Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Sønderjyske-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Bestemt kan Sabbi blive rigtig god, men han er altså ikke den eneste der mangler noget i relationerne til de øvrige spillere. Jeg synes Lieder i går viste sig som den bedste holdspiller af de 3 i angrebet og det taler imø for at han spiller igen mod Haderslev
    Må tilgive at Lieder arbejder hård der på toppen. Så Robin ind for Ryan og ellers samme opstilling som i går, det ville være helt o.k. for mig.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Er enig i hensigt af Sabbi.
      Sabbi kan dribble, er explosivt og kan noget ekstraordinært med bolden. Men i hensigt af det taktiske og sammenspillet er han en usleben diamant.
      Men synes mere det er Sabbi som skal lære det og ikke Robin som skal læse ham.
      Det er jeg enig i. Eksempelvis lod jeg mig irriterer grufuldt af en situation, hvor ham og ryan nærmest kommer løbende oven i hinanden på ydersiden af boldholder, hvor det så ender med at være sabbi som når bolden og Ryan som må stå tilbage og føle han lige har taget en 50 meter sprint til ingen verdens nytte.
      Her skal sabbi jo være klogere og løbe indad i banen, så han kan trække en mand med og skabe endnu mere plads til Ryan. I stedet blev det rimelig nemt for Randers bare at dække den ud til et hjørnespark. Den slags situationer sammen med episoden hvor han skærer ind i banen til skud i stedet for at spille ryan helt blank er bare to episoder, som beviser han fortsat mangler noget overblik og taktisk forståelse inden han for alvor kan blive en topspiller. Jeg synes dog stadig vi savner ham, når han ikke er med, så han er en fin spiller. Man fornemmer bare det er en spiller som virkelig kan blive god, hvis nogen kan overbevise ham om det ikke er alt han gør som er genialt.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Det er jeg enig i. Eksempelvis lod jeg mig irriterer grufuldt af en situation, hvor ham og ryan nærmest kommer løbende oven i hinanden på ydersiden af boldholder, hvor det så ender med at være sabbi som når bolden og Ryan som må stå tilbage og føle han lige har taget en 50 meter sprint til ingen verdens nytte.
        Her skal sabbi jo være klogere og løbe indad i banen, så han kan trække en mand med og skabe endnu mere plads til Ryan. I stedet blev det rimelig nemt for Randers bare at dække den ud til et hjørnespark. Den slags situationer sammen med episoden hvor han skærer ind i banen til skud i stedet for at spille ryan helt blank er bare to episoder, som beviser han fortsat mangler noget overblik og taktisk forståelse inden han for alvor kan blive en topspiller. Jeg synes dog stadig vi savner ham, når han ikke er med, så han er en fin spiller. Man fornemmer bare det er en spiller som virkelig kan blive god, hvis nogen kan overbevise ham om det ikke er alt han gør som er genialt.
        Den udfordringsvilje Sabbi viser savner vi siden Casper Nielsen gik. Sabbi er mere explosivt og teknisk langt bedre end Casper mens Casper stillede sine evner langt mere i holdets tjeneste.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Haderslev, er vel efter parken det sted der er gået længst tid siden vi fik en sejr. Vi er vel tilbage i 13 da Bodul vågnede op. Vi er blevet bedre til ikke at tabe dernede, og x kan i sidste ende måske godt kunne bruges, alt efter hvad SE gør i aften. Men det bliver sgu en hård omgang.

          Comment


            #20
            Efter 36 min. har Lyngby 63% boldbesiddelse ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Efter 36 min. har Lyngby 63% boldbesiddelse ...
              Og nu en 0-1 føring

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Efter 36 min. har Lyngby 63% boldbesiddelse ...
                Og nu scorer de! :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Og nu scorer de! :-)
                  Kunne være så lææks med en Lyngby sejr

                  Comment


                    #24
                    2-0, smukt

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      2-0, smukt
                      Fantastisk!

                      Comment


                        #26
                        Og pludselig er vi i top 6

                        Comment


                          #27
                          Hvis det resultat med Lyngby holder i aften, så er det op til os selv. Det bliver en beskidt kamp på torsdag

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Med Ryans karantæne tænker jeg at der er 2 scenarier. Vestergaard ind istedet for AJA som ryger ud på HB eller Østrøm bare går direkte ind og erstatter Ryan. Jeg er helt klart mest for den sidste. I dette tætte program skulle Ryan jo alligevel have pause for ikke at gå i stykker igen. Så mon ikke bare det på torsdag er

                            Oliver Christensen
                            Østrøm AJA Tver OL
                            Kløve JJ
                            Sabbi Jebali Opondo
                            Lieder

                            Man kan så håbe at Drachmann bliver klar så vi kan få noget friskt ind i 2. Halvleg med kvalitet. Kampen bliver nok afgjort til sidst og derfor er det vigtigt med en masse energi i sine indskiftninger
                            Spændende offensiv, men en midtbane kun med Kløve og JJ vil blive voldtaget så mon ikke Okosun finder vej til start11 hvis Jamus skal have en pause?

                            Comment


                              #29
                              Men hold kæft en pløjemark dernede. Den er jo værre end vores

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Spændende offensiv, men en midtbane kun med Kløve og JJ vil blive voldtaget så mon ikke Okosun finder vej til start11 hvis Jamus skal have en pause?
                                Det er jo samme hold som mod Randers. Der er bare byttet med Ryan og Østrøm

                                Comment

                                Working...
                                X