Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Jeg ved det ikke. Måske er han bare ironisk.
    Der er blevet da snakket om det en del gange om at han skiftede tidligt ud også i starten af denne sæson med Nouck indtil det kom frem at han kun kunne holde til de 45-60 min.
    Inden da var der da en del der mente at Nouck skulle spille mere end bare første halvleg.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

    Kommer det måske fra dengang hvor han skiftede den centrale midtbane på 1 gang? Var det ikke helt i starten?
    Jeg ved det ikke. Måske er han bare ironisk.

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Jeg trak sgu også på smilebåndet over det der, det eneste kritikpunkt jeg aldrig har set fremført. Det kan da selvfølgeligt godt være at der står horder af OB fans nede i Ådalen og brokker sig over at man allerede skifter ud i 87 minut.
    ​​​​​​
    Kommer det måske fra dengang hvor han skiftede den centrale midtbane på 1 gang? Var det ikke helt i starten?

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

    Et fint interview, og jeg kan godt lide hans afslappede (men ikke afvisende) tilgang til kritikken. Jeg fandt det dog ret sjovt, at han som tænkt eksempel bruger "I skifter for tidligt ud", når en del af kritikken mod ham går på, at hans udskiftninger kommer alt for sent
    Jeg trak sgu også på smilebåndet over det der, det eneste kritikpunkt jeg aldrig har set fremført. Det kan da selvfølgeligt godt være at der står horder af OB fans nede i Ådalen og brokker sig over at man allerede skifter ud i 87 minut.
    ​​​​​​

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Et fint interview, og jeg kan godt lide hans afslappede (men ikke afvisende) tilgang til kritikken. Jeg fandt det dog ret sjovt, at han som tænkt eksempel bruger "I skifter for tidligt ud", når en del af kritikken mod ham går på, at hans udskiftninger kommer alt for sent

    Leave a comment:


  • Online
    replied


    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...fedt-at-hoere/

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Vi har haft en snak med Andreas Alm om Lyngby-kampen, Gigovics røde kort, Top 6, troen på konceptet og årets sidste kampe. Plus det løse.

    Interview med Alm: Lyngby-kamp, top 6, tro på konceptet og resten af året - OBstruktion

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
    Westrøm har flere gange understreget at udvikling i OB er team arbejde, det tror jeg er meget rigtigt, så vi undgår at starte forfra ved enkelt personers jobskifte. Jeg betragter det derfor som en stor kvalitet hos Alm eller andre cheftrænere hvis de formål at udnytte deres assistenters kompetencer til at opnå resultater, det er vel i grunden det ledelse drejer sig om ?
    Præcis. En cheftræner i dag er først og fremmest en teamleder, som Martin Davidsen vist også skrev i hans seneste blog om Helveg-ansættelsen.

    Leave a comment:


  • Jebola
    replied
    Westrøm har flere gange understreget at udvikling i OB er team arbejde, det tror jeg er meget rigtigt, så vi undgår at starte forfra ved enkelt personers jobskifte. Jeg betragter det derfor som en stor kvalitet hos Alm eller andre cheftrænere hvis de formål at udnytte deres assistenters kompetencer til at opnå resultater, det er vel i grunden det ledelse drejer sig om ?

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Altså hvis det er den logik vi kører, så kan det jo faktisk meget vel være Alms fortjeneste - eller at han i hvert fald har andel i den. I både 17, 18 og 2019 (hvor Alm var træner) endte de i top seks, hvor de før det havde været næsten udelukkende midter/bundhold. Og i 2020 endte de på en 3. plads i ligaen.. Så havde de så en off-season i sidste sæson, hvor Alm kun var med i starten sådan som jeg husker. Men overordnet set har Alm altså være med til at løfte klubben. Det kan jeg også lade mig forstå var tilfældet med AIK i sin tid, uden jeg dog ved særligt meget om det andet end hvad der bliver fortalt
    Ja, ingen tvivl om at Alm kan noget. I Sverige i al fald. Jeg håber meget, at han også kan hos os, og at det ikke skyldtes gode assistenttrænere mm.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Altså hvis det er den logik vi kører, så kan det jo faktisk meget vel være Alms fortjeneste - eller at han i hvert fald har andel i den. I både 17, 18 og 2019 (hvor Alm var træner) endte de i top seks, hvor de før det havde været næsten udelukkende midter/bundhold. Og i 2020 endte de på en 3. plads i ligaen.. Så havde de så en off-season i sidste sæson, hvor Alm kun var med i starten sådan som jeg husker. Men overordnet set har Alm altså være med til at løfte klubben. Det kan jeg også lade mig forstå var tilfældet med AIK i sin tid, uden jeg dog ved særligt meget om det andet end hvad der bliver fortalt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Alm effekten

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ste-oplevelse/

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Det har du helt ret i.
    Men bare det at hans navn holdes lidt varmt i det svenske synes jeg er positivt. Og skulle der komme et bud, så står OB forhåbentlig ikke i vejen, men nej lige nu er det blot gratis forslag og gisninger fra svenske journalister. Men et nederlag i Lyngby på søndag og en efterfølgende landskamppause, så vil jeg tro at han har opbrugt sin kvote i OB og tiden er inde til at prøve med en anden.
    Det tror jeg faktisk ikke, han er i nærheden af at have. Pokalexitet var grimt, men Alm står alt andet lige med 3 sejre i de sidste 4 Superliga-kampe og et spil, der er i bedring, selvom det ikke er fantastisk, samt en defensiv, der virker bedre for hver kamp. Jeg tror ikke BW fyrer bare for at prøve noget nyt, og hvis han kan se en udvikling mod det bedre med spillere tilbage fra skade og nyindkøbene på vej til at blive integrerede, tror jeg ikke han ser nogen grund til at sende Alm videre. Havde Alms kvote været tæt på opbrugt, var han røget for 4-5 kampe siden, hvor der udefra set var meget lidt der pegede fremad. Nu ser jeg det simpelthen ikke ske, så skal det i hvert fald være et meget grimt nederlag til Lyngby.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Det har jo aldrig været et rygte - Det er jo blot et par eksperter der foreslår at AIK skal gå efter AA.

    Jeg håber heller ikke at folk vil kalde det et rygte blot fordi at Stig Tøfting foreslår vi skal hente XX spiller fra Klub YY
    godt ord igen … jeg bruger “historien” næste gang hvis det er bedre

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Det har jo aldrig været et rygte - Det er jo blot et par eksperter der foreslår at AIK skal gå efter AA.

    Jeg håber heller ikke at folk vil kalde det et rygte blot fordi at Stig Tøfting foreslår vi skal hente XX spiller fra Klub YY
    Det har du helt ret i.
    Men bare det at hans navn holdes lidt varmt i det svenske synes jeg er positivt. Og skulle der komme et bud, så står OB forhåbentlig ikke i vejen, men nej lige nu er det blot gratis forslag og gisninger fra svenske journalister. Men et nederlag i Lyngby på søndag og en efterfølgende landskamppause, så vil jeg tro at han har opbrugt sin kvote i OB og tiden er inde til at prøve med en anden.

    Leave a comment:

Working...
X