Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Uuh, er der ikke noget med 3 fingre der peger på én selv, når man peger fingre af andre.
    Man er vel ikke bedre end sin sidste kamp.

    HH kan jo afløse Alm til efteråret, hvis/når det kører fuldstændig af sporet
    Jo for fanden vi er også pivringe, men så længe mindst 2 hold under os ikke er bedre så klarer vi det nok qua vores forspring

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Stort tak til Viborg idag.
    Tak til oprykkerholdet der er et bedre fodboldhold end os for at gøre tingene nemmere for os når vi nu ikke kan hjælpe os selv

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Viborg godt på vej til sejr over Sønderjyske.

    Hvis vi venter et par uger med at ansætte en ny assistenttræner så er Henrik Hansen nok ledig igen, er du gal en omgang ideløst kujon fodbold de præsterer.
    Uuh, er der ikke noget med 3 fingre der peger på én selv, når man peger fingre af andre.
    Man er vel ikke bedre end sin sidste kamp.

    HH kan jo afløse Alm til efteråret, hvis/når det kører fuldstændig af sporet

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Viborg godt på vej til sejr over Sønderjyske.

    Hvis vi venter et par uger med at ansætte en ny assistenttræner så er Henrik Hansen nok ledig igen, er du gal en omgang ideløst kujon fodbold de præsterer.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...l-vejle-opgoer
    ikke perfekt hvis Vejle rammer en stime.
    Nej vi skal helt klart håbe at både Viborg og AGF kan hjælpe os i denne weekend med sejre over hhv SjE og Vejle og så må vi meget gerne selv gøre vores del af arbejdet imod Nordsjælland.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...l-vejle-opgoer
    ikke perfekt hvis Vejle rammer en stime.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Ffr. AA er det nu en ny liga "- Vi har bragt os selv i en situation, hvor den står på Kvalifikationsspil, og det bliver som en ny liga. Det er fodboldkampe som altid, men det er en anden liga, fordi der er så mange indbyrdes opgør mellem få klubber" https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/alm-kv...om-en-ny-liga/

    Martin Davidsen beskriver det meget godt: "På få uger er OB gået fra en relativ pæn start på forårssæsonen til nu at være i nedrykningsfare og i krise" - "Det må være en grum udvikling at være vidne til internt i OB, hvor foråret skulle have handlet om udvikling af holdet med en mulig pokalfinale som gulerod, og nu i stedet kommer til at stå i krisens tegn" https://mailchi.mp/5f9ab65f56b5/stem...8?e=d31acfbf79 Det er heller ikke kønt at være vidne til udefra ..

    Og Tipsbladet sammenligner OB med AGF 2010 versionen .. https://www.tipsbladet.dk/blog/troel...t-ny-gamle-agf

    Dog har OB altså scoret flere mål end både Randers og BIF ... Men man er simpelthen for gavmild og laver for mange personlige fejl... antallet af kampe man har været foran i og ikke fået fuld udbytte må være rekord ..

    Hvad er mulighederne? Tro på at Mihajlo og King bliver spillet bedre ind på holdet, At Aron kommer tilbage og der umiddelbart satses mere på Max i front og at der trods alt er noget kvalitet i at skifte Breum og Svendsen ind i 2. halvleg (forudsat man starter med Max, Jebali, Frøkjær og Sabbi) ...

    OB starter nedrykningsspillet mod at tage imod FCN mens Vejle skal til Århus.
    OB skal til Haderslev i første ud af fire opgør her i foråret mens Vejle tager imod Viborg der ikke har meget at spille for udover 7. pladsen.

    Så er der direkte opgør med Vejle i Odense mens Nordsjælland tager imod Sønderjyske.

    OB tager til Viborg mens Vejle tager imod FCN.
    OB skal til Århus mens Vejle besøger Sønderjyske og FCN tager imod Viborg

    De sidste to runder er mod SJE og VB .. den sidste er ude ...

    Skal man have trøst skal man ikke høre Medianos Data fra seneste runde ... uffff...

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Hvad jeg ikke fatter er, at NT er en forretningsmand til fingerspidserne.... så hvorfor vil han lade et kendt aktiv forfalde... det giver ingen mening i min verden
    Du er ikke alene, desværre ønsker NT ikke at udtale sig. Det ligner at han lukker sig om sig selv, det er vel også svært at forklare hvorfor der ikke investeres eller sælges.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Hvad jeg ikke fatter er, at NT er en forretningsmand til fingerspidserne.... så hvorfor vil han lade et kendt aktiv forfalde... det giver ingen mening i min verden

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Jeg er selvfølgelig enig i, at OB skal have ordentlige græsbaner at træne på. Hvis de nye græsbaner på Falen er glatte og lerede, så der er risiko for spillerskader, må det være kommunens ansvar, da det er dem, som har fået dem anlagt. Jeg vil gætte på, at OB er i kraftig dialog med Odense Kommune for at få rettet problemet.
    Det tvivler jeg stærkt på.

    Jeg ser heller ingen grund til kommunalt tovtrækkeri. Hvis man som ejer vil drive en seriøs klub, så betaler man selvfølgelig, hvad det koster at få lavet en ordentlig bane i Ådalen. Ikke ved Falen. Det er simpelthen det mindste.

    Det kommer selvfølgelig ikke til at ske.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Enig. Vi skal simpelthen have nogle ordentlige baner at træne på (græs), det er pinligt at vi stadig har de mest håbløse træningsbaner i DK. Og så er det hele konceptet med sportsudvalg der skal ændres på. Om træneren hedder Alm, Kent, Jakob eller Bech er ikke det der gør den største forskel.
    Jeg er selvfølgelig enig i, at OB skal have ordentlige græsbaner at træne på. Hvis de nye græsbaner på Falen er glatte og lerede, så der er risiko for spillerskader, må det være kommunens ansvar, da det er dem, som har fået dem anlagt. Jeg vil gætte på, at OB er i kraftig dialog med Odense Kommune for at få rettet problemet.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Enig. Vi skal simpelthen have nogle ordentlige baner at træne på (græs), det er pinligt at vi stadig har de mest håbløse træningsbaner i DK. Og så er det hele konceptet med sportsudvalg der skal ændres på. Om træneren hedder Alm, Kent, Jakob eller Bech er ikke det der gør den største forskel.
    Det er svært at være uenig. Jeg tror desværre ikke der sker nogen som helst ændringer på den front, så længe Thorborg bestemmer i OB.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg kan rigtig godt lide Alm, trods jeg har (ret) svært ved at forstå visse taktiske dispositioner, ligesom jeg undrer mig over manglende brug af de unge.

    4-2-3-1-opstillingen trænger til en gennemgang. Vi skal stå mere kompakt.

    Alm skal ikke fyres. Hvad skulle det gavne? Klubben kan ikke engang finde ud af at fikse træningsbanen, hvordan skulle de kunne hente en bedre træner? Vi kam heller ikke starte forfra hele tiden.
    Enig. Vi skal simpelthen have nogle ordentlige baner at træne på (græs), det er pinligt at vi stadig har de mest håbløse træningsbaner i DK. Og så er det hele konceptet med sportsudvalg der skal ændres på. Om træneren hedder Alm, Kent, Jakob eller Bech er ikke det der gør den største forskel.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg kan rigtig godt lide Alm, trods jeg har (ret) svært ved at forstå visse taktiske dispositioner, ligesom jeg undrer mig over manglende brug af de unge.

    4-2-3-1-opstillingen trænger til en gennemgang. Vi skal stå mere kompakt.

    Alm skal ikke fyres. Hvad skulle det gavne? Klubben kan ikke engang finde ud af at fikse træningsbanen, hvordan skulle de kunne hente en bedre træner? Vi kam heller ikke starte forfra hele tiden.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Tror nærmest løsningen er så simpel som at få luget ud i nogle af luksusdrengene også få nogle flere Aron typer ind
    ja hvis det er bedre boldspillere end Aron vi får. Det er ikke nok at transformere os til Horsens.
    Men enig i at holdet skal bestå af vindere og folk som hænger med mulen efter nederlag.
    Det nytter jo ikke at få en masse Oliver Lund typer ind, hvor fejlraten er så høj. Men folk med OL's vilje ville pynte.

    Leave a comment:

Working...
X