Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Well havde ikke de store forventninger til hvem den nye træner ville blive.....og kender intet til ham
    så nøjes med et velkommen til
    ... håber det bedste men frygter det værste....
    Det værste ville have været pinlige Glenn. Så bare roligt. :-)
    Last edited by andlox; 15-05-2021, 21:02.

    Leave a comment:


  • thelin1337
    replied
    Lad os nu tro og håbe på det bedste. Det virker som et godt match. Come on Odense!

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Well havde ikke de store forventninger til hvem den nye træner ville blive.....og kender intet til ham
    så nøjes med et velkommen til
    ... håber det bedste men frygter det værste....

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Vi kommer til at hente mindst 2 spillere fra den svenske liga eller som har spillet i den inden for de sidste par år, i det kommende transfervindue. Mindst 2!
    Hvis det bliver af samme kvalitet, som de 2 svenskere AaB har hentet, så er det ok med mig.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Kender heller ikke til ham. Husker slet ikke hans katastrofale tid i Vejle, men hans resultater i Sverige er flotte. Jeg kan godt lide både han selv og Hemme snakker om en kontinuerlig spillestil. Det er det vi mangler, men det kræver selvfølgelig at de begge får renset truppen for de spillere, som ikke passer ind i stilen og får dem erstattet godt. Vores trup er pt. for rodet til for alvor at få noget til at fungere og skal vi spille 4-3-3 får de travlt IMO.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    At bedømme på Vejle-fansenes oplevelser, kommer vi til at få en træner der er meget rolig under kampene, ikke særligt kommunikerende og dirigerende, så umiddelbart en der kommer til at stå i kontrast til de to brøleaber Nielsen og Michelsen som vi senest har haft.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Velkommen til. Kender ham ikke, men jeg synes umiddelbart at en aggresivt pressende 4-3-3 passer fint til den nuværrende trup. Jeg håber han er god til mandskabspleje og kan få mest muligt ud af de spilllere som vi imo. bør bygge holdet op omkring. Sabbi og Frø får godt med kritik, også berettiget, men det er stadig dem der har et topniveau og et videresalgs potentiale som vi kan bygge på til fremtiden.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Kender ham ikke. Husker ham ej heller fra Vejle.

    Vi må se.

    Det er længere oppe, at OB for alvor mangler. Lad os håbe, den kommende strategi kan være startskuddet på en egentlig kultur og retning i klubben.

    Jeg er skeptisk. Big surprise :).

    Fokus på det fysiske udtryk er jeg glad for. Det var en stor del af OB, da man med rette kunne tale om et OB-udtryk. Fysisk fodbold er i moderne fodbold i øvrigt meget mere end ‘tonser-bold’; undres altid over den meget gammeldags opfattelse.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Ifølge Sport Fyns oplysninger var Jens Gustafsson til samtale med OB i tirsdags, men valget faldt altså på Andreas Alm. Og nu er Jens Gustafsson er sammen med Marcus Lantz topfavorit til at tage over i Häcken i stedet.
    Okay. Man må håbe at OB har truffet der rigtige valg i så fald

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    MH "- Vi har ansat Andreas, fordi vi synes, han er en rigtig dygtig træner, og fordi vi mener, at det er ham, der kan bringe os videre i løbet af de kommende tre år, siger Hemmingsen.

    - Han står for en fremadrettet og fysisk tilgang til spillet, og på den måde passer han rigtig godt ind i den måde, som vi ønsker at spille fodbold på.

    - Vi har præsenteret ham for vores tanker omkring en ensartethed i klubbens udtryk, og den måde vi gerne vil spille fodbold på, og det er Andreas klar på.

    - Han kan se sig selv løse opgaven ud fra den strategi, som vi har vist ham, og vi er sikre på, at han er den rigtige til at føre den spillestil videre i de kommende tre å
    r."

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-stil-med-alm/

    Syntes det er fint at det er noget af det bedste vi glimtvis ser fra holdet nu, der skal bygges på, og den spillestil der passer med vores traditioner.

    Håber han er god til at pege de rigtige spillere ud, der passer til strategien
    Det lyder frygteligt. Eller det kan ende med at være det. Han har nok sagt hård træning og så blev Hemm varm om hjertet.
    jeg spår at ingen af dem er i klubben om 1,5 år.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Ifølge Sport Fyns oplysninger var Jens Gustafsson til samtale med OB i tirsdags, men valget faldt altså på Andreas Alm. Og nu er Jens Gustafsson er sammen med Marcus Lantz topfavorit til at tage over i Häcken i stedet.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Men det da også flot at fører en klub til 2 pokalfinaler på 3 år og ofps fine resultater i ligaen. Ligeover denne sæson. Men der er trods alt kun spillet 6 kampe. Så häcken kan jo sagtens nå at komme et godt stykke opad i tabellen igen.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

    Det er sjovt, du siger det her - for sammenholdt tanken om "fysisk og fremadrettet" fodbold, føles det lidt som at vi er på vej tilbage til en lightversion af FCK-light, som vi blev kaldt for ti år siden; bare uden penge til at hente store navne som Djemba-Djemba, Carroll, eller Mendy, eller ukendte, uslebne diamanter som Utaka eller Kalilou. Jeg har ikke noget i mod det som sådan (bare med talenter på bænk frem for rugbrød og leverpostej), men hvis strategien kommer til at glide ret let henover talentudvikling, bekræfter det den mistanke, at den snak om talenter, der startede efter blodbadet i Ådalen, var en spareøvelse frem for et oprigtigt strategiskift.

    EDIT: Det er mere præsentationen af strategien, jeg ser frem til. For ansættelsen af Alm er i sig selv ikke noget særligt, men skal ses i sammenhæng med strategien; for uanset dens indhold (eller mangel på samme), kommer strategien til at fortælle os om klubbens fremtid på lidt længere sigt.
    Jeg vil nu alligevel hellere være FCK-Light fremfor den Horsens look-alike vi har udviklet os til at være nu ;-)

    Ser også med spænding frem til strategien og endnu mere til hvilke handlinger der skal få strategien til at lykkedes

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Min umiddelbare tanke er at man vil erstatte rugbrødet og leverpostejen med talenter, som jo som udgangspunkt er meget billigere i løn. Derved burde det frigive lønkroner til de profiler som holdet skal bruge og talenterne skal støtte sig op ad (men det er måske bare ønsketænkning fra min side)
    Det har også været min umiddelbare tanke de sidste ti år - men jeg skal se det, før jeg tror det, og der ville valget af en træner, der har en track record for talentudvikling have været et naturlig skridt på vejen - hvis man altså mente det seriøst.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Spændende træner valg, jeg vælger den optimistiske tone indtil andet er bevist. Velkommen til OB Andreas Alm.

    Leave a comment:

Working...
X