Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja de 2 signings ændrer ikke på dette billede desværre
Synes forøvrigt både FCK og FCMs vinduer er nogle rodede omgange, som jeg ikke er overbevist om, at de bliver vanvittigt glade for i længden.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMen der har da også været meget svingdør i FCM og FCK i dette vindue har der ikke??
Selv FCN opruster heftigt, så føler vi ikke skal sidde alt for længe på læderet. Ellers fortsætter vi bare som i de sidste år, hvor dem foran os distancerer os og dem bagved indhenter/overhaler os.Last edited by Online; 31-01-2022, 20:17.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Men det er vel heller ikke et billede, der er nogen, der forventede vi ville ændre på i det her transfervindue? Det er nemt at blive skuffet, hvis det er FCK og FCM, man måler sig med.
Synes forøvrigt både FCK og FCMs vinduer er nogle rodede omgange, som jeg ikke er overbevist om, at de bliver vanvittigt glade for i længden.
Jeg FATTER simpelthen ikke at man ikke udlejer AJA og Okosun bla når man nu har haft muligheden. Så kunne man selv leje noget ind og prøve lykken. Hvad er der at tabe når det er 2 man alligevel ikke vil bruge???
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægHvorfor sammenligner i med FCK og FCM? De er i en anden liga økonomisk - og på alle andre parametre. Det løb er for længst kørt.
Og det er jo netop derfor, at vi skal tænke langsigtet og ikke i top-6-pladder her og nu.
Før lå vi i toppen økonomisk, nu er vi vel i den bløde mellemvare, og snart i bunden af SL (når man ser på arbejdet / ejerne i de "mindre" klubber under os).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
Fuck en vanvittig handel:-( av av av. Her nærmer vi os den største handel i suppens historie
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægHvorfor sammenligner i med FCK og FCM? De er i en anden liga økonomisk - og på alle andre parametre. Det løb er for længst kørt.
Og det er jo netop derfor, at vi skal tænke langsigtet og ikke i top-6-pladder her og nu.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Så langt fra. Han har vel ikke vist noget siden han forlod Schalke for efterhånden mange år siden? Vurderet på reel karriere er van der Vaart en langt, langt større handel.
Max Meyer var jo et vanvittigt talent. Har haft fornøjelsen af at se ham to gange live. Dengang var han nærmest bedre end Draxler, Schalkes nye kuld. Manden er stort set lige fyldt 26, og kan sagtens finde et niveau der er langt over suppen. Jeg syntes ikke personligt det er vanvittigt, hvis de lander ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
Van Der Vaart var gammel og udtjent. Rent blikfang handel, og havde en kone der lokkede.
Max Meyer var jo et vanvittigt talent. Har haft fornøjelsen af at se ham to gange live. Dengang var han nærmest bedre end Draxler, Schalkes nye kuld. Manden er stort set lige fyldt 26, og kan sagtens finde et niveau der er langt over suppen. Jeg syntes ikke personligt det er vanvittigt, hvis de lander ham
Comment
-
Så langt fra. Han har vel ikke vist noget siden han forlod Schalke for efterhånden mange år siden? Vurderet på reel karriere er van der Vaart en langt, langt større handel."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment