Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

    Og var en anelse mere positiv. Men godt kaldt
    Jeg konstaterede bare dengang, at han havde leveret nogle flotte resultater i Häcken, og det har han sådan set stadigvæk, selvom resultaterne har været sløje siden da. Jeg er bare ikke så naiv, at jeg render rundt med armene over hovedet, fordi at OB har lavet den samme træneransættelse de har gjort de sidste mange gange. Om det var Troels Bech, Kent Nielsen, Jakob Michelsen osv. så kom de alle med flotte resultater i bagagen og noget der kunne give forhåbninger. Men det er bare slet ikke nok.

    Alm kan være nok så dygtig eller dårlig, hvis OB ikke får en klar retning og der er nogle dygtige folk omkring ham til at tage ansvar og træffe beslutninger, så kan det være lige meget. Den første prøve bliver her i sommerens transfervindue. Hvis det bliver sådan et vindue, hvor vi bare går ud og henter nogle spillere der har været i Allsvenskan fordi, at det er nogle træneren lige kender, så begynder alarmklokkerne at ringe hos mig. Det må ikke være træneren der styrer den proces og hvis kvaliteter vi er afhængige af, det er vi blevet straffet for med de sidste par trænere. Hvis vi gør det en gang til, har man tydeligvis ikke lært noget.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Vi kommer til at hente mindst 2 spillere fra den svenske liga eller som har spillet i den inden for de sidste par år, i det kommende transfervindue. Mindst 2!
      Hvis Alm får indflydelse kunne han måske lokke Daleho Irandust med - Svensk U21 spiller som fik landsholdsdebut for Sverige sidste år med udløb til vinter.

      Kender intet til ham - men umiddelbart det mest spændende hos Häcken

      Comment


        #78
        Han er et "emne" i aftenens onside til jer der gider se det.
        siden 1887

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

          Hvis Alm får indflydelse kunne han måske lokke Daleho Irandust med - Svensk U21 spiller som fik landsholdsdebut for Sverige sidste år med udløb til vinter.

          Kender intet til ham - men umiddelbart det mest spændende hos Häcken
          Måske ikke den værste idé. :-)
          https://m.youtube.com/watch?v=rRlnxn24NFg
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Måske ikke den værste idé. :-)
            https://m.youtube.com/watch?v=rRlnxn24NFg
            Han har spillet for GAIS ;)
            siden 1887

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
              Han er et "emne" i aftenens onside til jer der gider se det.
              Må indrømme at Bomberne over Bornholm, og Rick Steins franske fristelser, tiltaler mig mere end Onesides såkaldte eksperter. Bliver sikkert også et ultra kort indslag, da vi jo skal have alle detaljer fra københavner derbyet.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                Må indrømme at Bomberne over Bornholm, og Rick Steins franske fristelser, tiltaler mig mere end Onesides såkaldte eksperter. Bliver sikkert også et ultra kort indslag, da vi jo skal have alle detaljer fra københavner derbyet.
                Jeg tager den for holdet denne gang så

                Comment


                  #83
                  Han gav også Alexander Isak debut i sin tid, og Isak har pt. kun scoret 4 mål i de seneste 13 kampe. Jeg tror han ville have godt af at komme til Superligaen og lære en ting eller 2 af Jebali og Max Fenger.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Tidligere positive resultater på CV’et er vel altid et bedre tegn end ingen resultater? Det sagt er både KN og JM rigtigt nok glimrende eksempler på at man ikke bare kan hente en tidligere succestræner og forvente at det giver gode resultater.
                    Det er det selvsagt svært, at være uenig i. Jeg synes til gengæld bare ikke det er en særlig vigtig indikator for noget på det stadie, jeg mener, vi er på. Skal vi ud af det dødvande, vi er i, skal der mere til end en dygtig resultatorienteret træner, der sporadisk kan gøre os til de bedste af de middelmådige. Jeg så langt hellere at man opgav målet om top6 på kort sigt og i stedet ansatte en træner med evner for og fokus på talentudvikling og mandskabsbehandling og gav ham en årrække til at få sat et projekt sammen. Det kan godt være, Alm kan de ting, men det virker ikke til at det er noget, han har et ry for at være særligt dygtig til, og det virker heller ikke til at være fokus i præsentationen af ham. Tobiasen eller Gustafsson virker bare til at være mere i den retning, som jeg har forstået det. Med Alm har jeg på fornemmelsen at vi kommer til at stå i en JM-agtig situation om 3 års tid: en dygtig og sympatisk træner, som klubben bare ikke har rykket sig i den ene eller anden retning under.

                    Når det er sagt, skal Alm selvfølgelig have chancen og jeg håber det bliver et godt match. Han virker sympatisk og det er da en lettelse at det ikke blev BH, Thomasberg, Glenn eller lignende type.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg tager den for holdet denne gang så
                      Lyt til seneste fra SFÅ hvor emnet er Alm.
                      Der fortælles det blandt andet at han måske er en type som modsat flertallet af trænere IKKE vil have indflydelse på indkøb men kun vil koncentrere sig om den trup gan får stillet til rådighed.
                      Syntes så heller ikke det lyder som en træner som satser ret meget på de unge
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Lyt til seneste fra SFÅ hvor emnet er Alm.
                        Der fortælles det blandt andet at han måske er en type som modsat flertallet af trænere IKKE vil have indflydelse på indkøb men kun vil koncentrere sig om den trup gan får stillet til rådighed.
                        Syntes så heller ikke det lyder som en træner som satser ret meget på de unge
                        Han har i flg. MH set strategien og accepteret planen og målet. Jeg vil blive overrasket hvis der ikke står noget om “de unges” placering og status i truppen på en måde der er beskrevet som at der ikke må være mere end en etableret spiller foran talenter med rigtige fuldtidskontrakter. Det bør jo da hæve sandsynligheden for at de kommer mere i betragtning til spilletiden både som startere og indskiftere

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #87
                          Skal vi i øvrigt gætte på hvem der bliver assistenttræner? Jeg gætter på Robert Vilahamn eller Christian Lundström som er i Häcken nu

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                            Skal vi i øvrigt gætte på hvem der bliver assistenttræner? Jeg gætter på Robert Vilahamn eller Christian Lundström som er i Häcken nu
                            Det ligger i hvert fald lige til højrebenet. Håber nu også stadig vi får tilknyttet vores egen B.S til truppen

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Det ligger i hvert fald lige til højrebenet. Håber nu også stadig vi får tilknyttet vores egen B.S til truppen
                              Vi har jo HH, mon der kommer flere..?

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                                Vi har jo HH, mon der kommer flere..?
                                Tænker ikke det ville skade. Og så gerne et par special trænere. Det er altså enormt vigtigt i moderne fodbold, men også et punkt hvor OB sakker bagud ifht. de andre klubber i Suppen.

                                Comment

                                Working...
                                X