Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Lader til at SL er blevet lidt mere attraktiv
    Nok også derfor vi kan tiltrække vores store stjerner

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Den er DD vild..
    Lader til at SL er blevet lidt mere attraktiv

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Vild transfer af AGF
    Den er DD vild..

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Vild transfer af AGF

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Jeg ved ikke hvor meget af ansvaret for de handler ligger på Kents eller Jespers skuldre, men uanset hvad så insisterede Kent på at benytte de spillere. Så det kunne i hvert fald tyde på at Kent har bedt om dem
    Jeg tænker at det var Kent, mange var jo tidligere AAB, eller kom direkte derfra.
    Med de rigtige spillere kan han dog lave noget helt vildt og det er jo tydeligvis muligt at sætte sådan et hold sammen.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Det er sandt, han hentede en del spillere ind som ikke var gode nok og nogle som engang havde været det.
    Jeg ved ikke hvor meget af ansvaret for de handler ligger på Kents eller Jespers skuldre, men uanset hvad så insisterede Kent på at benytte de spillere. Så det kunne i hvert fald tyde på at Kent har bedt om dem

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Jep. Han var ikke det største problem i OB. Han var dog ikke skyldfri. Da han jo hentede tidligere spillere til som aldrig præsterede for os (især gigantfloppet Thrane). Helenius er vel den eneste han har nu i SIF?
    Det er sandt, han hentede en del spillere ind som ikke var gode nok og nogle som engang havde været det.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Jep. Han var ikke det største problem i OB. Han var dog ikke skyldfri. Da han jo hentede tidligere spillere til som aldrig præsterede for os (især gigantfloppet Thrane). Helenius er vel den eneste han har nu i SIF?
    Enig. Det var dyrt at køb over the hill AK, KEP og Jønne. De var ikke i nærhefen af at tjene deres løn

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Mange af jer var efter Kent Nielsen, han er altså en fremragende, træner med de rigtige spillere ... hold kæft hvor er det flot det de præsterer og måden de gør det på og det hele bygger på Kents filosofi.
    Jep. Han var ikke det største problem i OB. Han var dog ikke skyldfri. Da han jo hentede tidligere spillere til som aldrig præsterede for os (især gigantfloppet Thrane). Helenius er vel den eneste han har nu i SIF?

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    1 point til FCM i 4 kampe. Men ved godt hvem der sætter dem igang.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Mange af jer var efter Kent Nielsen, han er altså en fremragende, træner med de rigtige spillere ... hold kæft hvor er det flot det de præsterer og måden de gør det på og det hele bygger på Kents filosofi.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Hvor lækkert Herning er bagud
    Gode odds hvis man tror de vender det

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg evner simpelthen ikke at tænke strategisk ifht. OB ved sådanne kampe. Holdt med SJ hele kampen igennem, fordi det er sjovest, når AGF taber, og fordi jeg ønsker HH - og EH - det bedste.

    OB skal simpelthen også kunne skrabe nok point sammen, så man ikke behøves at håbe på dårlige resultater for SJ.
    Jeg kunne ikke være mere modsat. Selvom jeg ønsker HH det bedste

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg evner simpelthen ikke at tænke strategisk ifht. OB ved sådanne kampe. Holdt med SJ hele kampen igennem, fordi det er sjovest, når AGF taber, og fordi jeg ønsker HH - og EH - det bedste.

    OB skal simpelthen også kunne skrabe nok point sammen, så man ikke behøves at håbe på dårlige resultater for SJ.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Gf var heller ikke ret gode bortset fra Thorsteinson, Hansen og Anderson.
    Der var ikke meget top 6 over dem idag. Det første mål var flot. Men generelt var de dårlige

    Leave a comment:

Working...
X