Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Sønderjyske-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Stadig 5 hold indenfor 8 point med om top6 med to pladser og 12 point at spille om ...

    RFC 27
    OB. 24
    SDR 24
    AAB 21
    FCN 19

    RFC møder BIF(u),
    OB møder SDR(u)
    SDR møder OB(h)
    AAB møder ACH(u)
    FCN møder AGF(u)

    RFC møder Lyngby(h)
    FCN møder ACH (h)
    VB møder OB (h)
    OB møder VB (u)
    AAB møder SDR (h)
    SDR møder AAB(u)

    FCN møder Lyngby(u)
    SDR møder ACH (h)
    VB møder AAB(h)
    AAB møder VB (u)
    OB møder BIF (h)
    RFC møder AGF (u)

    VB møder FCM (u)
    RFC møder FCK (h)
    FCN møder SDR (h)
    SDR møder FCN (u)
    AAB møder OB (h)
    OB møder AAB (u)

    Mange interne kampe ...

    RFC med et forspring møder BIF, Lyngby, AGF og FCK ..
    OB møder SDR, Vejle, BIF og AAB
    SDR møder OB, AAB, ACH og FCN
    AAB møder ACH, SDR, VB og OB
    FCN møder AGF, ACH, Lyngby og SDR.
    Jeg læser det som at vi skal have MINDST 7 point i 4 kampe, helst 9. De 6 point skal gerne hentes mod AAB, SE og et enkelt kan slå til mod VB.

    Randers har 3 lortekampe mod top 4 hold og så Lyngby ude, men alt kan jo ske.
    SE har på papiret det bedste program, de skal, udover os, møde ACH, AAB og FCN

    Det er sku dramatisk..

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

      Jeg læser det som at vi skal have MINDST 7 point i 4 kampe, helst 9. De 6 point skal gerne hentes mod AAB, SE og et enkelt kan slå til mod VB.

      Randers har 3 lortekampe mod top 4 hold og så Lyngby ude, men alt kan jo ske.
      SE har på papiret det bedste program, de skal, udover os, møde ACH, AAB og FCN

      Det er sku dramatisk..
      Sådan har det været stort set hver sæson siden de omstrukturerede ligaen. Det er meget tæt og drama er garanteret, men hvor ville det dog være fedt at være der hvor AGF er nu....

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

        Jeg læser det som at vi skal have MINDST 7 point i 4 kampe, helst 9. De 6 point skal gerne hentes mod AAB, SE og et enkelt kan slå til mod VB.

        Randers har 3 lortekampe mod top 4 hold og så Lyngby ude, men alt kan jo ske.
        SE har på papiret det bedste program, de skal, udover os, møde ACH, AAB og FCN

        Det er sku dramatisk..
        Hvis vi vinder over Sønderjyske og Aab er det lige før det er nok i sig selv. Det er tæt på. Men svært nok

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Hvis vi vinder over Sønderjyske og Aab er det lige før det er nok i sig selv. Det er tæt på. Men svært nok
          Ja det kan sagtens ligne at det afgøres om OB eller AaB kommer i mesterskabsspillet i deres indbyrdes opgør i 22 runde i Ålborg .. hvis ikke både Haderslev og RFC taber det hele her i foråret og både OB og AaB er sikret.

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Håber du har ret.

            Ser også lige Aab har kamp i morgen imod ACH. Vinder de den er vi jo et eller andet sted presset til at vinde torsdag. Omvendt kan vi jo spille med lidt håndbremse, hvis Aab sætter point til. Der er rigtig mange scenarier som kommer i spil fra runde til runde nu. Jeg tror dog vi vil gøre os selv en kæmpe tjeneste ved at vinde de to næste, da jeg tror Bif er for stærke og derfor har brug for et forspring inden en gyserkamp i Aab.
            Det kunne være rart bare at vinde en kamp i Jylland igen, det er længe siden. Jeg bliver dog helt vildt overrasket hvis vi får mere end et point med fra Haderslev.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Det kunne være rart bare at vinde en kamp i Jylland igen, det er længe siden. Jeg bliver dog helt vildt overrasket hvis vi får mere end et point med fra Haderslev.
              Mener jeg hørte vi ikke havde vundet i Sønderjyske i 7 år
              siden 1887

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                Mener jeg hørte vi ikke havde vundet i Sønderjyske i 7 år
                Korrekt. Sidst vi vandt var i 2013.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Det kunne være rart bare at vinde en kamp i Jylland igen, det er længe siden. Jeg bliver dog helt vildt overrasket hvis vi får mere end et point med fra Haderslev.
                  Ved ikke om jeg bliver vildt overrasket, for helt generelt synes jeg dels vi har et bedre hold end sønderjyske og vi har også spillet et bedre forår end sønderjyske har hidtil.
                  Men det er helt klart at sønderjyske er et mærkeligt hold. De slår pludselig FCM fortjent og spiller også en fin kamp imod fck, så de kan godt ramme en dag, hvor de er et ubehageligt bekendtskab, specielt på hjemmebane, selvom det godt nok var der de fik klask af Lyngby i mandags.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                    Mener jeg hørte vi ikke havde vundet i Sønderjyske i 7 år
                    https://superstats.dk/kampe/4372 1-5... Ellers er det nederlag og uafgjorte.. Men for en gangs skyld, så ser vi ud til at være i god form, spillerne har fundet melodien sammen, banen ligner en skyttegrav og det kan sønderjyderne ikke spille på.

                    Comment


                      #70
                      Denne kamp lugter endnu mere af 1-1 end Randers kampen. Men håber da vi vinder. Så vil jeg for 1. gang i denne sæson have troen på at Top 6 er mulig

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Denne kamp lugter endnu mere af 1-1 end Randers kampen. Men håber da vi vinder. Så vil jeg for 1. gang i denne sæson have troen på at Top 6 er mulig
                        Ja, men igen er det vanskeligt at se en sejr og der med have en
                        lille stime af sejre. Det vil dog være uendeligt dejligt at stikke kniven ind og forlænge deres krise.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Ja, men igen er det vanskeligt at se en sejr og der med have en
                          lille stime af sejre. Det vil dog være uendeligt dejligt at stikke kniven ind og forlænge deres krise.
                          Ja det kunne sagtens fejres med en O`ense eller to... Men 2 sejre i træk Rooolig nu

                          Comment


                            #73
                            Insta viser Fenger,Frø og KL træner på kunst i Ådalen. Kasper er måske den der er tættest på

                            https://www.instagram.com/p/CL9LI17nwsD/

                            Comment


                              #74
                              Ligner at Drachmann også er med igen

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-har...aa-egne-evner/

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Insta viser Fenger,Frø og KL træner på kunst i Ådalen. Kasper er måske den der er tættest på

                                https://www.instagram.com/p/CL9LI17nwsD/
                                Told you. (Tror det var i optaktstråden)

                                Michelsen stiller hellere med KL på 70pct og aja på backen, end Ørstrøm på back og aja fortsætter i cf.

                                Comment

                                Working...
                                X