Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Robin Østrøm erkender, at de seneste kampe har været svære for ham, men han lader sig ikke gå på af den kritik, der har været.

    http://obstruktion.dk/oestroem-de-si...vaeret-svaere/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Robin Østrøm erkender, at de seneste kampe har været svære for ham, men han lader sig ikke gå på af den kritik, der har været.

      http://obstruktion.dk/oestroem-de-si...vaeret-svaere/
      Sådan Robin Du giver den bare gas

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Robin Østrøm erkender, at de seneste kampe har været svære for ham, men han lader sig ikke gå på af den kritik, der har været.

        http://obstruktion.dk/oestroem-de-si...vaeret-svaere/
        stærkt Robin bare klø på....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Du er sej knægt!
          ​​

          Comment


            For satan hvor er sønderjydske ringe tænker ikke de bliver en kandidat til top 6 men nærmere de skal kæmpe hårdt for at undgå nedrykning.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              For satan hvor er sønderjydske ringe tænker ikke de bliver en kandidat til top 6 men nærmere de skal kæmpe hårdt for at undgå nedrykning.
              Det var ikke imponerende nej. FCM må dog også påstås at være skræmmende overlegne, jeg er godt nok glad for de 3 point i Herning.

              ​​​​​​Randers fortsætter dog ufortrødent med at buldre derudaf.
              ​​​​

              Comment


                Og Brøndby uden sejr i de første fem kampe

                …Så ved vi selvfølgelig alle sammen hvad der sker i næste weekend når de kommer på besøg…

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Det var ikke imponerende nej. FCM må dog også påstås at være skræmmende overlegne, jeg er godt nok glad for de 3 point i Herning.

                  ​​​​​​Randers fortsætter dog ufortrødent med at buldre derudaf.
                  ​​​​
                  Og BIF ligger stadig i bunden efter nederlag. Uden sejr i 5 kampe..

                  Det er 100000000000000000 million milliard % sikkert at de får den første sejr mod os. Det er skrevet i måne og stjerner. Jeg tager gerne imod væddemål.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                    Og Brøndby uden sejr i de første fem kampe

                    …Så ved vi selvfølgelig alle sammen hvad der sker i næste weekend når de kommer på besøg…
                    De spiller langt bedre fodbold end os. Selv med 5-6 mand ude. Det går så hurtigt at vores langsomme spillere slet ikke kan følge med og vi taber stensikkert.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      De spiller langt bedre fodbold end os. Selv med 5-6 mand ude. Det går så hurtigt at vores langsomme spillere slet ikke kan følge med og vi taber stensikkert.
                      Hvis vi spiller som imod fcn så ja, men jeg tror nu vi kommer til at se en lidt anden indstilling hjemme foran Ca. 10.000 og skal nok få udfordret det lidt vaklende bøf-forsvar med vores pres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Og BIF ligger stadig i bunden efter nederlag. Uden sejr i 5 kampe..

                        Det er 100000000000000000 million milliard % sikkert at de får den første sejr mod os. Det er skrevet i måne og stjerner. Jeg tager gerne imod væddemål.
                        Odds er simpelthen for ringe til at at nogen springer på det


                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Hvis vi spiller som imod fcn så ja, men jeg tror nu vi kommer til at se en lidt anden indstilling hjemme foran Ca. 10.000 og skal nok få udfordret det lidt vaklende bøf-forsvar med vores pres.
                          Og deres fart får udfordret vores langsomme og lidt vaklende forsvar med deres pres. Jeg ved ikke hvordan det går i morgen. Men Brøndby taber vi til

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Og deres fart får udfordret vores langsomme og lidt vaklende forsvar med deres pres. Jeg ved ikke hvordan det går i morgen. Men Brøndby taber vi til
                            Netop som jeg ofte skriver. Vi kan kun bruge OC og JT af de nuværende forsvarsspillere. De øvrige er ikke gode nok til et top 6 hold.
                            Chancen ligger i deres corona ramte hold.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                              Og Brøndby uden sejr i de første fem kampe

                              …Så ved vi selvfølgelig alle sammen hvad der sker i næste weekend når de kommer på besøg…
                              Det er altså en lidt sjov myte nogle fans af OB har fået opbygget der.
                              Jeg er stensikker på at hvis det blev undersøgt, så taber OB ikke oftere til hold i krise, end andre sammenlignelige hold ...
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Og BIF ligger stadig i bunden efter nederlag. Uden sejr i 5 kampe..

                                Det er 100000000000000000 million milliard % sikkert at de får den første sejr mod os. Det er skrevet i måne og stjerner. Jeg tager gerne imod væddemål.
                                Skylder ja stadig en øl... så sætter en pølser nu. Vi taber ikke!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X