Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nu blev jeg også bare bedt om at nævne nogle navne. Det kan være mange andre. Det var bare i hvilket niveau vi gerne skulle opnå engang når der skal hentes spillere. Det skal være den type spillere og man skal modet til engang imellem at satse.
    Men at give 10 mill for Carstensen ville ikke være en god handel for OB nej
    Som jeg ser og hører hvad de (Enciro og alle de andre) har sagt i de forskellige interviews, så er 10 millioner slet ikke noget vi har til at købe spillere endnu, så skal der i hvert fald noget ud først.

    Vi skal til at vise at vi kan lave gode handler men tror ikke der med det vil blive brugt i nærheden af 10 mill. på en transfer i dette vindue.
    Selv ikke hvis OC ryger.

    Men når den nye direktør kommer til og har fået dannet sig et overblik så kan man måske komme op på det halve.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Som jeg ser og hører hvad de (Enciro og alle de andre) har sagt i de forskellige interviews, så er 10 millioner slet ikke noget vi har til at købe spillere endnu, så skal der i hvert fald noget ud først.

      Vi skal til at vise at vi kan lave gode handler men tror ikke der med det vil blive brugt i nærheden af 10 mill. på en transfer i dette vindue.
      Selv ikke hvis OC ryger.

      Men når den nye direktør kommer til og har fået dannet sig et overblik så kan man måske komme op på det halve.
      I teorien tror jeg sagtens vi kunne. Hvis BW kom ind og sagde at ham her skulle købes for 10 mill fordi han helt sikkert kunne sælges videre for 20-30 mill inden for 2-3 år tror jeg bestemt de ville overveje det. Det kommer an på hvad han har af troværdighed og magt.
      Thorborg er altid klar med penge hvis det giver afkast. Problemet er bare at i fodbold er 2+2 sjælden lige med 5 ligesom det er i andre handler han lavet

      Vi må se hvor dygtig han er. Hvis BW går ind fra første dag og viser godt købmandsskab er jeg sikker på at får lov til større og større handler

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        I teorien tror jeg sagtens vi kunne. Hvis BW kom ind og sagde at ham her skulle købes for 10 mill fordi han helt sikkert kunne sælges videre for 20-30 mill inden for 2-3 år tror jeg bestemt de ville overveje det. Det kommer an på hvad han har af troværdighed og magt.
        Thorborg er altid klar med penge hvis det giver afkast. Problemet er bare at i fodbold er 2+2 sjælden lige med 5 ligesom det er i andre handler han lavet

        Vi må se hvor dygtig han er. Hvis BW går ind fra første dag og viser godt købmandsskab er jeg sikker på at får lov til større og større handler
        Er slet ikke uenig i at BW nok ville kunne få lov til det.

        Men jeg frygter bare at han først kommer ind til januar, og at han så lige skal nå at finde sig til rette og se hvad der mangler i klubben og sådan.

        Derfor tror jeg tidligst at det er til næste sommer han kommer til at have den helt store indflydelse.

        Men håber da at jeg tager fejl og BW snart kan træde ind på sit nye kontor og gøre OB bedre :)

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Er slet ikke uenig i at BW nok ville kunne få lov til det.

          Men jeg frygter bare at han først kommer ind til januar, og at han så lige skal nå at finde sig til rette og se hvad der mangler i klubben og sådan.

          Derfor tror jeg tidligst at det er til næste sommer han kommer til at have den helt store indflydelse.

          Men håber da at jeg tager fejl og BW snart kan træde ind på sit nye kontor og gøre OB bedre :)
          Vi må se. Der bliver ihverfald ikke lavet de store investeringer uden han er inde over. Men pt sidder han jo og scouter efter samme klasse spillere som os tænker jeg. Så i de sene natte timer kan han måske lige sendes et telegram over sundet :)

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Vi må se. Der bliver ihverfald ikke lavet de store investeringer uden han er inde over. Men pt sidder han jo og scouter efter samme klasse spillere som os tænker jeg. Så i de sene natte timer kan han måske lige sendes et telegram over sundet :)
            Ja, det kunne sgu være meget fedt hvis han lige gjorde det.

            Eller måske en brevdue, virker som om at OB nogengange er på det niveau med kommunikationen :)

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Er slet ikke uenig i at BW nok ville kunne få lov til det.

              Men jeg frygter bare at han først kommer ind til januar, og at han så lige skal nå at finde sig til rette og se hvad der mangler i klubben og sådan.

              Derfor tror jeg tidligst at det er til næste sommer han kommer til at have den helt store indflydelse.

              Men håber da at jeg tager fejl og BW snart kan træde ind på sit nye kontor og gøre OB bedre :)
              Han skal jo ikke forberede det kommende vindue for sin nuværende klub, så han har sikkert en klar plan, når han starter.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

                Han skal jo ikke forberede det kommende vindue for sin nuværende klub, så han har sikkert en klar plan, når han starter.
                Ja, det kan vi da håbe.

                Men når han nu alligevel skal passe sit nuværende job er det ikke sikkert han kan gå helt så meget i dybden som han gerne ville inden han skal finde spillere og sådan.

                Men vi må jo se hvad der sker når han kommer.

                Glæder mig ihvertfald til det svenske samarbejde vi får i klubben :)

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Er slet ikke uenig i at BW nok ville kunne få lov til det.

                  Men jeg frygter bare at han først kommer ind til januar, og at han så lige skal nå at finde sig til rette og se hvad der mangler i klubben og sådan.

                  Derfor tror jeg tidligst at det er til næste sommer han kommer til at have den helt store indflydelse.

                  Men håber da at jeg tager fejl og BW snart kan træde ind på sit nye kontor og gøre OB bedre :)
                  Altså Hemmingsen burde jo allerede nu, have været i klubben længe nok til at se på hvilke pladser det mangler. Også i forhold til Alm og strategien.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Altså Hemmingsen burde jo allerede nu, have været i klubben længe nok til at se på hvilke pladser det mangler. Også i forhold til Alm og strategien.
                    Ja, men det virker bare ikke til at han får lov til at bruge en masse penge i dette vindue.
                    Det lød mere som om at man nu (med det setup vi havde in BW) skulle vise at vi kan finde ud af at bruge vores penge bedre.

                    Og det lyder i mine ører ikke på at han kan bruge 10 mill.

                    Comment


                      #85
                      Jeg kendte den ikke, men har lige hørt "monetos" powerranking (https://www.monetospodcast.dk/?p=2887) Det er ret forsimplet, men de ranker os pt som nummer 5 og har nogle interessante pointer omkring OB's evne til at spille godt mod de gode, især i starten af sæsonerne, og derfor gerne vil se lidt mere fra os før de skruer helt op.

                      Gode betragtninger om trup og start 11.

                      De ranker i øvrigt FCK og FCM 1 og 2 - man må gå ud fra, det handler om at de forventer hvad der sker fremadrettet.

                      Comment


                        #86
                        JJ Pirlosen er på ugens hold i Superligaen. Fuldt fortjent.
                        ​​​

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                          Jeg kendte den ikke, men har lige hørt "monetos" powerranking (https://www.monetospodcast.dk/?p=2887) Det er ret forsimplet, men de ranker os pt som nummer 5 og har nogle interessante pointer omkring OB's evne til at spille godt mod de gode, især i starten af sæsonerne, og derfor gerne vil se lidt mere fra os før de skruer helt op.

                          Gode betragtninger om trup og start 11.

                          De ranker i øvrigt FCK og FCM 1 og 2 - man må gå ud fra, det handler om at de forventer hvad der sker fremadrettet.
                          Det gjorde jeg heller ikke. Det er tidligere BT-folk og med en behagelig sendetid - en halv times tid.
                          Håber ikke det er nogen af dem, der altid havde helt vilde bedømmelser af spillernes præstationer.
                          En af dem taler om Tjekkoslovakiet - øh, det er længe siden det land fandtes
                          Last edited by Tåhyler; 28-07-2021, 13:33.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                            Det gjorde jeg heller ikke. Det er tidligere BT-folk og med en behagelig sendetid - en halv times tid.
                            Håber ikke det er nogen af dem, der altid havde helt vilde bedømmelser af spillernes præstationer.
                            En af dem taler om Tjekkoslovakiet - øh, det er længe siden det land fandtes
                            Aaaargghhh.... kun siden 1993

                            Comment


                              #89
                              Gymnastikklubben er ved at blamere sig fuldstændigt!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Gymnastikklubben er ved at blamere sig fuldstændigt!
                                Satme et billigt straffe …
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X