Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    lige præcis det der tror jeg så ikke du skal lægge alt for meget i. I sådan en situation med pres på træneren kan en sportsdirktør jo ikke gøre andet end at støtte manden - lige indtil han fyrer ham.
    Bliver der først udtalt mistillid til cheftrænerens evner og arbejde i medierne er det jo sket.
    Men det tror jeg at vi skal i dette tilfælde Det mener jeg også at forlængelsen viser, ellers tror jeg at Bjørn havde ventet til senere på foråret. Bjørn udtaler selv til OB.dk forleden at vi skal præsterer bedre end vi har gjort til nu for at nå top 6. Hvis det glipper om 5 kampe og der ikke er 100% tillid til Alm, hvorfor så forlænge nu, og hvorfor ikke fyrer ham i sommers? Fordi der er tillid. Jeg tror ikke at Bjørn forlænger set udfra 10-11 kampe i efteråret, men set gennem hele året, og vi var heller ikke flyvende efter pokalfinalen, så der var grundlag for fyring i sommers hvis han ville det. Sidst men ikke mindst så har Bjørn været rystende ærlig i hans udtalelser i hans første år i klubben. Det tror jeg også at han var i sommers.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

    Men det var han jo ikke. Bjørn udviste, og udtalte, stor tillid til Alm på det tidspunkt. Han har samtidig flere gange sagt at Alm er den rigtige til jobbet.

    Jeg er selv overrasket over tidspunktet af forlængelsen, nok mest fordi vi igen kan komme til at glippe top 6. Det må betyde at der er tillid til Alm og Bjørn kan se at det går fremad, også på træningsbanen og de indre linier. Jeg ser det som et sundhedstegn at forlængelsen kommer nu.
    Det siger en sportsdirektør jo altid, lige indtil der ligger en fyreseddel.

    Efter fadæsen i Nykøbing, der tror jeg de fleste havde vurderet at trænersædet under Alm var mere end halvlunt. Jeg tror det der reddede ham der, var at han fik ret i at vi ville begynde at spille bedre når vi fik vores skadede spillere tilbage. Havde vi ikke fået vendt det der, så var han røget.

    Jeg ser det mere som at man tager ansvaret for en eventuelt misset top seks over på direktionsgangene, hvilket sådan set også er fair nok. Og er enig i at der organisatorisk ser sundere ud i OB.


    ​​​​​​
    Last edited by Striwetforlivet!; 09-02-2023, 17:26.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

    Men det var han jo ikke. Bjørn udviste, og udtalte, stor tillid til Alm på det tidspunkt. Han har samtidig flere gange sagt at Alm er den rigtige til jobbet.

    Jeg er selv overrasket over tidspunktet af forlængelsen, nok mest fordi vi igen kan komme til at glippe top 6. Det må betyde at der er tillid til Alm og Bjørn kan se at det går fremad, også på træningsbanen og de indre linier. Jeg ser det som et sundhedstegn at forlængelsen kommer nu.
    lige præcis det der tror jeg så ikke du skal lægge alt for meget i. I sådan en situation med pres på træneren kan en sportsdirktør jo ikke gøre andet end at støtte manden - lige indtil han fyrer ham.
    Bliver der først udtalt mistillid til cheftrænerens evner og arbejde i medierne er det jo sket.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Arg man kan godt se hvad det er han gerne vil, offensivt, og det virker også til tider.

    Alms store udfordring, i min bog, har været at han har overtaget en trup som ikke har været sat sammen til at spille fodbold på den måde og så samtidigt har det været med et top 6 mål og med et mål om at implementere spillere fra akademiet på holdet. Det har nok været og presse citronen.

    Der er man kommet et pænt stykke vej med at sætte truppen sammen. Man har bedre succes med de to backs og Alm har også fået os i en pokalfinale. Man har så misset sin top seks.

    Jeg ser forlængelsen som en tillidserklæring til Alm. Og det synes jeg er overraskende, med 18 måneder tilbage af nuværende kontrakt. Fordi kritikken af Alm også har været der og er ret vedvarende og jeg tror at han var tæt på at ryge efter de 7 første kampe i den her sæson.

    ​​​​​​
    ja måske til tider - jeg syntes så bare ikke vi ser nok. 1½ år inde tænker jeg godt han skulle kunne have lavet et større impact.

    - men nej det er selvf ikke kun hans skyld / ansvar.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    jeg tror at han var tæt på at ryge efter de 7 første kampe i den her sæson.

    ​​​​​​
    Men det var han jo ikke. Bjørn udviste, og udtalte, stor tillid til Alm på det tidspunkt. Han har samtidig flere gange sagt at Alm er den rigtige til jobbet.

    Jeg er selv overrasket over tidspunktet af forlængelsen, nok mest fordi vi igen kan komme til at glippe top 6. Det må betyde at der er tillid til Alm og Bjørn kan se at det går fremad, også på træningsbanen og de indre linier. Jeg ser det som et sundhedstegn at forlængelsen kommer nu.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    den del har jeg så stadig svært ved rigtigt at se. Vi er blevet mere solide men offensivt syntes jeg godt nok jeg har svært ved at se hvad det er Alm vil / og eller at det han vil virker.

    - Men håber da det er det rigtige de gør. Det bliver svært for alvor at rykke holdet hvis vi hele tiden skal starte forfra hvert 2. år, så kontinuitet kan være en god ting - hvis det er den rigtige mand til jobbet man har fat i.
    Arg man kan godt se hvad det er han gerne vil, offensivt, og det virker også til tider.

    Alms store udfordring, i min bog, har været at han har overtaget en trup som ikke har været sat sammen til at spille fodbold på den måde og så samtidigt har det været med et top 6 mål og med et mål om at implementere spillere fra akademiet på holdet. Det har nok været og presse citronen.

    Der er man kommet et pænt stykke vej med at sætte truppen sammen. Man har bedre succes med de to backs og Alm har også fået os i en pokalfinale. Man har så misset sin top seks.

    Jeg ser forlængelsen som en tillidserklæring til Alm. Og det synes jeg er overraskende, med 18 måneder tilbage af nuværende kontrakt. Fordi kritikken af Alm også har været der og er ret vedvarende og jeg tror at han var tæt på at ryge efter de 7 første kampe i den her sæson.

    ​​​​​​

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Leif skriver at Alm og OB angiveligt har forlænget aftalen: https://fyens.dk/ob/det-er-sport-fyn...er-andreas-alm

    Den havde jeg ikke lige set komme. Spændende, man må have ret meget tillid til det projekt man har sat i søen. Giver vel også ret god mening, pokalfinale, det går fremad med spillet og alt det der. Stadigvæk lidt overraskende hvis den er rigtig, jeg tror godt nok sædet var varmt under ham i starten af sæsonen.

    ​​​​​​
    den del har jeg så stadig svært ved rigtigt at se. Vi er blevet mere solide men offensivt syntes jeg godt nok jeg har svært ved at se hvad det er Alm vil / og eller at det han vil virker.

    - Men håber da det er det rigtige de gør. Det bliver svært for alvor at rykke holdet hvis vi hele tiden skal starte forfra hvert 2. år, så kontinuitet kan være en god ting - hvis det er den rigtige mand til jobbet man har fat i.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det sidste har du sikkert ret i, men som det beskrives i artiklen er det lang tid siden der sidst har været en så klar rød tråd i det i det hvad der sker organisatorisk end det det har vist sig de seneste mdr. Jeg er helt enig i at det er et stærkt signal at vise tilliden til trænerteamet før de næste fem kampe der både kan blive afgjort på de yderste marginaler om det bliver godt eller skidt,,og hvor der heller ikke kan udelukkes en gedigen fiasko efter et "lukrativt" salg.
    Jamen enig. Jeg havde bare ikke lige set den komme, jeg tænker heller ikke rigtigt det er noget der har været vendt i nogle af de medier der dækker OB, så det er lidt en overraskelse at der ligger en forlængelse til Alm.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Leif skriver at Alm og OB angiveligt har forlænget aftalen: https://fyens.dk/ob/det-er-sport-fyn...er-andreas-alm

    Den havde jeg ikke lige set komme. Spændende, man må have ret meget tillid til det projekt man har sat i søen. Giver vel også ret god mening, pokalfinale, det går fremad med spillet og alt det der. Stadigvæk lidt overraskende hvis den er rigtig, jeg tror godt nok sædet var varmt under ham i starten af sæsonen.

    ​​​​​​
    Det sidste har du sikkert ret i, men som det beskrives i artiklen er det lang tid siden der sidst har været en så klar rød tråd i det i det hvad der sker organisatorisk end det det har vist sig de seneste mdr. Jeg er helt enig i at det er et stærkt signal at vise tilliden til trænerteamet før de næste fem kampe der både kan blive afgjort på de yderste marginaler om det bliver godt eller skidt,,og hvor der heller ikke kan udelukkes en gedigen fiasko efter et "lukrativt" salg.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
    OB forlænger med Andreas Alm jf. Leif Rasmussen og 817 på Twitter
    Dajmmmm

    Leave a comment:


  • OBtimatoren
    replied
    OB forlænger med Andreas Alm jf. Leif Rasmussen og 817 på Twitter

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Leif skriver at Alm og OB angiveligt har forlænget aftalen: https://fyens.dk/ob/det-er-sport-fyn...er-andreas-alm

    Den havde jeg ikke lige set komme. Spændende, man må have ret meget tillid til det projekt man har sat i søen. Giver vel også ret god mening, pokalfinale, det går fremad med spillet og alt det der. Stadigvæk lidt overraskende hvis den er rigtig, jeg tror godt nok sædet var varmt under ham i starten af sæsonen.

    ​​​​​​

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Syntes jeg stødte på det lidt inde på bold.dk ikke herinde.
    Men kan være jeg husker forkert syntes bare nogle kommentatorer også nævnte det, da han f.eks. ikke så skadet ud eller noget.
    Det er muligt. Jeg plejer at afholde mig fra at læse kommentarsporet på bold.dk. Jeg tænker mest herinde der har kritikken, også fra mig selv, gået meget på at han skifter for sent ud, jeg synes dog han er kommet efter det de seneste par kampe.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Hmm, det er muligt, jeg synes ikke rigtigt det er noget jeg har set, men det er muligt.
    Syntes jeg stødte på det lidt inde på bold.dk ikke herinde.
    Men kan være jeg husker forkert syntes bare nogle kommentatorer også nævnte det, da han f.eks. ikke så skadet ud eller noget.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Der er blevet da snakket om det en del gange om at han skiftede tidligt ud også i starten af denne sæson med Nouck indtil det kom frem at han kun kunne holde til de 45-60 min.
    Inden da var der da en del der mente at Nouck skulle spille mere end bare første halvleg.
    Hmm, det er muligt, jeg synes ikke rigtigt det er noget jeg har set, men det er muligt.

    Leave a comment:

Working...
X