Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Føj det bliver en tæt superliga i år. Det bliver 1p eller målscore der afgører Top 6 og samtlige der ikke kommer i Top 6 vil være i fare for nedrykning indtil det sidste.
    Jeg syntes vi ser gode ud men håber virkelig vi henter noget kvalitet ind ind lukketid. Ellers kan det både blive en dreng og en pige. Alle hold har bare et niveau der er sjældent set tættere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Føj det bliver en tæt superliga i år. Det bliver 1p eller målscore der afgører Top 6 og samtlige der ikke kommer i Top 6 vil være i fare for nedrykning indtil det sidste.
      Jeg syntes vi ser gode ud men håber virkelig vi henter noget kvalitet ind ind lukketid. Ellers kan det både blive en dreng og en pige. Alle hold har bare et niveau der er sjældent set tættere.
      Meget enig. Det rette køb kan tjene sig selv ind mange gange.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Meget enig. Det rette køb kan tjene sig selv ind mange gange.
        Ja det kan det. Jeg drømmer om 3 kvalitets spillere der kan træde direkte ind eller tæt på.
        -Venstre Back der skal konkurrere med Skjelvik. Gerne noget leje med forkøbsret hvis hylden bliver højere
        - Venstre kant der går direkte ind og bringer lign kvalitet ala Sabbi/Jebali/Kadrii. Helst køb/fast kontrakt
        - 9`er hvis Lieder smutter. Gerne en lign type. Bare bedre. Helst køb/fast kontrakt
        Hvis Lieder ikke smutter
        - Centerback med store spidskompetencer. Gerne leje med forkøbsret hvis hylden bliver højere

        Jeg ved godt det hele ikke kommer. Men truppen skal forstærkes på vigtige pladser. Så må der sælges og udlejes til Sverige/Norge eller til vinter hvis nogle er kommet i overskud og er utilfredse

        Kom nu OB! Vis nu nogle ambitioner og ikke bare bruge akademiet som undskyldning. Lige nu er vores akademi spillere ikke gode nok til at vi stiller med et halvt hold egen produktion. Det tager tid og indslusningen er jo igang. Det må bare ikke overskygge målet i sig selv

        Comment


          Altså der kan vel også argumenteres for en midtbane til at supplere Aron. Med den måde der forsøges at spilles på, er Okosun bare ikke god nok på kuglen.

          Comment


            Uhh FCM av av av! Nede med 3 efter 30 minutter.

            Comment


              Tshiembe og Mathias Greve(!?) til BIF? Det lyder ikke som om, de for alvor går efter nogen topplacering i år.

              Virkelig ikke skræmmende.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Tshiembe og Mathias Greve(!?) til BIF? Det lyder ikke som om, de for alvor går efter nogen topplacering i år.

                Virkelig ikke skræmmende.
                Greve har så spillet på et meget højt niveau i hvert fald et halvt år. Randers har forløst det hos ham, som vi aldrig formåede.
                Hader når vores drenge tager til bif

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Greve har så spillet på et meget højt niveau i hvert fald et halvt år. Randers har forløst det hos ham, som vi aldrig formåede.
                  Hader når vores drenge tager til bif
                  Og det skal vi huske, når Frø spiller uden selvtillid, og folk herinde er lidt vel hurtige på tasterne. Han har i hvert fald ikke et mindre potentiale end Greve.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Og det skal vi huske, når Frø spiller uden selvtillid, og folk herinde er lidt vel hurtige på tasterne. Han har i hvert fald ikke et mindre potentiale end Greve.
                    Oprigtigt spørgsmål. Hvor meget tror vi egentlig det påvirker når vi skriver herinde?

                    Læser spillerne med og bliver kede af det og derfor performer dårligere?
                    Læser klubben med og tænker "av, så må vi hellere skibbe ham af sted, når folk skriver sådan om ham"?

                    Jeg er selv mest til at give lang snor til spillerne, i sær de unge, men jeg er nysgerrig på hvor det er vi påvirker som debatforum, hvis man da kan svare på det overhovedet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                      Oprigtigt spørgsmål. Hvor meget tror vi egentlig det påvirker når vi skriver herinde?

                      Læser spillerne med og bliver kede af det og derfor performer dårligere?
                      Læser klubben med og tænker "av, så må vi hellere skibbe ham af sted, når folk skriver sådan om ham"?

                      Jeg er selv mest til at give lang snor til spillerne, i sær de unge, men jeg er nysgerrig på hvor det er vi påvirker som debatforum, hvis man da kan svare på det overhovedet.
                      Ingen idé.

                      Dårlig stemning omkring en spiller spreder sig som ringe i vandet. Blandt OBs fans er der en selvforståelse af, at OB skal være en klub, der udvikler talenter, alt i mens at tålmodigheden mod selvsamme ofte er begrænset.



                      Comment


                        Selvfølgelig betyder det noget hvad der skrives herinde. Det påvirker den generelle stemning, det påvirker sikkert enkelte journalister, det påvirker podcasts og fanmedier. Stemning omkring et hold/spillere er en symbiose, der først og fremmest præges af resultater, men derefter har alle en rolle.

                        Skal man så lade sig styre af det? Det må man selv om. Men hvis man tror på, at vokal støtte på tribunen og generel opbakning gør en positiv forskel må man også acceptere at handlinger med modsat fortegn påvirker negativt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Greve har så spillet på et meget højt niveau i hvert fald et halvt år. Randers har forløst det hos ham, som vi aldrig formåede.
                          Hader når vores drenge tager til bif
                          https://www.bt.dk/superligaen/offici...-mathias-greve Men der er ingen der tager notits af, at vores såkaldte sportschef i den grad sidder på hænderne. Og mener at vi er da forstærkede, da vi jo har forlænget med Jebali, og Frøkjær jo stadig er i klubben. OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                            Oprigtigt spørgsmål. Hvor meget tror vi egentlig det påvirker når vi skriver herinde?

                            Læser spillerne med og bliver kede af det og derfor performer dårligere?
                            Læser klubben med og tænker "av, så må vi hellere skibbe ham af sted, når folk skriver sådan om ham"?

                            Jeg er selv mest til at give lang snor til spillerne, i sær de unge, men jeg er nysgerrig på hvor det er vi påvirker som debatforum, hvis man da kan svare på det overhovedet.
                            Interresant spørgsmål, nogen burde stille det. Jeg kunne godt forestille mig at nogen af de unge, især, lige skal ind og se hvad folk synes om dem.
                            ​​​​

                            ​​Jeg er helt sikker på at spillere performer væsentligt bedre hvis de kan lide og føler sig knyttede til de mennesker de performer for.

                            Når det er sagt så er de enten professionelle atleter eller unge mennesker der aspirerer om at blive professionelle atleter og hvis man er der, så er det ganske enkelt bare en del af det, at folk har holdninger, det er det man trods alt lever af.

                            Og så er det jo også nogen ret ressourcestærke mennesker, der ikke er lavet af porcelæn jeg er ret sikker på der også falder nogle gloser til træninger og den slags.

                            ​​​​Og så er det for alle mennesker der skal performe under pres et spørgsmål om at kunne motivere sig selv, til at kunne køre på også når det bliver rigtigt hårdt.

                            Jeg synes Bashkim havde et glimrende eksempel på hvordan man motiverer sig selv i den slags situationer:
                            ​​​​
                            "Det er en sindssyg kulisse, og det er det, som vi spiller for. Derfor irriterer det mig, at vi skuffer vores fans så meget, siger Kadrii til TV3 Plus."

                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-de-foerste-30

                            ​​​Det handler om fokus på det der motiverer en. Og så er det jo bare en bonus at det er betydeligt federe at være motiveret end det er ikke at være det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Føj det bliver en tæt superliga i år. Det bliver 1p eller målscore der afgører Top 6 og samtlige der ikke kommer i Top 6 vil være i fare for nedrykning indtil det sidste.
                              Jeg syntes vi ser gode ud men håber virkelig vi henter noget kvalitet ind ind lukketid. Ellers kan det både blive en dreng og en pige. Alle hold har bare et niveau der er sjældent set tættere.
                              var det jo også sidste år - vi var 4 hold indenfor 1 point....så det er der næppe noget nyt i

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                https://www.bt.dk/superligaen/offici...-mathias-greve Men der er ingen der tager notits af, at vores såkaldte sportschef i den grad sidder på hænderne. Og mener at vi er da forstærkede, da vi jo har forlænget med Jebali, og Frøkjær jo stadig er i klubben. OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
                                Jeg hørte den gang at vi fik en vidresalgs klausul på 15% da de fik ham billigt. Mener prisen var 750.000 kr da han skiftede.
                                Så det er da 1,125 mill i kassen

                                Nogen der kan bekræfte/afkræfte om det er korrekt?
                                Last edited by fmprOB; 04-08-2021, 18:37.

                                Comment

                                Working...
                                X