Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Ej, det eneste rigtige lige nu ville være at stille sig i forreste linje og tage opmærksomheden. Det her er på alle parametre en katastrofal kommunikation.
    Jeg er ikke enig. Jeg synes det er trænerens/trænernes job at kommentere på de enkelte præstationer og resultater på den korte bane. Det synes jeg i øvrigt Søren Krogh har gjort udmærket efter Vejle-kampen.

    Når en sports-/fodbolddirektør kommenterer direkte på kampe medfører det sjældent noget godt. Jeg kan godt lide, at han giver træner og spillere mulighed for at lufte frustration og bevise, at de har mere end hvad de har vist i de seneste kampe.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Ej, det eneste rigtige lige nu ville være at stille sig i forreste linje og tage opmærksomheden. Det her er på alle parametre en katastrofal kommunikation.
    Enig. Og så ville det klæde et samlet sportsligt udvalg at melde ud, at fokus de kommende år ikke er på den ulidelige 6-plads - men i stedet på genopbygning og en totalrengøring og grundlæggende gentænkning af hvilken klub OB skal være.

    Men der er ingen kultur i den her klub, og derfor får vi ikke sådan en udmelding. Vi får apati.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det er vi ikke uenige om, men jeg tror ikke på vi får noget godt ud af hans kolde analyser sendes ud i pressen efter hver dårlig kamp, og det er jo også en ting man skal huske. Det kan godt være vores pointsnit de sidste mange kampe har været elendige, men under BW's ledelse er det her den første kamp, hvor vi virkelig ser en bekymrende indsats. Her synes jeg det er overilet, hvis han føler trang til at gå i pressen og italesætte problemstillingerne. Dem kan han sagtens holde internt og jeg er da heller ikke et sekund i tvivl om Alm og Krogh har været forbi hans kontor igår morges og redegøre, for, hvordan vi får rejst os igen efter så beskæmmende en indsats
    Ej, det eneste rigtige lige nu ville være at stille sig i forreste linje og tage opmærksomheden. Det her er på alle parametre en katastrofal kommunikation.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det er vi ikke uenige om, men jeg tror ikke på vi får noget godt ud af hans kolde analyser sendes ud i pressen efter hver dårlig kamp, og det er jo også en ting man skal huske. Det kan godt være vores pointsnit de sidste mange kampe har været elendige, men under BW's ledelse er det her den første kamp, hvor vi virkelig ser en bekymrende indsats. Her synes jeg det er overilet, hvis han føler trang til at gå i pressen og italesætte problemstillingerne. Dem kan han sagtens holde internt og jeg er da heller ikke et sekund i tvivl om Alm og Krogh har været forbi hans kontor igår morges og redegøre, for, hvordan vi får rejst os igen efter så beskæmmende en indsats
    Fair nok!

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Jeg synes der mangler relationer i bagkæden nu hvor Mihajlo er kommet til, og det er jo ganske naturligt, der skal nogle kampe til før man får lært hinanden at kende.
    Af den grund forstår jeg ikke hvorfor trænerteamet ikke har lagt en træningskamp mod en kompatibel modstander ind nu her hvor der er landskamppause.
    Det kan selvfølgelig være at førsteholdskæden skal spille reservekampen i morgen mod Randers.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Hvis Bjørn har brug for at trække vejret, inden han udtaler sig efter en dårlig kamp, er han ikke den rette mand til jobbet. Han skal være iskold og analyserende i sit forhold til sit job. Endvidere tror jeg altså ikke rigtig på, at han er påvirket af lidt modgang. Det har han altså for meget erfaring til.
    Det er vi ikke uenige om, men jeg tror ikke på vi får noget godt ud af hans kolde analyser sendes ud i pressen efter hver dårlig kamp, og det er jo også en ting man skal huske. Det kan godt være vores pointsnit de sidste mange kampe har været elendige, men under BW's ledelse er det her den første kamp, hvor vi virkelig ser en bekymrende indsats. Her synes jeg det er overilet, hvis han føler trang til at gå i pressen og italesætte problemstillingerne. Dem kan han sagtens holde internt og jeg er da heller ikke et sekund i tvivl om Alm og Krogh har været forbi hans kontor igår morges og redegøre, for, hvordan vi får rejst os igen efter så beskæmmende en indsats

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Måske både Han og NT lige får taget en drøftelse internt inden man begynder at udtale sig til pressen. Nu har spillere og trænere fået lov at rase lidt ud umiddelbart efter kampen. Så er det nok ikke helt dumt at ledelsen lige lader alle trække luft ind, trækker truppen tæt ind til sig og ser hinanden i øjnene, inden man udtaler noget, som der tolkes på i flere forskellige retninger. Det er klart pressen jagter de her udtalelser, hvor alle er i deres følelsers vold, men det får vi altså intet godt ud af, hvis BW eller NT pludselig puster til ilden. Vi er trods alt ikke det gamle agf, hvor den ene efter den anden kastes under bussen indtil man til sidst spiller 1. Division. Det tror jeg fortsat ikke vi kommer til, hvis ellers vi holder hovedet koldt.
    Hvis Bjørn har brug for at trække vejret, inden han udtaler sig efter en dårlig kamp, er han ikke den rette mand til jobbet. Han skal være iskold og analyserende i sit forhold til sit job. Endvidere tror jeg altså ikke rigtig på, at han er påvirket af lidt modgang. Det har han altså for meget erfaring til.

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Tror og håber at du har ret. Har egentlig stadig tiltro til BW, de 10 seneste år skræmmer. Men det skal jo Ikke ligge ham til last. Hvis bare NT og det sportslige udvalg vil lade ham arbejde i fred, og det tvivler jeg meget på. Men som før nævnt, Enrico Augustinus sagde ved præsentationen af BW, er det en stor investering der er lavet med ansættelsen af BW. Så giver det vel ingen mening at genere hans arbejde.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
    Jeg bemærker også at SFÅ, ifølge MD, gerne vil tale med NT om situationen i klubben, men at han ikke ønsker at stille op.
    Måske ikke så overraskende, mere vildt synes jeg det er at BW ikke ønsker at tale med Tipbladet, men bare sender nogle få
    intetsigende sætninger, lidt autopilot. Da BW kom til klubben som den store frelser, var det åbenbart sjovere at sole sig i de beundrende
    blikke. Er han på tre måneder smittet med OB-sygen
    Måske både Han og NT lige får taget en drøftelse internt inden man begynder at udtale sig til pressen. Nu har spillere og trænere fået lov at rase lidt ud umiddelbart efter kampen. Så er det nok ikke helt dumt at ledelsen lige lader alle trække luft ind, trækker truppen tæt ind til sig og ser hinanden i øjnene, inden man udtaler noget, som der tolkes på i flere forskellige retninger. Det er klart pressen jagter de her udtalelser, hvor alle er i deres følelsers vold, men det får vi altså intet godt ud af, hvis BW eller NT pludselig puster til ilden. Vi er trods alt ikke det gamle agf, hvor den ene efter den anden kastes under bussen indtil man til sidst spiller 1. Division. Det tror jeg fortsat ikke vi kommer til, hvis ellers vi holder hovedet koldt.

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Jeg bemærker også at SFÅ, ifølge MD, gerne vil tale med NT om situationen i klubben, men at han ikke ønsker at stille op.
    Måske ikke så overraskende, mere vildt synes jeg det er at BW ikke ønsker at tale med Tipbladet, men bare sender nogle få
    intetsigende sætninger, lidt autopilot. Da BW kom til klubben som den store frelser, var det åbenbart sjovere at sole sig i de beundrende
    blikke. Er han på tre måneder smittet med OB-sygen

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Det er fakta.
    Bjørn kan ikke vende det uden penge.
    NT må beslutte om han fortsat vil være arrig 3 dage efter kampdag. Eller om det ikke ville være godt for hans liv med et rigtigt top 6 hold. Et sikkert top 6 hold kræver 4. Højest budget indtil klubben er bæredygtig.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://www.bt.dk/fodbold/bts-fodbol...il-en-tragedie

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...25-aar-tilbage

    Vurderer du, at OB reelt er i nedrykningsfare?

    - Det synes jeg absolut. OB har et meget lavt pointsnit baseret på de seneste 11 kampe. Faktisk har Vejle fået dobbelt så mange point i de seneste 11 kampe. Jeg er ikke så god til matematik, men jeg kan dog regne ud, at hvis de tendenser fortsætter, ser det ikke godt ud for OB”.
    Vel første gang MD også har set at der er noget galt med ledelsen. Det er jo godt med den erkendelse, så går de måske mere til stålet i næste interview.
    Og så alligevel har MD ladet sig forføre til at OB har et top 6 hold. Det er langt fra tilfældet.
    Der er 4 top 6 hold i Danmark
    Fcm
    Fck
    Bif
    AAB

    Så er der dem der drømmer om det og set på truppene, så er Randers og GF foran os. Sif har et spændende hold, og det efterlader os der hvor der skal stolpe ind til for at vi er top 6.
    Dybest set har vi Tver, og Jebali som sikre top 6 spillere, så har vi Aron som via fight og indstilling måske er det.
    3 mænd ud af truppen giver ikke et top 6 hold, og de spændende unge er jo efterladt uden et hold med rygrad så de kan spilles stille ind.
    Jo vi har mange mellemspillere, men har svært ved at se, at Kløve, Bashkim, Aja, KL eller Jørgen kan skiftes ind og ændre en kamp.
    Thorborg er selvfed og ingen i nærheden tør tale ham imod eller udfordre ham. Ingen tør fortælle, at der skal penge til
    Egenrådighed og samling af magten, det ligner noget vi også ser i Rusland, bare langt mere forfærdeligt øst på. OB er på trods af vores hjerter for klubben trods alt kun en fodboldklub.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...25-aar-tilbage

    Vurderer du, at OB reelt er i nedrykningsfare?

    - Det synes jeg absolut. OB har et meget lavt pointsnit baseret på de seneste 11 kampe. Faktisk har Vejle fået dobbelt så mange point i de seneste 11 kampe. Jeg er ikke så god til matematik, men jeg kan dog regne ud, at hvis de tendenser fortsætter, ser det ikke godt ud for OB”.
    Næste gang må den kære Davidsen lige citere mig, når han tager mine formuleringer fra Forum ;o)

    Jeg: "vores pointsnit de sidste 11 kampe - hvor vi har mødt alle hold én gang er 7/11 = 0,6 - det er jo grotesk lavt"
    Davidsen: "Den nuværende situation er meget kritisk. De seneste 11 kampe har givet syv point, og det er jo et grotesk lavt snit"

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...25-aar-tilbage

    Vurderer du, at OB reelt er i nedrykningsfare?

    - Det synes jeg absolut. OB har et meget lavt pointsnit baseret på de seneste 11 kampe. Faktisk har Vejle fået dobbelt så mange point i de seneste 11 kampe. Jeg er ikke så god til matematik, men jeg kan dog regne ud, at hvis de tendenser fortsætter, ser det ikke godt ud for OB”.

    Leave a comment:

Working...
X