Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Sønderjyske-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Det var mig der skrev det. Det var et (kvalificeret) gæt, på baggrund af Michelsens tidligere beslutninger.

    Min pointe var, at jeg mistænker Michelsen for meget nødig at ville bruge de yngre, uprøvede spillere. Kun hvis han er tvunget til det.
    Men måske forståeligt, når han ikke har en fremtid i klubben, og "bare" skal jagte resultater.

    Men vi må vente til i aften med til i aften.
    En af ankerne mod strukturen med 12 hold, og den måde det er skruet sammen på, var jo også at det måske kunne gå ud over talenterne. Trænerne skal hele tiden tænke resultater, og bliver måske bange for at sætte dem ind. Kampen idag er jo vanvittig vigtig, og banen er formentlig endnu mere elendig end i mandags. For mig er det også lidt vigtigt at kigge på, hvem vi møder, hvem står højrebacken muligvis overfor, og hvad skal vi bruge. Er Østrøm så løsningen der, så lad ham spille, uanset om han er 18 eller 32.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

      og ikke vundet med Mikkel Redder som dommer

      https://superstats.dk/kort/dommere/klub-alltime?id=112

      Lad os håbe statistikkerne brydes idag :- )
      Var det ikke Redder som frakendte Olli Lunds mål da han sparkede modspilleren med bolden ind i målet så st målnet kom til at blafre? Så skulle han gense det om at huske at han skylder...

      Og Putros som VAR. Så er ja Danmarks samlede dommerkompetence ved roret.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

        En af ankerne mod strukturen med 12 hold, og den måde det er skruet sammen på, var jo også at det måske kunne gå ud over talenterne. Trænerne skal hele tiden tænke resultater, og bliver måske bange for at sætte dem ind. Kampen idag er jo vanvittig vigtig, og banen er formentlig endnu mere elendig end i mandags. For mig er det også lidt vigtigt at kigge på, hvem vi møder, hvem står højrebacken muligvis overfor, og hvad skal vi bruge. Er Østrøm så løsningen der, så lad ham spille, uanset om han er 18 eller 32.
        Jamen jeg er enig med dig. Spørgsmålet er om vores træner er. Er bange for at erfaring vælges fremfor ungdommelig energi, hvis der er et valg.
        men lad os nu se, Fyens mener jo Ørstrøm spiller.

        Comment


          #94
          Hvis Kasper Larsen ikke er på 100 procent, så er jeg, baseret på kampene her i foråret, tryg ved at starte med AJA i CF og Østrøm på backen.

          Det har set solidt ud, og jeg tror godt de kan håndtere SønderjyskE.

          Hold kæft man, jeg glæder mig sgu til i aften.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Hvis Kasper Larsen ikke er på 100 procent, så er jeg, baseret på kampene her i foråret, tryg ved at starte med AJA i CF og Østrøm på backen.

            Det har set solidt ud, og jeg tror godt de kan håndtere SønderjyskE.

            Hold kæft man, jeg glæder mig sgu til i aften.
            Jeg er sgu mere på 50/50 mht spænding og frygt for kampen

            Men det bliver også spændende at se hvem der klarer cuttet når nu så mange er klar. Der er jo kun plads til 18 mand

            Comment


              #96
              Drachmann klar igen. KL er ikke

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...-soenderjyske/

              Comment


                #97
                Jeg haaber inderligt at vi gaar ind til kampen med en modig indstilling og taktik. Det gaar ikke godt hvis vi bare forsöger at sikre et uafgjort. Og vi fik virkelig resultaterne med os igaar. Saa det er nu eller aldrig i mine öjne. Go for it gutter!!

                Comment


                  #98
                  Men nu burde det da være sikkert at HC er 2. Målmand i OB. Man er derfor nød til at se på om man ikke kan sende Mandé videre i sin karriere og gøre plads til endnu et af de store talenter vi har rendende rundt på akademiet.
                  Et salg af OC til sommer kan selvfølgelig ændre lidt på de planer

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Men nu burde det da være sikkert at HC er 2. Målmand i OB. Man er derfor nød til at se på om man ikke kan sende Mandé videre i sin karriere og gøre plads til endnu et af de store talenter vi har rendende rundt på akademiet.
                    Et salg af OC til sommer kan selvfølgelig ændre lidt på de planer
                    Historikken i OB syntes jeg viser at vores førstemålmand, ofte holder sig meget skadesfri og ude af karantæner. Det betyder at andenkeeperen for forsvindende få kampe. Derfor giver det så meget mere mening, at have talenter siddende på bænken. De kan så suge til sig som OC gjorde, og være klar når han skydes af. Om det er Mandé eller HC der får de få kampe om året kommer ikke til at have indflydelse på resultaterne. Så vælg dog talentet og spar lønnen. HC er den næste, men hvem kommer efter ham? Er det Bobber? eller hvem har vi ellers

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                      Historikken i OB syntes jeg viser at vores førstemålmand, ofte holder sig meget skadesfri og ude af karantæner. Det betyder at andenkeeperen for forsvindende få kampe. Derfor giver det så meget mere mening, at have talenter siddende på bænken. De kan så suge til sig som OC gjorde, og være klar når han skydes af. Om det er Mandé eller HC der får de få kampe om året kommer ikke til at have indflydelse på resultaterne. Så vælg dog talentet og spar lønnen. HC er den næste, men hvem kommer efter ham? Er det Bobber? eller hvem har vi ellers
                      Umiddelbart er det Marcus Alstrup. Men der har været stor udskiftning i løbet af sæsonen så det er svært at vurdere. Vi har brugt 3 forskellige på de få kampe der nåede at blive spillet. Bobber,Alstrup og Magnus W Nielsen. Men mit gæt er klart Alstrup

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Men nu burde det da være sikkert at HC er 2. Målmand i OB. Man er derfor nød til at se på om man ikke kan sende Mandé videre i sin karriere og gøre plads til endnu et af de store talenter vi har rendende rundt på akademiet.
                        Et salg af OC til sommer kan selvfølgelig ændre lidt på de planer
                        Enig. Det er da også 1000 gange federe at have 2 akademi-målmænd i kamptruppen. Det er selvfølgelig KUN hvis de har niveauet, men de relativt få minutter jeg har set med Bernat har set ganske fornuftigt ud.

                        Behold OC, Bernat som 2. målmand, og videre med Mandé. Det eneste er, at som man hører det, er der en fantastisk stemning i målmandsteamet, hvor Mandé skulle bidrage yderst positivt. Han tuder tilsyneladende heller ikke over ikke at være i spil til holdet, og han har trods alt noget erfaring at dele ud af. Og man kan sige, vi skal jo have 3 keepere i truppen. Så må det være det nuværende team, og når så OC bliver skudt af så må Alstrup erstatte ham i truppen som 3. målmand.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg er sgu mere på 50/50 mht spænding og frygt for kampen

                          Men det bliver også spændende at se hvem der klarer cuttet når nu så mange er klar. Der er jo kun plads til 18 mand
                          jeg har det på samme måde. Det ville være så typisk at vi spiller dårligt i en afgørende kamp. Eller at vi bliver udsat for redders uredelighed igen.
                          Tror desværre at Glenn lader SDR jyske spille mindre taktisk end i de seneste kampe. Det virker som om, at den smarte 4 stopper taktik mod FCM har betyder at Riddersholm tror han skal ændre taktik hele tiden. De har ikke se trygge ud, og så har Haji Wright været dårligere end AK i 2021, så det der lignede et gift angreb mere ligner Sander og LIeder når de er værst,

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Spørg den der skrev det
                            Det var ikke ment som en anklage mod dig - beklager, hvis det lød sådan. Men både du og andre diskuterede det som om, at det var mere eller mindre et faktum ("Tænker det måske også er en af årsagerne til at han er på vej ud af døren"), og derfor var jeg nysgerrig på, om jeg havde glippet noget, eller om det var den sædvanlige forum-dynamik, hvor løse gætterier pludselig bliver præmissen for den videre diskussion.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Det var mig der skrev det. Det var et (kvalificeret) gæt, på baggrund af Michelsens tidligere beslutninger.

                              Min pointe var, at jeg mistænker Michelsen for meget nødig at ville bruge de yngre, uprøvede spillere. Kun hvis han er tvunget til det.
                              Men måske forståeligt, når han ikke har en fremtid i klubben, og "bare" skal jagte resultater.

                              Men vi må vente til i aften med til i aften.
                              Fair nok. Jeg så også gerne JM bruge flere unge spillere, og mener det er et af problemerne ved at have en træner, der ikke har nogen grund til at have de længere perspektiver for øje. Til gengæld synes jeg et af kendetegnene ved JM har været, at han holder fast i ting, der virker, også selvom det går ud over ellers normale startere. Og derfor tror jeg, at han har set sig gevaldigt lun på det AJA-Tverskov har leveret i midterforsvaret de seneste kampe.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Fair nok. Jeg så også gerne JM bruge flere unge spillere, og mener det er et af problemerne ved at have en træner, der ikke har nogen grund til at have de længere perspektiver for øje. Til gengæld synes jeg et af kendetegnene ved JM har været, at han holder fast i ting, der virker, også selvom det går ud over ellers normale startere. Og derfor tror jeg, at han har set sig gevaldigt lun på det AJA-Tverskov har leveret i midterforsvaret de seneste kampe.
                                Jeg håber du får ret. Hvis Kasper er klar, kan han sagtens tåle en tur på bænken. Hvis han ikke er klar, er Vestergaard klar til at agere substitut.

                                Comment

                                Working...
                                X