtil har set.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Skylder ja stadig en øl... så sætter en pølser nu. Vi taber ikke!
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Aftale
        Vi deler en makker menu? :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



          Vi deler en makker menu? :-)
          God idé andlox godt du huskede det. Du må sige til næste gang du kommer på stadion

          Comment


            AGF får en snitter af Viborg.
            Det kan godt blive svært i Århus, men de er dog til at tale med.

            Comment


              David ligner mere og mere en der er på vej til at blive OB-træner om en små 2 års tid.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                AGF får en snitter af Viborg.
                Det kan godt blive svært i Århus, men de er dog til at tale med.
                Ja det bliver uden tvivl en fighter kamp med 2 jævne superligahold hvor det er svært at spå om slutresultatet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                  AGF får en snitter af Viborg.
                  Det kan godt blive svært i Århus, men de er dog til at tale med.
                  De mangler også kvalitet på deres hold. Mortensen er ikke på toppen endnu og ellers er det Thorsteinsson det skal komme fra og det er for lidt. Nu skylder de godt nok en trodsreaktion ovenpå en lille ydmygelse imod Viborg og det kan se gå udover os, men hvis det ikke bliver bedre end hvad de har vist indtil nu, så bør vi have lettere ved at håndtere dem defensivt end Brøndbys hurtigløbere. Så er spørgsmålet så om vi kan præstere ligeså flot offensivt som vi kunne igår.

                  Comment


                    Jeg ved godt vi ikke har spillet så godt til tider. Og vi fortsætter nok stimen. Vil dog pointere at AGF og Brøndby pt ligger under os, og begge har haft på papiret et nemmere program :D

                    Comment


                      Spørgsmålet er om vi kommer til at møde sultne GF'er:
                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nedtur/8803233

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Spørgsmålet er om vi kommer til at møde sultne GF'er:
                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nedtur/8803233
                        Det korte svar er 'ja', det gør vi.

                        Det her scenarie er jo i OB-regi en klassiker af dimensioner - fortællingen om et modstanderhold i krise, som vi så giver en hjælpende hånd med at komme på ret kurs igen.

                        Jeg forestiller mig et frådende AGF-hold, der kommer ud op spiller som gjaldt det livet. Af samme årsag ville jeg hellere have mødt AGF på alle andre tidspunkter end nu. I øvrigt også klassisk at kampen ligger lige op til en landskampspause. Så kan vi tage et nederlag og dårlig stemning med ind i den pause.

                        Lyder det pessimistisk? I den grad. Tænker dog at historien giver min pessimisme næring.

                        Eneste lille håb jeg kan få øje på er, hvis vi kan få en god start og måske kan komme foran. Så er AGF jo til at ryste qua deres for tiden lave niveau og selvtillid. Og måske det også kan vende publikum en anelse mod dem.

                        ....men jeg frygter det går, som det altid gør når OB står foran en kamp mod et hold i krise.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg

                          Det korte svar er 'ja', det gør vi.

                          Det her scenarie er jo i OB-regi en klassiker af dimensioner - fortællingen om et modstanderhold i krise, som vi så giver en hjælpende hånd med at komme på ret kurs igen.

                          Jeg forestiller mig et frådende AGF-hold, der kommer ud op spiller som gjaldt det livet. Af samme årsag ville jeg hellere have mødt AGF på alle andre tidspunkter end nu. I øvrigt også klassisk at kampen ligger lige op til en landskampspause. Så kan vi tage et nederlag og dårlig stemning med ind i den pause.

                          Lyder det pessimistisk? I den grad. Tænker dog at historien giver min pessimisme næring.

                          Eneste lille håb jeg kan få øje på er, hvis vi kan få en god start og måske kan komme foran. Så er AGF jo til at ryste qua deres for tiden lave niveau og selvtillid. Og måske det også kan vende publikum en anelse mod dem.

                          ....men jeg frygter det går, som det altid gør når OB står foran en kamp mod et hold i krise.
                          Ja og Patrick Mortensen scorer et par mål

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            De mangler også kvalitet på deres hold. Mortensen er ikke på toppen endnu og ellers er det Thorsteinsson det skal komme fra og det er for lidt. Nu skylder de godt nok en trodsreaktion ovenpå en lille ydmygelse imod Viborg og det kan se gå udover os, men hvis det ikke bliver bedre end hvad de har vist indtil nu, så bør vi have lettere ved at håndtere dem defensivt end Brøndbys hurtigløbere. Så er spørgsmålet så om vi kan præstere ligeså flot offensivt som vi kunne igår.
                            Egentligt utroligt at vi fik uagjort igår uskarpe i offensiven og mange defensive fejl, vi fik et point og var tæt på alle 3 point. Vi er tiltider meget kritiske overfor vores spillere, men mange besidder ubestridt kvalitet, det er bare sjældent at hovedparten af spillerne præsterer samtidig. Hvis BK og OC præsterer i top uden at de andre spillere daler i nivau har vi en rigtig god chance mod AGF.

                            Bliver en meget spændende kamp, håber vi får det første mål og kan trække den sidste selvtilid ud af AGF.

                            Comment


                              Det er heller ikke tilfældigt at GF har overhalet os de seneste år. Eksempel: De køber Thorsteinsson og vi køber Opondo.
                              JH, PH, TC er OB største fejl i gennem historien. Pilen peger naturligvis på NT, men lad os håbe at den nye strategi kan omsættes og at Bjørn får magt til at lave en god forretning og stå for køb og salg, uden at et sportsudvalg ødelægger linjen

                              Comment


                                Sønderjyske henter offensiv højreback i Holland

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sk-hoejreback/

                                De findes åbenbart på markedet..

                                Comment

                                Working...
                                X