Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mikkel Hyllegaard dukkede lidt overraskende op til den første holdtræning siden han blev skadet, da der var træning her til formiddag. Han er selv lidt forbavset over, hvor godt det går.

    Hyllegaard tilbage i holdtræning: Jeg er lidt forbavset - OBstruktion

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Mikkel Hyllegaard dukkede lidt overraskende op til den første holdtræning siden han blev skadet, da der var træning her til formiddag. Han er selv lidt forbavset over, hvor godt det går.

      Hyllegaard tilbage i holdtræning: Jeg er lidt forbavset - OBstruktion
      Det er rigtige gode nyheder og en rigtig klasse interview med ham. :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Mikkel Hyllegaard dukkede lidt overraskende op til den første holdtræning siden han blev skadet, da der var træning her til formiddag. Han er selv lidt forbavset over, hvor godt det går.

        Hyllegaard tilbage i holdtræning: Jeg er lidt forbavset - OBstruktion
        Han er en dejlig dreng. Forfriskende med nogle typer, der ikke er som unge fodboldspillere er flest. Også deraf min svaghed for Frø.

        Jeg håber, at OB tilbyder en forlængelse. Han kan ikke være dyr, og han har noget, der er meget værd i moderne fodbold: Fart. Givet, at den ikke er forsvundet, så er han en god spiller at have i truppen. Han har også en habil afslutningfod.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Mikkel Hyllegaard dukkede lidt overraskende op til den første holdtræning siden han blev skadet, da der var træning her til formiddag. Han er selv lidt forbavset over, hvor godt det går.

          Hyllegaard tilbage i holdtræning: Jeg er lidt forbavset - OBstruktion
          Lyder til at han kan spille en rolle i foråret. Det glæder ens stribede hjerte for han er super knægt man håber det bedste for

          Comment


            Troels Kløve kommer ikke til at give op i OB, selvom han ikke spillede så meget i efteråret, som han har været vant til, og et klubskifte her i januar er ikke i hans planer.

            Kløve havde et humpet efterår: Jeg giver ikke op - OBstruktion

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Troels Kløve kommer ikke til at give op i OB, selvom han ikke spillede så meget i efteråret, som han har været vant til, og et klubskifte her i januar er ikke i hans planer.

              Kløve havde et humpet efterår: Jeg giver ikke op - OBstruktion
              Jeg syntes det er godt for OB. Han er en god trupspiller der dækker lidt forskellige pladser. Men hans tid som starter er nok forbi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Troels Kløve kommer ikke til at give op i OB, selvom han ikke spillede så meget i efteråret, som han har været vant til, og et klubskifte her i januar er ikke i hans planer.

                Kløve havde et humpet efterår: Jeg giver ikke op - OBstruktion
                Kæmpe fejl at give ham mere end 2 år. Han må kigge på og få lidt minutter hist og her

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg syntes det er godt for OB. Han er en god trupspiller der dækker lidt forskellige pladser. Men hans tid som starter er nok forbi
                  Er enig. Synes Kløve var bedst for os da han spillede sammen med Casper Nielsen. Den "flygtige" Kløve profterede af Caspers udfordringsvilje og aggressivitet som tvang modspillere til fejl og Kløves løbevillighed skabte rum for andre i vores offensive. Aktuelt med vores to-mand-midtbane passer det bare ikke så godt med ham men Kløves alsidighed gør han til en god trupspiller.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Kæmpe fejl at give ham mere end 2 år. Han må kigge på og få lidt minutter hist og her
                    Fint at have en erfaren mand på bænken der samtidigt kan spille mange pladser. Ser også Kløve som en mere brugbar spiller end f.eks. AJA eller Skjelvik, som sammenligneligt må ligge i samme kategori - dem skal der helst bare ikke være for mange af (som der er nu)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Fint at have en erfaren mand på bænken der samtidigt kan spille mange pladser. Ser også Kløve som en mere brugbar spiller end f.eks. AJA eller Skjelvik, som sammenligneligt må ligge i samme kategori - dem skal der helst bare ikke være for mange af (som der er nu)
                      Jeg tror også Kløve er en fin breddespiller. Han holder et fint niveau, han er sjældent skadet og jeg forestiller mig han har fin attitude til træning. Den slags spillere er bare gode at have, selvom han måske ikke direkte kan få os i top 6. Problemet er jo at dem han skal gardere for ikke er nævneværdigt bedre end ham. Om kløve havde spillet hele efteråret som venstre kant, centralt på midtbanen, så tror jeg vi havde fået ligeså mange point som vi har med de konstellationer Alm nu engang har valgt. Der er altså spillere på hans position der helt sikkert får mere i løn end han gør, som ikke er bedre og det er her vi skal have optimeret. Kløve kan så lade livet som breddespiller den dag vi får folk op centralt på midtbanen fra akademiet, som er bedre end ham. På den måde synes jeg han er et fint pejlemærke. De unge skal indenfor en given tid overhale Kløve, ellers er det bare ikke i OB de kommer igennem nåleøjet.

                      Comment


                        Jonathan Khemdee spillede 45 minutter i dagens træningskamp mod Fredericia, og han er glad for at være tilbage på banen igen efter sygdom.

                        Khemdee tilbage efter sygdom: Dejligt at spille igen - OBstruktion

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Jeg tror også Kløve er en fin breddespiller. Han holder et fint niveau, han er sjældent skadet og jeg forestiller mig han har fin attitude til træning. Den slags spillere er bare gode at have, selvom han måske ikke direkte kan få os i top 6. Problemet er jo at dem han skal gardere for ikke er nævneværdigt bedre end ham. Om kløve havde spillet hele efteråret som venstre kant, centralt på midtbanen, så tror jeg vi havde fået ligeså mange point som vi har med de konstellationer Alm nu engang har valgt. Der er altså spillere på hans position der helt sikkert får mere i løn end han gør, som ikke er bedre og det er her vi skal have optimeret. Kløve kan så lade livet som breddespiller den dag vi får folk op centralt på midtbanen fra akademiet, som er bedre end ham. På den måde synes jeg han er et fint pejlemærke. De unge skal indenfor en given tid overhale Kløve, ellers er det bare ikke i OB de kommer igennem nåleøjet.
                          Kløve holder niveau, men spørgsmålet er om det er fint. Mange efterlyser at de unge får spilletid. 9/10 gange vil Kløve blive skiftet inde først.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Kløve holder niveau, men spørgsmålet er om det er fint. Mange efterlyser at de unge får spilletid. 9/10 gange vil Kløve blive skiftet inde først.
                            Det er her jeg synes benchmarking er fin. Kløves niveau her på sine ældre dage skal være et de unge når op på. Så længe de ikke er der, så er de ikke gode nok og i den periode skal de arbejde sig hen imod at indhente ham. OB er ikke fcn. De unge skal ikke spille før de er gode nok. Det krav kan man sagtens sætte uden det betyder man ikke satser på akademiet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Jonathan Khemdee spillede 45 minutter i dagens træningskamp mod Fredericia, og han er glad for at være tilbage på banen igen efter sygdom.

                              Khemdee tilbage efter sygdom: Dejligt at spille igen - OBstruktion
                              Syntes faktisk han gjorde en super figur idag. Havde lige en hasarderet aktion. Men ellers meget overbevisende. Har klart fysik og fart til SL

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Syntes faktisk han gjorde en super figur idag. Havde lige en hasarderet aktion. Men ellers meget overbevisende. Har klart fysik og fart til SL
                                Har et godt øje til ham. Fantastiske fysiske forudsætninger og dejlig gammeldags aggressiv forsvarsspiller. Tror han kunne fungere godt ved siden af en boldspillende type som Tverskov (eller Robin som han spillede ved siden af i dag)

                                Comment

                                Working...
                                X