Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Sønderjyske-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Min værste ane bliver nu at JM i bedste mini mou-stil tager til Haderslev med en mission om et kryds. Nu er vi hvor vi skal være og synes vi har set en del kampe røvsyg kampe med håndbremsen trukket, når vi kan leve med en deling. Jeg håber i langt højere grad vi tager alt det med fra Randerskampen vi kan og glemmer frygten for at tabe. Det må have været en god oplevelse endelig at få forløst noget offensivt, og det skal ikke fase ud i en indstilling om at vi kan leve med et kryds.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Min værste ane bliver nu at JM i bedste mini mou-stil tager til Haderslev med en mission om et kryds. Nu er vi hvor vi skal være og synes vi har set en del kampe røvsyg kampe med håndbremsen trukket, når vi kan leve med en deling. Jeg håber i langt højere grad vi tager alt det med fra Randerskampen vi kan og glemmer frygten for at tabe. Det må have været en god oplevelse endelig at få forløst noget offensivt, og det skal ikke fase ud i en indstilling om at vi kan leve med et kryds.
      Det vil jo unægtelig også være dumt at komme bagud i den kamp, men selvf. skal der satses på at forværre krisen for Haderslev. De vil helt sikkert komme med attitude fra kampstart og de skal afvises fra starten. Jeg håber Drachmann er klar så vi har en hardhitter på banen.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Stadig 5 hold indenfor 8 point med om top6 med to pladser og 12 point at spille om ...

        RFC 27
        OB. 24
        SDR 24
        AAB 21
        FCN 19

        RFC møder BIF(u),
        OB møder SDR(u)
        SDR møder OB(h)
        AAB møder ACH(u)
        FCN møder AGF(u)

        RFC møder Lyngby(h)
        FCN møder ACH (h)
        VB møder OB (h)
        OB møder VB (u)
        AAB møder SDR (h)
        SDR møder AAB(u)

        FCN møder Lyngby(u)
        SDR møder ACH (h)
        VB møder AAB(h)
        AAB møder VB (u)
        OB møder BIF (h)
        RFC møder AGF (u)

        VB møder FCM (u)
        RFC møder FCK (h)
        FCN møder SDR (h)
        SDR møder FCN (u)
        AAB møder OB (h)
        OB møder AAB (u)

        Mange interne kampe ...

        RFC med et forspring møder BIF, Lyngby, AGF og FCK ..
        OB møder SDR, Vejle, BIF og AAB
        SDR møder OB, AAB, ACH og FCN
        AAB møder ACH, SDR, VB og OB
        FCN møder AGF, ACH, Lyngby og SDR.

        Last edited by Plum; 02-03-2021, 07:14.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Min værste ane bliver nu at JM i bedste mini mou-stil tager til Haderslev med en mission om et kryds. Nu er vi hvor vi skal være og synes vi har set en del kampe røvsyg kampe med håndbremsen trukket, når vi kan leve med en deling. Jeg håber i langt højere grad vi tager alt det med fra Randerskampen vi kan og glemmer frygten for at tabe. Det må have været en god oplevelse endelig at få forløst noget offensivt, og det skal ikke fase ud i en indstilling om at vi kan leve med et kryds.
          Jeg tvivler på at JM vil se sig tilfreds med et kryds som udgangspunkt. AAB kan sagtens komme stærkt bagfra med det kampprogram, de har tilbage og JM er uden tvivl klar over at alle points kommer til at tælle her til sidst. Omvendt kan det da godt være, vi ikke kommer til at satse helt vildt, hvis den er uafgjort mod slutningen...
          Men ja, jeg håber godt nok også, at vi får mere at se af det til tider rigtigt fine angrebsspil fra kampen mod Randers, som JM da også har glædet sig over i interviews efterfølgende.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Jeg tvivler på at JM vil se sig tilfreds med et kryds som udgangspunkt. AAB kan sagtens komme stærkt bagfra med det kampprogram, de har tilbage og JM er uden tvivl klar over at alle points kommer til at tælle her til sidst. Omvendt kan det da godt være, vi ikke kommer til at satse helt vildt, hvis den er uafgjort mod slutningen...
            Men ja, jeg håber godt nok også, at vi får mere at se af det til tider rigtigt fine angrebsspil fra kampen mod Randers, som JM da også har glædet sig over i interviews efterfølgende.
            Håber du har ret.

            Ser også lige Aab har kamp i morgen imod ACH. Vinder de den er vi jo et eller andet sted presset til at vinde torsdag. Omvendt kan vi jo spille med lidt håndbremse, hvis Aab sætter point til. Der er rigtig mange scenarier som kommer i spil fra runde til runde nu. Jeg tror dog vi vil gøre os selv en kæmpe tjeneste ved at vinde de to næste, da jeg tror Bif er for stærke og derfor har brug for et forspring inden en gyserkamp i Aab.

            Comment


              #51
              Man er altid nervøs forud for de her kampe, der bare virkelig kan rykke noget for OB. Lidt ærgerligt, men sådan er det. Men, jeg sad og så SE mod Lyngby, og hvis de disker op med samme kvalitet, bør vi ikke være så nervøse. De var godt nok ringe! Enlig svale, well hvem ved? Men det kan ikke undgå at sætte sig lidt i dem, at de nu har tabt 4 i træk, mens vi kun har tabt 1 ud af de sidste 8 kampe. Det er i hvert fald perfekt timing at møde SønderjyskE ude i en direkte duel, når det endelig skal være.

              Comment


                #52
                Det er sådanne kampe både spillere, trænere og fans elsker. Så fedt at mismodet og ligegyldigheden vender for en stund, og vi får nogle følelser ind i det hele. Havde dog været så fedt at sende 500(en torsdag kl. 18 i Haderslev, ved godt det ikke ville ske) mand ned for at støtte gutterne, i den kamp der virkelig kan sparke liv i sæsonen. Men skønt at man overhovedet har en grund til at blive nervøs før en OB kamp:-)

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Det er sådanne kampe både spillere, trænere og fans elsker. Så fedt at mismodet og ligegyldigheden vender for en stund, og vi får nogle følelser ind i det hele. Havde dog været så fedt at sende 500(en torsdag kl. 18 i Haderslev, ved godt det ikke ville ske) mand ned for at støtte gutterne, i den kamp der virkelig kan sparke liv i sæsonen. Men skønt at man overhovedet har en grund til at blive nervøs før en OB kamp:-)
                  Enig. Og hold nu kæft hvor ville jeg gerne snart på awaaaaaaaaaaaaaay igen sammen med 500 andre. Fuld knald på værtshuset inden, samlet flok der går til stadion, kaos på tribunen, måske et enkelt lys, vildskab ved målet og hjemad igen!

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Det er sådanne kampe både spillere, trænere og fans elsker. Så fedt at mismodet og ligegyldigheden vender for en stund, og vi får nogle følelser ind i det hele. Havde dog været så fedt at sende 500(en torsdag kl. 18 i Haderslev, ved godt det ikke ville ske) mand ned for at støtte gutterne, i den kamp der virkelig kan sparke liv i sæsonen. Men skønt at man overhovedet har en grund til at blive nervøs før en OB kamp:-)
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                    Enig. Og hold nu kæft hvor ville jeg gerne snart på awaaaaaaaaaaaaaay igen sammen med 500 andre. Fuld knald på værtshuset inden, samlet flok der går til stadion, kaos på tribunen, måske et enkelt lys, vildskab ved målet og hjemad igen!
                    Amen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Stadig 5 hold indenfor 8 point med om top6 med to pladser og 12 point at spille om ...

                      RFC 27
                      OB. 24
                      SDR 24
                      AAB 21
                      FCN 19

                      RFC møder BIF(u),
                      OB møder SDR(u)
                      SDR møder OB(h)
                      AAB møder ACH(u)
                      FCN møder AGF(u)

                      RFC møder Lyngby(h)
                      FCN møder ACH (h)
                      VB møder OB (h)
                      OB møder VB (u)
                      AAB møder SDR (h)
                      SDR møder AAB(u)

                      FCN møder Lyngby(u)
                      SDR møder ACH (h)
                      VB møder AAB(h)
                      AAB møder VB (u)
                      OB møder BIF (h)
                      RFC møder AGF (u)

                      VB møder FCM (u)
                      RFC møder FCK (h)
                      FCN møder SDR (h)
                      SDR møder FCN (u)
                      AAB møder OB (h)
                      OB møder AAB (u)

                      Mange interne kampe ...

                      RFC med et forspring møder BIF, Lyngby, AGF og FCK ..
                      OB møder SDR, Vejle, BIF og AAB
                      SDR møder OB, AAB, ACH og FCN
                      AAB møder ACH, SDR, VB og OB
                      FCN møder AGF, ACH, Lyngby og SDR.
                      6 hold...
                      Det er Vejle, der har 21 points. AaB er på 22

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Man er altid nervøs forud for de her kampe, der bare virkelig kan rykke noget for OB. Lidt ærgerligt, men sådan er det. Men, jeg sad og så SE mod Lyngby, og hvis de disker op med samme kvalitet, bør vi ikke være så nervøse. De var godt nok ringe! Enlig svale, well hvem ved? Men det kan ikke undgå at sætte sig lidt i dem, at de nu har tabt 4 i træk, mens vi kun har tabt 1 ud af de sidste 8 kampe. Det er i hvert fald perfekt timing at møde SønderjyskE ude i en direkte duel, når det endelig skal være.
                        Jeg er ærlig talt også mere nervøs for AAB end for SJE. De har et betydeligt nemmere program og vil ikke overraske mig, hvis de begynder at få bedre resultater nu, hvor de har haft flere kampe med ny træner.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Jeg er ærlig talt også mere nervøs for AAB end for SJE. De har et betydeligt nemmere program og vil ikke overraske mig, hvis de begynder at få bedre resultater nu, hvor de har haft flere kampe med ny træner.
                          Med Thelander ude også måske, syntes jeg at det ser lidt mørkt ud for Aab. Der mangler meget for at det bare glider der oppe. De får måske et par sejre her i de sidste 4 runder men skal jo nok ud at hente 3p på os pga målscoren og 6p på Randers. Det har jeg svært ved at se dem gøre.
                          De skal som minimum nok have 8p på 4 kampe. Det er meget i en tæt liga. Men ingen tvivl om at sidste kamp i Aalborg måske kan blive en gyser

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Med Thelander ude også måske, syntes jeg at det ser lidt mørkt ud for Aab. Der mangler meget for at det bare glider der oppe. De får måske et par sejre her i de sidste 4 runder men skal jo nok ud at hente 3p på os pga målscoren og 6p på Randers. Det har jeg svært ved at se dem gøre.
                            De skal som minimum nok have 8p på 4 kampe. Det er meget i en tæt liga. Men ingen tvivl om at sidste kamp i Aalborg måske kan blive en gyser
                            Hvis SJE går ned, er det vel kun os og dem de skal hente 3 point på. Det synes jeg ikke er urealistisk.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Hvis SJE går ned, er det vel kun os og dem de skal hente 3 point på. Det synes jeg ikke er urealistisk.
                              Bestemt ikke urealistisk når vi har en indbyrdes kamp. Ser bare ikke meget på banen der skal kunne retfærdiggøre det.
                              Vi må se. Det er 3 hold på det jævne der nok skal slås om 1 plads og tilfældigheder kan afgøre det

                              Comment


                                #60
                                Elsker denne tid hvert år, fordi hver kamp nærmest føles som en pokalfinale :P! Håber bare i sidste ende at vi står som vinder. Det er også de eneste tidspunkter jeg gider at se vores nærmeste modstanderhold i tv.

                                Comment

                                Working...
                                X